Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt å se at jeg fremdeles innehar evnen til å hisse på meg folk. :ler: Kosemosing er fint, men man må slenge litt med fletta en gang i blant. Uha! Der kom det jammen meg en a-ending igjen. Jeg forbanner deg, du usle tremenning!

I dag skal jeg kun slappe av. Spise forkost, kikke på TV, ringe min gode venninne Paris og kanskje stikke en aldri så liten tur ut i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jobba, LH. Om ikke annet positivt, så var du i hvert fall behjelpelig med å få løsnet opp i et par muskelknuter som har plaget meg i det siste.

Jeg (gjen-)oppdaget nemlig at det er en direkte forbindelse mellom fliremuskelen og stressmuskelen. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen årsak, Bertha. Enda godt at jeg skal ta manikyr i morgen, for det er tungvindt å skrive med lange negler. Ingen forbindelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg faretruende 3000 innlegg, men i dag er jeg inspirert for første gang på lenge. Takk, Bertha. Det hjalp med analysen din i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg gjør! Hvor og hvordan skal jeg feire avhengigheten min, synes du?

10 igjen...

Jeg minner om den hemmelige vinkjelleren min, hvor du kan sitte i den nyervervede tropepelsen din og nyte årgangsvin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det var da svært så selvsikker De var' date=' da... :tunge1:[/quote']

Er det noen som vil låne et par hundre innlegg av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk' date=' det høres ut som en glimrende ide. Veldig generøst av deg.[/quote']Det er meg, det: Generøs. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Bare 288 igjen. Nu skal jeg forberede middag. Jeg tror det blir BLT's. Skal avgårde senere for å tilpasse en ny kåpe. Trenger derfor noe som er lettvint og godt.

Jeg har tatt på meg solbriller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smultring fra Krispy Kreme til frokost. Ikke akkurat sundt, men hvem kan vel fly rundt å spise knekkebrød konstant. Ikke jeg.

I dag skal jeg ta manikyr, og handle noen flere klær.

I går, da jeg hadde vært en tur på besøk og kom kjørende hjem, så jeg en av de mange tiggerne stå ute i regnet. Mange av disse står ved avkjørslene til highwayene, der hvor det er lyskryss. De står der med plakatene sine og tigger penger.

En venn av meg sier at han nekter å gi penger til en som har råd til papp av utmerket kvalitet og gode tusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg sier at han nekter å gi penger til en som har råd til papp av utmerket kvalitet og gode tusjer.

:ler::ler::ler: Hvilket vidunderlig godt poeng! *hirr-hirr*

Jeg har forresten funnet veien hit via jorden denne gangen. Du skal se at om ikke så lenge dukker det opp en velkjent og kjær pelsdott her også.

Har du noe i mot at jeg smaker litt på varene før jeg holder takketalen?

*stikker ned i den hemmelige kjelleren igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...