Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #1501 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er bra, for jeg begynte nesten å bli litt bekymret her jeg satt. :phu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #1502 Del Skrevet 10. februar 2004 Dere er jammen snille, Madammen og Berthen. (Jeg måtte skrive -en ending, da det må være system i sakene) I dag har jeg kjørt og kjørt og kjørt. Det er flott med ny bil. Spesielt denne. Maken til kjøreegenskaper skal man lete lenge etter. Det kjennes som om man kjører en liten 318, når man kjører X5'en. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. februar 2004 #1503 Del Skrevet 13. februar 2004 Fint at du koser deg der du farter rundt i byen. Håper du har husket solbrillene, for da blir du kul gitt. Tjo o hei en flaske med ROM Hei skål Nå er det fredags kveld, og her sitter jeg og pimpler for meg selv. Jaja mye godt fant jeg i kjelleren til Ladyen, og slurper i meg av all kraft. SKÅL LADY! Ikke kjør for fort nå da, for det er litt dumt å bli tatt i fartskontrollen vet du. Blir litt dyrt vet du. Men du bryr deg kanskje ikke om det du da, som er en sånn holden dame. Er vel bare småpenger for deg. Drikker litt jeg i stedet. *slurp, slurp* HEI SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. februar 2004 #1504 Del Skrevet 14. februar 2004 Enten må man holde seg til fartsgrensene, eller så må man kjøre så fort at man ikke blir registrert - verre er det ikke. Ha en fartsfylt helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. februar 2004 #1505 Del Skrevet 15. februar 2004 BØØØØH !! Tihi... jeg prøver ut de nye smileyene. Men jeg synes nå at den gamle røyke-rev-smileyen var bedre. Denne her ser altfor dannet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. februar 2004 #1506 Del Skrevet 15. februar 2004 Så kjekt å se at du røyker Bertha. Tar en røyk sammen med deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #1507 Del Skrevet 15. februar 2004 BØØØØH !! Tihi... jeg prøver ut de nye smileyene. Men jeg synes nå at den gamle røyke-rev-smileyen var bedre. Denne her ser altfor dannet ut. Næææh! en ny kul smiley!!! Men ten e ikke krønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #1508 Del Skrevet 15. februar 2004 Næææh! en ny kul smiley!!! Men ten e ikke krønn!!! Vi er bønnhørt!!!!! :smoke::smoke::smoke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. februar 2004 #1509 Del Skrevet 15. februar 2004 JIPPIIIIIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #1510 Del Skrevet 15. februar 2004 Smiliene er blitt rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #1511 Del Skrevet 15. februar 2004 What happens in Vegas, stays in Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. februar 2004 #1512 Del Skrevet 16. februar 2004 Jaså, har du luftet kredittkortene i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1513 Del Skrevet 16. februar 2004 Her lukter det svidde penger og hete netter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #1514 Del Skrevet 16. februar 2004 Svidde penger og hete netter. Hadde det enda vært så vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #1515 Del Skrevet 16. februar 2004 Vel, det blir nok en stund til jeg runder 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. februar 2004 #1516 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei Ladyen. Jeg stikker bare innom for å forsikre meg om at du har det bra! Livet går på skinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #1517 Del Skrevet 16. februar 2004 Her er det meste bare goody goody. Jobber litt for å runde de 3000, noe du er ferdig med for leeeenge siden. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #1518 Del Skrevet 16. februar 2004 Og der var PMS-katten byttet ut til fordel for min virkelige lidenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1519 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har mye jeg ville ha skrevet i dagboken min for tiden, og samtidig ikke. Da jeg fikk diagnosen trodde jeg at jeg ville ha et stort behov for å rase fra meg, men så viser det seg at jeg reagerer stikk motsatt. Jeg har rett og slett ikke behov for å dele bekymringer og tanker med andre. Ikke engang min nære familie eller venner. Mye skyldes vel tidligere erfaringer, men også den personen jeg er. Nå har det seg også slik at familien jeg giftet meg inn i er veldig privat. Det er mye jeg rett og slett ikke kan skrive. Jadda. Dette høres ut som en eller annen dustete spionhistorie, men ikke mindre en realitet jeg må forholde meg til. Hmmm...jeg får vel holde meg til beskrivelser av shoppingen mn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #1520 Del Skrevet 17. februar 2004 Gjør det du føler er riktig for deg, og ikke hva alle andre forventer av deg. Så kommer det nok til å gå bra. :klem2: Nå forventes det jo selvfølgelig at du må fortelle den spennende spionhistorien din da. Forventinger er det overalt, og ikke noe å gjøre med det, men en skal aldri gjøre mer enn en selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå