Gå til innhold

Tilbake til hverdagen...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har hatt en herlig sommer med mye reising. Så jo bildene på fb også. :)

Og gratulerer så mye med A på masteroppgaven! :blomst: Så utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

I morgen er siste fridag før jeg begynner på økonomistudier. Jeg har fortsatt mest lyst å begynne å jobbe, men jeg synes det er litt vanskelig, for nesten alle jobbene som er utlyst "krever" erfaring, og det betyr jo at jeg stiller bak i køen dersom noen med erfaring søker... Men jeg har noen søknader inne med frist i slutten av måneden, så det er jo lov å håpe :)

Ellers var vi på bursdagsfest hos et vennepar på lørdag, utrolig artig! :) Danset og herjet og var vel ikke i seng før kl 0430! Søndag sov vi vekk halve dagen, noe som var synd siden det var så fint vær... Kjørte "lillebror" (broren til mannen) til flyplassen, og det ble litt tårer... Han skal studere i Bodø, blir rart å ikke ha lillebroren min her... Men tror det er verst for oss, etter to dager virker det allerede som han stortrives :) Han er jo så sosial, så tvilte aldri egentlig på at han ville finne seg til rette :)

I morgen blir det jentekveld med kjærestene til noen venner av mannen som etterhvert har blitt mine venner og nå er vi kjærestene på vei til å bli gode venninner også, så det er koselig :)

Lørdag skal vi ha bursdagsfest for kjære, så mye som skjer for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som noen koselige dager med bursdagsfest og jentekveld. :)

Spennende med nye studier da. Men hopper du av dersom du får en jobb eller? Ikke så greit når alle vil ha noen med erfaring. Et sted må man jo begynne. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du titter innom, MellonCollie :)

Muffin: Jeg hopper nok av hvis jeg får relevant jobb ja :) Men fagene jeg skal ha virker veldig spennende, så hvis jeg får fri til det tar jeg nok eksamen uansett. Er ikke så lett at alle vil ha noen med erfaring nei... :sjenert: Men det går seg vel til etterhvert :) Og har jeg først fått en jobb så har jeg jo noe å vise til senere, så tror ikke jeg trenger å bekymre meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi forresten bursdagsfest for kjære. Veldig kjekt :) Var vel 16-18 stk innom på det meste. Ble en litt brå avslutning kl 0130, da en av våre single venner fant ut at han MÅTTE på byn og hadde bestilt taxi til alle da :fnise: Men jeg var tom for drikke da, så jeg var egentlig klar for å ta kvelden med kjære da uansett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Forrige uke var jeg og kjære på kino og så "Shrek", deretter så jeg "Killers" med noen venninner. Torsdag hadde vi familiebesøk for kjære, fredag slappet vi bare av hjemme, og lørdag var det A-Ha-konsert :) Kjempekjekt :) I går skulle jeg egentlig på Fløyen med en venninne, men hun ble syk stakkar :(

I dag har jeg endelig kommet meg på forelesning i ett av fagene jeg skal ta i høst, virker veldig spennende og litt innviklet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere var på A-HA konserten dere også :jepp: Vi har det med å dukke opp på de samme stedene :fnise:

Hørt noe mer angående jobbene du har søkt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så kjekt at dere var på A-HA konserten dere også :jepp: Vi har det med å dukke opp på de samme stedene :fnise:

Hørt noe mer angående jobbene du har søkt på?

Hehe, sant det ;)

Har ikke hørt noe mer nei... Virker som det er ganske vanskelig å få jobb i Bergen akkurat nå. Var på et jobbsøkerkurs for to uker siden, og da hadde 5 av 15 samme utdannelse som meg... Vurderer å søke i nabokommunene til Bergen nå, siden det er så lite ute i Bergen... På Finn er det liksom 20 annonser ute for tiden, og de fleste er innen eiendomsmegling, noe jeg ikke har så lyst til... Greit at man ikke kan være så kresen som nyutdannet, men likevel... Men har jo studier og deltidsjobb å gå til, så selv om jeg håper jeg får jobb snart så synes jeg i allefall det er bedre å ha noe å gjøre enn å gå arbeidsledig :)

I kveld har vi vært hos svigers, siden broren til mannen er hjemme i helgen (studerer i annen by for tiden). Svigers har tredve års bryllupsdag denne helgen, så kjøpte blomster til de :) Tror de ble veldig glad :)

I morgen kommer en venn av oss som også er hjemme på besøk denne helgen. Vi skal se fotballkamp og kanskje gå ut, så det blir koselig :) Før det skal jeg forresten trene med min søster :) Har tatt litt tak i trening og kosthold nå, og har gått ned litt allerede, så får bare håpe jeg greier fortsette :)

Søndag skal vi kanskje på tur med et vennepar, og kanskje til svigers igjen, så det blir kos :)

God helg, kos dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med trening og kosthold. Stå på videre! :duskedame:

Kjedelig at det ikke er så mye jobber nå da. Men da er det jo lurt å studere litt til, slik at du får litt ekstra kompetanse. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Takk, Muffin :) Går rette veien enda ;)

Har hatt en travel og koselig helg :) Fredag hadde vi besøk av to gode kompiser og en venninne. jeg bakte sunne tacosnurrer og vi spilte Fantasi og Kokkelimonke. Kjempekoselig :)

I går gikk vi tur på Fløyen og Sandviksfjellet, før det ble middag hos et vennepar og fest hos en venninne.

I dag har vi slappet av på sofaen (med litt dårlig samvittighet pga været :gjeiper: ) og hatt besøk av et vennepar. Pluss at min kjære har hjulpet meg med matten.

I morgen skal jeg på kino med mamma og min søster og se "Wall Street"-filmen.

Jeg har forresten vært på et intervju i forrige uke. Er bare 3 måneders vikariat, men bedre enn ingenting :) Virker som spennende arbeidsoppgaver og bra arbeidsmiljø, så kunne godt tenke meg jobben :) Får vite hva det blir til innen onsdag, så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klokken var blitt over lunsjtid i dag dristet jeg meg til å ringe for å høre om de hadde tatt en avgjørelse angående vikariatet, men det hadde de ikke :sjenert: De trengte mer tid, for de må avgjøre om de i det hele tatt trenger en vikar, de må se om det er noen fra andre avdelinger de kan flytte over først... Han hørtes litt positiv ut da, han hadde bare en ting til han måtte sjekke, så regner med jeg får vite noe i morgen, krysser fingrene og håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten vært flink og gått på tur for tredje gang i dag siden lørdag :) Begynner å merke det på formen og at jeg har blitt litt tightere, så det er digg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, søtinger :) Oppdaterer her så fort jeg vet!

Deilig å merke fremgang på treningsfronten ja :) Min søster foreslo spinning i morgen, men har lang dag på skolen og skal på kurs på kvelden, så tror jeg dropper det... Er spent på i morgen, håååper jeg får tilbakemelding fort, ellers kommer jeg bare til å sitte og vente på det og slite med konsentrasjonen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jobben! Og begynner allerede på onsdag! :hoppe: Grugleder meg, men gleder meg mest :) Det som er litt morsomt er at jeg og en venninne fikk jobb dag etter dag, hun fikk svar i går og jeg i dag :)

Mannen skal ut med noen venner i kveld, men tenker vi går ut og feirer i morgen :) (selv om det bare er et vikariat foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...