Bertha Skrevet 11. april 2004 #1621 Del Skrevet 11. april 2004 ... og nå holder hun på å sette sammen flyglene igjen. Ikke så greit å få stokket beina, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. april 2004 #1622 Del Skrevet 11. april 2004 Kjære Anna vennen! Så koselig at du har vært innom meg i det siste! Jeg er vel hjemme fra Vestlandsturne, dvs. Påskeferie, og ville stikke innom og si hei! Håper du har det herlig, og at formen din er bra!! Er du "friskmeldt" nå?? Håååper det!!!!! Syns, som deg, at det er koselig at noen av oss "gamle" KG`ere fortsatt er her... har skjedd mye siden jeg begynte å frekventere dette stedet! Tips til andre morsomme nettsteder tas gjern imot på pm.. og du; I have a history with american websites.... Nyte resten av påsken! Klems, Dina PS! Så "Passion of the Christ" forrige helg, og er fortsatt rystet!!!!!! Meninger om den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. april 2004 #1623 Del Skrevet 14. april 2004 God kveld fru godseierinne Har du fått flyglene gjennom tollen, eller ble du stanset som mistenkelig musikk-terrorist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. april 2004 #1624 Del Skrevet 14. april 2004 Heisann, ALo. Håper det er liv i deg, at du begynner å se lyset i tunnelen - usamarbeidsvillige flygler eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. april 2004 #1625 Del Skrevet 18. april 2004 Drar damen opp igjen. Havnet nesten på side 2 jo. :o Tar tid å flytte skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. april 2004 Forfatter #1626 Del Skrevet 20. april 2004 *Kremt* Flyttingen tok litt lengre tid enn jeg hadde regnet med. Eller rettere sagt; det er ikke selve flyttingen som tar tid - det er alt rundt den. Nå er jeg imidlertid på plass. Det tar nok litt tid å venne seg til nye omgivelser, men trivselsfaktoren er så absolutt tilstede. Dina: Har ikke sett the passion, og har heller ikke planer om det. Jeg har hørt mye om den - både negativt og positivt. For meg virker det som om The Passion er den religiøse versjonen av Kill Bill. Så ikke den heller. Takk for oppflyttingen, Litago. Hvordan står det til der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 20. april 2004 #1627 Del Skrevet 20. april 2004 Jo takk Lovinda, kan ikke klage. Måtte dessverre opp med taket på bilen her om dagen ettersom været var så frekt at det slapp fra seg et par regnedråper, men regner med at slike udannetheter snart er en saga blott. Forøvrig så driver jeg dank så godt jeg kan. Er inne i en periode hvor jeg kjeder meg litt. Tror jeg snart får ta meg en liten tur et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1628 Del Skrevet 24. april 2004 Er bare innom en snartur - uten tre essensielle norske bokstaver. Gidder ikke aa logge meg inn paa min konto. Blah. Jeg har igrunnen funnet ut at jeg trives som best naar livet butter litt imot. I helgen skal jeg bare kose meg. Gaa i museer og ligge i parken og lese - hvis vaeret tilsier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. april 2004 #1629 Del Skrevet 26. april 2004 Takk for klem, fru godseierinne. Du trives i motgang, altså? Tja - det heter seg jo det at det er i motbakke det går oppover. Ønsker deg en fortreffelig uke med museumsbesøk og parklesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. april 2004 #1630 Del Skrevet 26. april 2004 Hadde vi hatt litt kulere smiley's her, så skulle jeg jaggu ha gått berskerk nå. Er i det barnslige lunet. Jajamensann... *stjeler en streng fra toalettflygelet* SPJOINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2004 #1631 Del Skrevet 28. april 2004 Bertha - det er gitarstrenger som er fine å skjære osten med, ikke flygelstrenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. april 2004 #1632 Del Skrevet 28. april 2004 Auda... :oops: Men gjort er gjort, og spist er spist. Det er sikkert noe gøy det går an å gjøre med toalettflygelstrenger også. :tenke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1633 Del Skrevet 29. april 2004 Snubletråd, Bertha. Snubletråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. april 2004 Forfatter #1634 Del Skrevet 30. april 2004 Er en snartur innom gamle trakter. Det føles rart å være tilstede i det "gamle livet" som tilskuer. Se alt som var hverdagen min før. Ingenting er forandret, og samtidig alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mai 2004 #1635 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er det som er forskjellen mellom å være en deltaker og en tilskuer. Ønsker deg en god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. mai 2004 #1636 Del Skrevet 3. mai 2004 Når blir det fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mai 2004 #1637 Del Skrevet 3. mai 2004 Fest? Blir jeg bedt da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. mai 2004 #1638 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei kjære du! Lenge siden sist.... Stikker innom med en klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. mai 2004 #1639 Del Skrevet 7. mai 2004 Tror den festen bare var skryt. Uansett - ha er riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. mai 2004 #1640 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har ventet og ventet på en invitasjon til den store 17.maifeiringen på godset, men hver tur til postkassa har vært en skuffelse. ja - ja. Du får unasett ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå