Gå til innhold

Tilbake til hverdagen...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke alltid så lett å få noe fast med en gang. Men et vikariat er jo ofte veien inn. :) Jeg fikk forlenget vikariatet mitt to ganger før det åpnet seg en fast stilling her. Nå var jo jeg veldig heldig som hadde lange vikariater også da. Håper hvertfall det løser seg for deg også. :jepp:

God tirsdag! :klem:

Ja, jeg krysser det jeg har :) Jeg har heldigvis fått litt nye oppgaver også, så tar det som et tegn på at jeg kanskje får bli lengre ;)

God jul til deg også! :klemmer:

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alle har en riktig god jul :)

Vi var på en liten gaverunde rundt til folk på lille julaften, før vi spiste hos svigers.

I går var vi hos mine besteforeldre, noe som var utrolig koselig. God mat og god stemning :) Vi fikk masse fint også, blant annet fikk jeg symaskin av besteforeldrene mine, kjole, lue, ullundertøy, penger, tv-serier og bøker :)

Overnattet hos mamma og de i natt, spilte settlers og spiste torsk med bacon og ertestuing + hjemmelaget is til dessert :spise:

Nå er vi hjemme og slapper av og pakker om til vi skal dra på fjellet i morgen frem til "lille nyttårsaften".

Håper alle dere andre også har kost dere så langt i julen :nissevink: GOD JUL ALLE SAMMEN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er glad for at alle koste seg, hadde vært kjedelig om det ikke ble vellykket så mye som vi styrte på forhånd ;)

Ja, han er nydelig :hjerte: Jeg tør ikke drikke etter EL nå i tilfelle, og selvfølgelig måtte svigerfar tulle masse med det på lille julaften :sjenert: Heldigvis ingen som nevnte noe i går...

God jul til deg også! :nisse:

Ai ai ai! Spennende start på nyåret! Se om tante rød kommer mener jeg! :hoppe:

Høres ut som du har hatt en veldig koslig julefeiring :jepp:

Ha noen deilige dager på fjellet! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår til dere også, TuttaV, MellonCollie og Muffin! :klemmer:

Vi har kost oss masse på fjellet :) Litt kaldt (nede i 25 minus ene dagen) og lite snø, så ble ikke så mye utevær, men mye spill og kos inne :)

Dessverre kom TR 30.12 :( Vi har faktisk bestemt oss for å bli aktive prøvere nå da, så får se om jeg ikke får meg en prøvedagbok snart og ;) Bare håper at jeg er anonym nok nå ;) Litt skuffende med mensen nå som vi er så klare begge to, men kan jo ikke forvente full klaff i første PP ;)

Håper alle har hatt en fin nyttårsaften også :) Vi hadde venner på middag her først og så var vi på fest hos en kompis, veldig koselig :) Eneste som var greit med å få mensen var at da kunne jeg drikke i går :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å bli aktive prøvere da! :hoppe:

*Løper inn i prøvedagboka*

Du fikk hvertfall en siste real fest før hverdagen skal snus opp ned ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å bli aktive prøvere da! :hoppe:

*Løper inn i prøvedagboka*

Du fikk hvertfall en siste real fest før hverdagen skal snus opp ned ;)

Ja, det blir kjempespennende :hoppe: Bare håper det ikke blir så lenge til det klaffer ;)

Jepp :) Var veldig koselig nyttårsaften, men kjenner jeg gleder meg litt til rolig familie-nyttårsaften også, kanskje allerede neste nyttårsaften :hjerte: Hvis vi har baby om ett år så blir det jo såklart en rolig nyttårsaften, men har heldigvis fått med meg kjære på å ta det noenlunde rolig om jeg er gravid også ;)

I morgen er det jobb igjen... Merker jeg synes det er litt dumt og litt deilig at ferien er over for denne gang... Har vært veldig godt å slappe av litt, og kunne på en måte tenke meg å ha fri lengre, men samtidig merker jeg at jeg blir litt rastløs og at det skal bli godt å komme i gang og gjøre noe igjen :) Er også spent på når jeg får vite noe om hva som skjer videre på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår. Høres ut som en kjempekoselig nyttårsfeiring. Så kjipt at det ikke funket, men så bra at dere skal prøve aktivt. Blir spennende å høre om jobben din framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår. Høres ut som en kjempekoselig nyttårsfeiring. Så kjipt at det ikke funket, men så bra at dere skal prøve aktivt. Blir spennende å høre om jobben din framover.

