Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #461 Del Skrevet 30. september 2003 Er bare litt oppgitt over enkeltes selektive sensitivitet...bare det. Ikke verre. Dagen i dag er ellers en perfekt dag. Jeg sov akkurat passe. Hvis jeg sover for meget, blir jeg tung i hodet. Hvis jeg sover for lite, får jeg migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #462 Del Skrevet 30. september 2003 Ah, I see. :klø: Sensitivitet bør nok ikke kombineres med mangel på sans for humor. Berthisk ordtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #463 Del Skrevet 30. september 2003 Ah, I see. :klø: Sensitivitet bør nok ikke kombineres med mangel på sans for humor. Berthisk ordtakSelv blind høne kan finne korn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #464 Del Skrevet 30. september 2003 Så tirsdag er Gøy-på-godset dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #465 Del Skrevet 30. september 2003 Så tirsdag er Gøy-på-godset dag?Jeg skjønner ikke hva De forsøker å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #466 Del Skrevet 30. september 2003 Om ikke annet, så bruker sjåføren min fjernlys til enhver tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #467 Del Skrevet 30. september 2003 Fant denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #468 Del Skrevet 30. september 2003 Etisk dilemma: Hva gjør man hvis man har funnet ut noe om en person med 100% sikkerhet. Noe man har ventet på å få bekreftet lenge...tenke, tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #469 Del Skrevet 30. september 2003 Vel... Det spørs jo. Om jeg hadde visst med sikkerhet at flere grubla, så hadde jeg nok ikke klart å holde det for meg selv. Er utrolig dårlig med hemmeligheter. Er det forresten en hemmelighet?? Nysgjerrig nå.. Hater at folk vet ting ikke jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #470 Del Skrevet 30. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #471 Del Skrevet 30. september 2003 AAAAH!! Ikke det gliset der??? Nå er jeg så nysgjerrig at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg lenger! Det gliset kan bare bety en ting! Tør ikke å nevne i dagboka engang (og alle vet nok hvorfor). Har jeg rett i hvem jeg tror det handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #472 Del Skrevet 30. september 2003 Du vet at jeg blir stressa nå, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #473 Del Skrevet 30. september 2003 Du vet at jeg blir stressa nå' date=' sant?[/quote']Hva? Jeg skjønner ikke hva De insinuerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #474 Del Skrevet 30. september 2003 Okay... Spørring og graving i en dagbok er vel litt frekt... Men jeg gir meg ikke. Skal nok finne ut av ting til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #475 Del Skrevet 30. september 2003 Du tar feil, Vigfa. Jeg er helt sikker på at dette handler om mannfolk. Garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #476 Del Skrevet 30. september 2003 Tenker jeg lar infoen bero, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #477 Del Skrevet 30. september 2003 Dette er så typisk. Hva er vitsen med å synge halvkvedede viser? Har man sagt A' date=' så får man si B.[/quote'] - Ja?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #478 Del Skrevet 30. september 2003 Jasså, så De trodde De var lur, nå. Tuppehøne satt på mønet Tuppehøne ramlet ned Da hun tenkte flere tanker Enn en høne kan tak-le... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #479 Del Skrevet 30. september 2003 Det kaller jeg en avsporing, Lovinda. Men siden det er deg, så skal jeg respektere din taushet. Denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #480 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg sporer da aldri av... Jeg sier bare: "I could tell you, but then I had to kill you..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå