Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Bambus??? :klø: Det må være til kamuflasje i så fall. For en så usynlig rev skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt at hun holder seg usynlig, jeg. Hun har jo stadige trusler om å bli røkt hengende over seg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake, men verken brunere eller mer forlovet enn før :wink: . Det er merkelig hvor mye en perfekt manikyr kan hjelpe på humøret. Jeg har kjøpt ny bil siden sist. Kjempedeilig :D Det hjelper også på humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: YIIIIIIIIHAAAAAAAA!!!! :o Det ropet der minner meg om en rodeo jeg helst vil glemme. :ler: Men bortsett fra det; hei på deg, Revetispa. Ai låvv ju!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

ferdig med PMS en nå ladyen? Bra for oss som vil lage litt liv rundt oss. :sjarmor:

Ellers må jeg si at det var et fantastisk godt forslag du kom med angående datamaskinen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på de nye åpningstidene. Blir det fast stengning av godset cirka ei uke i måneden fremover?

Ellers er det godt å se at shopping også kan kurere PMS. Kul bil! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - hvor har det blitt av svømmekurset for viderekommende i dypdykking og flyte-evne? Er rimelig lei av tørr-trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tror hun har sluttet med svømmetreningen, for det ble vel litt mye for den stakkars ladyen. :kul:

Men vi kan jo prøve oss på et svømmekurs selv da. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et oppkomme av gode ideer. I dag har jeg kun vindus shoppet. Ikke brukt en eneste cent. Flinke meg.

Svømmeskolen ble for dyr i drift. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens vits.

Descarte is in a bar

bartender sez, would you like a beer

descarte sez, " i think not"

poof. he's gone.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

DAGENS GODE NYHET!

EN FLOKK BØFFLER KAN FORFLYTTE SEG SÅ FORT SOM DEN SVAKESTE OG SENESTE BØFFELEN. NÅR FLOKKEN BLIR ANGREPET, ER DET DEN SENE OG SVAKESTE BAKERST SOM BLIR DREPT FØRST.DETTE ER EN NATURLIG TING OG ER BRA FOR FOR FLOKKEN SOM EN "STAMME", FORDI DA VIL BØFFELENS GENERELLE FART OG HELSE I FLOKKEN BEDRES VED REGELMESSIG FRAFALL AV DE SVAKESTE I GRUPPA.

PÅ NESTEN SAMME MÅTE KAN MENNESKE HJERNE FUNGERE SÅ RASKT SOM DEN SENESTE HJERNE CELLA. VED GJEVNLIG BRUK AV ALKOHOL VET VI ALLE AT DET DREPER HJERNE CELLER,

MEN NATURLIGVIS ANGRIPES DE SENE OG SVAKESTE HJERNE CELLENE FØRST. SÅ VED GJEVNLIG FORBRUK AV ALKOHOL FJERNES AUTOMATISK DE DÅRLIGE HJERNE CELLENE,

OG GJØR AT HJERNEN BLIR RASKERE OG MEREFFEKTIV MASKIN.

DERFOR FØLER DU DEG ALLTID SMARTERE ETTER LITT ALKOHOL! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:kul:

du tenner den

holder den mellom fingrene dine

tar et dypt drag

venter

smaker

blåser den ut igjen

nyter den

-stomper den til slutt, men bare for å tenne en ny om en stund. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lover å være bare snill heretter. :engel: Litt, i hvert fall.

I dag har jeg forresten lært fra tv at sørlendingene er så greie, og blaude, og dobbeltmoralistiske, og pietistiske, og innadvendte, og humørløse, og... :grine:

Er det rart jeg gjemmer meg her inne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:hoho: Jaja Bertha det var jo ikke det verste dere kunne være da.

Men du tilbake til den derre snillheten din som du snakker om. Skal du slutte å sprenge for oss nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...