Godt nyttår til deg også! :klemmer: Ja, vi koste oss, håper dere hadde det fint også :)

Ja, det var litt skuffende når mensen kom, men samtidig ikke så uventet, det er jo bare 20-25% sjanse hver måned, så vi må nok regne med noen skuffelser til tenker jeg...

Det blir spennende med jobben ja, håper jeg får vite noe i løpet av neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk fint for deg å komme tilbake til hverdagen igjen. :klemmer:

Ja, det var egentlig deilig å komme i gang igjen, merker det ble litt kjedelig å bare daffe på sofaen de to siste dagene av ferien... Dårlig vær og treningsstudioene var stengt, så da ble det litt for mye sofaslaffing :ler:

Har vært litt trøtt så langt denne uken, men tror det er fordi døgnrytmen min ikke har vært helt i hakk etter ferien... Får vel komme meg i seng snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere har bestemt dere for å bli aktive prøvere :hoppe: Håper det klaffer ganske fort for dere :jepp:

...Får snike meg inn i prøverboka di også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var egentlig deilig å komme i gang igjen, merker det ble litt kjedelig å bare daffe på sofaen de to siste dagene av ferien... Dårlig vær og treningsstudioene var stengt, så da ble det litt for mye sofaslaffing :ler:

Har vært litt trøtt så langt denne uken, men tror det er fordi døgnrytmen min ikke har vært helt i hakk etter ferien... Får vel komme meg i seng snart ;)

Dårlig vær... :tristbla: Usj, jeg er så lei av vinteren nå.

Herlig å bare daffe også, da. Så gøy at du er godt i gang på jobb, ser ut til at det skjer mye spennende for deg fremover både med tanke på jobb og prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende at dere har bestemt dere for å bli aktive prøvere :hoppe: Håper det klaffer ganske fort for dere :jepp:

...Får snike meg inn i prøverboka di også :)

Ja, vi får krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig vær... :tristbla: Usj, jeg er så lei av vinteren nå.

Herlig å bare daffe også, da. Så gøy at du er godt i gang på jobb, ser ut til at det skjer mye spennende for deg fremover både med tanke på jobb og prøving :)

Ja, jeg er også lei av vinteren nå... Drømte meg litt vekk i reiseannonser til Bali og Mexico da jeg leste avisen i dag :fnise: Men tror egentlig ikke vi har tid og penger til å reise noe sted akkurat nå...

Jepp, blir en spennende tid fremover :) Ser ut til at du har mange jern i ilden du også, som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer meg også bort med ferie- og reiseplaner for tiden. Spørs hvor mange som blir virkelighet da. :fnise: Men nytt år - ny ferie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer meg også bort med ferie- og reiseplaner for tiden. Spørs hvor mange som blir virkelighet da. :fnise: Men nytt år - ny ferie. ;)

Det er kjekt å drømme seg litt vekk på denne tiden :jepp: Nå snakker plutselig min søster om å bo et halvt år i USA til høsten, så hvis det blir noe av og jeg får fortsette i jobben så tror jeg kanskje vi drøyer ferien til september og drar bort dit da, forutsatt at jeg ikke blir :gravid: denne måneden eller neste, sånn at jeg er for langt på vei til å få reise...

Ferie et eller annet sted blir det i allefall :) Først skal vi jo til Amsterdam i april, så får vi se hva det blir til siden. Har dere planlagt noe spesielt for i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...