Anna Lovinda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #1601 Del Skrevet 31. mars 2004 Bare overse meg du Huh? Bortsett fra det. Til uken regner jeg med å være ferdig med flyttingen. Takk for flytteeskene, Litago. Frasiers leilighet var fin, den, men min er finere. Pioneer Square er et lite steinkast fra der hvor jeg skal bo - og ja, det er en fin bydel. Jeg har forelsket meg fullstendig i Elliot Bay, en diger bokhandel med masse rom og kriker og kroker. Kom gjerne opp en tur på besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 31. mars 2004 #1602 Del Skrevet 31. mars 2004 Når er det innflyttingsfest, Anna Lovinda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #1603 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er igrunnen alltid fest hos meg. Tar med meg vinkjelleren på flyttelasset, men den blir ikke fullt så hemmelig som den andre. Kanskje like greit. Legger ut noen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 1. april 2004 #1604 Del Skrevet 1. april 2004 pip og god påske :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. april 2004 #1605 Del Skrevet 2. april 2004 Kjære Anna! Påsken nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg til 1 1/2 uke fri fra jobb! Drar til Vestlandet på ferie, og gleder meg til å komme på hytta, være ute og fiske, og nyte deilige vårdager med guttene mine + familien! Ønsker deg en herlig og avslappende Påske! Klem fra Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #1606 Del Skrevet 2. april 2004 Tok meg den frihet å kopiere den fine buketten du ga til meg. Sånn at du kan få den tilbake. Håper alt står bra til med deg og ditt, og at du får en koselig påske. ............{@}*{@}*{@} ........{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} {@}*{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ...........*((*(( /))*/))* ...............)) /.*. /(( .................._ . . /_ .................I.Z () Z.I ..................../ . . Masse klemmer fra Madammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. april 2004 #1607 Del Skrevet 2. april 2004 Takk for at du tar med deg den mobile vinkjelleren din på flyttelasset, ALo. Det er nemlig godt å ha et mørkt - men samtidig trygt - hull å krype ned i når det stormer som verst i Bertha-land. :klø: Jeg må forresten få tak i Revetispa. Vi må nok grave litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. april 2004 #1608 Del Skrevet 2. april 2004 Husk å stille klokken til helgen Lovinda! Må innrømme at jeg ikke har noe særlig påskefølelse, men observerer jo at butikkene er fulle av pastellfargede egg og ymse harer. Likvel: God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #1609 Del Skrevet 2. april 2004 Puh! Butikkene har vært fulle av kyllinger, harer, påskeegg, påskegodt og jeg-vet-ikke-hva siden St Patrick's Day. Jadda. Skal huske å stille klokken, Litago. Blir litt letter da. Det er like forvirrende hver gang dette med tidsforskjellen. Foretrekker ni timer. God påske, selv. Har du planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. april 2004 #1610 Del Skrevet 3. april 2004 Hallo igjen Er bare innom med en god-påske-hilsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. april 2004 #1611 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg kunne trengt deg her nå, ALo, til å skremme meg i seng. Med trusler om å pusse lysekronepusser-konsulentene på meg, for eksempel... Det er så typisk - når jeg inntar feriemodus... *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. april 2004 #1612 Del Skrevet 4. april 2004 God påske' date=' selv. Har du planer?[/quote'] Nei, blir vel vanlige hverdag her tror jeg. Dvs. ta en svømmetur i bassenget, gå lange turer på stranden i ført shorts og singlet, møte venninner til lunsj, stikke innom et par konserter, teste ut nye viner etc. etc. etc. En strevsom uke med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. april 2004 #1613 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg hyret inn noen påskekonsulenter her, håper det er greit? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. april 2004 Forfatter #1614 Del Skrevet 10. april 2004 Naa blir det innflyttningsfest snart. Maa bare faa plassert flyglene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. april 2004 #1615 Del Skrevet 10. april 2004 Fyda. Har du sølt sherry i tastaturet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. april 2004 #1616 Del Skrevet 10. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. april 2004 #1617 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg vil feste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. april 2004 #1618 Del Skrevet 10. april 2004 I'm in! Men hvor er Festgenerala? Hun må da være ferdig med å dandere flygelene sine nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. april 2004 #1619 Del Skrevet 10. april 2004 *Innom og snuser litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. april 2004 #1620 Del Skrevet 11. april 2004 Dro ikke slottsfruen til Canada for å hente flygler, da? Klart det tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå