Gå til innhold

Tilbake til hverdagen...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:vinke:

Der fikk jeg endelig rota meg inn i den nye boka di også :sjenert: Litt sent da men...

Ser du har mye på tapeten for tiden, men det høres ut som det er mye koselig ;) Var Anne Kat bra forresten?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
:vinke:

Der fikk jeg endelig rota meg inn i den nye boka di også :sjenert: Litt sent da men...

Ser du har mye på tapeten for tiden, men det høres ut som det er mye koselig ;) Var Anne Kat bra forresten?

:klemmer:

Skjønner, har mye å gjøre selv for tiden, så har ikke vært den mest aktive i andres dagbøker jeg heller ;)

Anne Kat var kjempebra! Synes "Tatt av vinen" var enda bedre, da lo vi uavbrutt, men veldig bra dette også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har travle, men fine dager. :)

Vil ønske dere god tur til Athen! Kos dere masse. :klemmer:

Tusen takk! :) Athen var kjempefint, utenom litt dramatikk med at venninnen min som er kjæreste med broren til mannen min ble dårlig og kom på sykehus... De vet fortsatt ikke om det er en infeksjon eller begynnende magesår, så fra mandag til tirsdag var hun på sykehus, vi fikk henne akkurat med oss hjem til flyet skulle gå... Så det var litt kjedelig...

Men før det koste vi oss med god mat, kjempefint vær og masse å se. Akropolis, Syntagma-plassen, shoppingområdet i nærheten og parken rundt Akropolis er kjempefine steder, rent og pent og masse å se, men resten av byen er ganske skitten og slitt, noe som trekker litt ned, men er vel gjerne sånt man må regne med i byer av den størrelsen... Ligger bilder på FB hvis noen vil se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers holder jeg på å bestemme meg for hva jeg skal skrive master om nå. Må bestemme meg innen 1. november. Tror jeg har bestemt meg for skatterett, siden det er mest matnyttig og relevant i forhold til veien videre (revisjon). Nøyaktig hva jeg skal skrive om er jeg fortsatt litt usikker på... Holder på å se på noen emnebanker, og tror kanskje jeg skal snakke med kursansvarlig på mandag, om han har noen innspill...

I kveld er planen egentlig å gå ut, men jeg føler meg litt pjusk, så vet ikke om jeg gidder... Kjære er også litt småforkjølet, men han er ikke typen som lar det stoppe ham fra en fest :fnise:

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ferien var fin, bortsett fra at venninnen din ble syk da. Så bildene på fb. :)

Lykke til med valg av tema for master. Det bør jo være noe man syns er interessant ettersom man skal jobbe ganske mye med det. ;)

Håper du har en fin søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så dramatisk med venninnen din! Godt dere fikk henne med dere hjem, håper de klarer å finne ut hva det er for noe :klem:

Ellers så hørtes og så (har snoka på FB) turen kjempekoselig ut :jepp:

Håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ferien var fin, bortsett fra at venninnen din ble syk da. Så bildene på fb. :)

Lykke til med valg av tema for master. Det bør jo være noe man syns er interessant ettersom man skal jobbe ganske mye med det. ;)

Håper du har en fin søndag. :klemmer:

Ja, det var litt ekkelt. Men de har funnet ut nå at det var en infeksjon da, og hun er helt frisk igjen nå :)

Takk, bør være interessant ja... Har ikke helt snøring, men tror kanskje noe innenfor internasjonal skatterett, synes det er interessant med noe som ikke bare innbefatter Norge :)

Jeg hadde en fin og avslappende søndag i familiebesøk, håper du har hatt en fin uke så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så dramatisk med venninnen din! Godt dere fikk henne med dere hjem, håper de klarer å finne ut hva det er for noe :klem:

Ellers så hørtes og så (har snoka på FB) turen kjempekoselig ut :jepp:

Håper du har det fint!

Det var litt dramatisk ja, men er heldigvis ikke magesår, var en infeksjon som hun er kvitt nå :)

Jeg har det fint, men travelt, travelt! Forstår det er litt det samme hos deg? ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så mye klokere på masteroppgavemøtet, var mest praktiske opplysninger om tidsfrister og sånt som jeg egentlig visste fra før... Så har fortsatt ikke bestemt emne... Tenkte å snakke med kursansvarlig i morgen (møtet ble utsatt til i dag, utrolig typisk siden jeg var kjempetrøtt på mandag og såvidt kom meg på skolen til 9, og så var det utsatt... Hehe)

Kjære fikk A på matteeksamenen sin! :hjerte: Kjempestolt av han, som gjør det så bra på et så vanskelig emne med full jobb ved siden av! Så på mandag var vi på Friday's for å feire.

I går var vi hos en kompis og spilte spill, i dag har min søster og kjæresten vært på middag, kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at hun er kvitt infeksjonen :jepp:

Det må jeg si, grattis med A til din kjære! og så på matte av alle ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Godt og høre at hun er kvitt infeksjonen :jepp:

Det må jeg si, grattis med A til din kjære! og så på matte av alle ting ;)

Ja, det er veldig bra :) Og er utrolig stolt over kjære!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med A! :hoppe:

Håper helgen din blir like fin som uka di har vært. :klemmer:

Ja, er såååå stolt over han! :hoppe: Takk for det, husker ikke helt hvordan den helgen var, men tror den var bra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært mye på KG i det siste. Litt av grunnen er at PC-en min har vært på reparasjon, og jeg synes det er så stress å logge inn og ut på ørten maskiner... I tillegg har jeg hatt det veldig travelt...

Bestemte meg for masteroppgave til slutt. Skal skrive om omgåelse av skattereglene. Har ikke snevret det noe mer inn foreløpig, men ender nok opp med å skrive rundt en av paragrafene om dette i skatteloven... Leste om en som hadde skrevet en rettsøkonomisk analyse over problemene med omgåelse av skattereglene, virket veldig interessant, men er litt redd for å "herme"... Selv om de sier man ikke skal være det... Dessuten har vi blitt anbefalt å snevre inn mest mulig, sånn sett er det kanskje lettere å forholde seg til en bestemt paragraf... Hmm...

Fikk veldig triste nyheter før helgen, en barndomsvenn av kjære som har gått bort... Har preget helgen litt... Har også slitt litt med å sove i helgen, delvis på grunn av det og delvis pga eksamensstress, bare drøye to uker igjen til første eksamen, og føler det er ekstremt viktig å gjøre det bra nå siste året...

Så "Engelen" med en venninne i dag... En veldig bra, men veldig trist film... Anbefales...

Skal oppdatere meg i dagbøker snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da var det vel på tide å legge igjen et spor her hos deg. Har vært så utrolig dårlig til å skrive i andre sine dagbøker de siste månedene, men nå skal det bli andre boller! :fnise:

Så herlig at du endelig har bestemt deg (ihvertfall sånn halvveis) for masteroppgave. :hoppe: Da er du veldig godt på vei, trust me. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å få bestemt seg for master oppgave kan jeg tenke meg :jepp: Og jeg misunner deg ikke med eksamensstresset, men "kjenner" jeg deg rett så går nok det bare fint skal du se :Nikke:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist med kompisen. :tristbla:

Og eksamensstress er aldri gøy. Men det tenker jeg du klarer strålende (ikke strykende). :duskedame: på deg!

Fredags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med kompisen til din kjære! :tristbla:

Så bra du har bestemt deg for masteren! Lykke til med både den og andre eksamener! :klemmer:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Huff, jeg har vært forferdelig dårlig på å skrive på KG i det siste... Følger med i dagbøkene til dere fra "bryllupsdagbokgjengen" og noen til altså, er bare dårlig på å kommentere ofte :sjenert:

Var veldig trist det med kompisen til kjære ja. Begravelsen var nydelig da. Overfylt kirke, sikkert 5-600 mennesker som møtte opp, søsteren holdt en hjerteskjærende sår tale, bestekompisen hans holdt tale, og tanten og kusinen holdt tale. Jeg kjente ikke han som døde sååå godt, var der mest for å støtte kjære og de andre vennene våre som kjente han, men jeg strigråt hele veien... Litt fordi jeg tenkte på "hva hvis det var kjære, eller søsteren min", og litt fordi jeg savnet han og så hvor fælt familien hans og de nærmeste vennene hans hadde det... En så ung person skal ikke dø! Det er så urettferdig...

Ellers er jeg endelig ferdig med eksamener og to familiebesøk og har tid til å ta dagene litt mer med ro... Kjære og jeg var på "Are Kalvø oppsummerer 2009" i går, hysterisk morsomt... Spesielt Stoltenberg-parodien, og det kommer fra en som er medlem i AP :gjeiper:

I dag har jeg bakt cookies og skal snart til byn for å se på julegaver. Senere i dag skal vi ut og spise med mormoren til kjære og ta henne med på kino etterpå :)

I morgen kommer en venninne med babyen sin på formiddagen, og et vennepar på kvelden, og lørdag skal vi ha stort julebord her i leiligheten med kanskje så mange som 19 personer! Så er nok å fylle dagene med selv om det er ferie ;)

Håper alle koser seg nå i førjulstiden :) (hvis det fortsatt er noen som tar seg bryet med å følge med her, :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...