Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 13. august 2003 Vurderer å spise mer ku-kjøtt. :evil: Grrrrr...liker ikke kuer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. august 2003 #22 Del Skrevet 13. august 2003 Tror du egentlig liker kuer jeg........., sånn littepittegrann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 13. august 2003 Kjæreste Litago. Tror du er litt tåkete grunnet høyt inntak av steroider. Jeg liker IKKE kuer. Spesielt ikke California kuer, såkalte Happy Cows, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 13. august 2003 Livet i Andeby: Guffen og Onkel Skrue har bestemt seg for å adoptere Lilleulv, siden han havnet på barnehjem. Den Store Stygge Ulven (faren) ble nemlig frattatt den daglige omsorgen, grunnet omsorgssvikt og uheldig påvirkning i form av rasisme. Man skal nemlig ikke lære barn at det er greit å spise andre arter, og at de dermed er underlegne. Håper for det lykkelige parets skyld, at ikke Storeulv rakk å påvirke Lilleulv noe og at Lilleulv ikke liker ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. august 2003 #25 Del Skrevet 13. august 2003 "Gosh, I don't think that I've ever been stressed out. Why would I be? I've got practically no responsibilities, my job's a breeze and I've got a KILLER rack. Good morning! " The one and only :blunke: Digger Karen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. august 2003 #26 Del Skrevet 13. august 2003 "It's the oldest story in the book. Boy meets girl. Boy wants girl to do dominatrix film. Girls says, "Naked?" Boy says, "Yeah." Girl says, "No way!" Boy says, "Okay how about you just wear this rubber dress and beat this old guy with a scrub brush?" Girl says, "How hard?" " Nei, nå skal jeg gi meg. Dette har jo ingenting med Andeby å gjøre. Har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 13. august 2003 takker for sitat, klips. Joda, det har mer med Andeby enn du aner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. august 2003 #28 Del Skrevet 14. august 2003 Hei igjen, Anna Lovinda! *smiskete stemme* Du skjønner... Jeg ønsker meg så innmari tilgang til Disney Channel på TV'n. Men det er så forbannet dyrt! Og så får jeg masse annet - og uinteressant - bullshit med på kjøpet. Kan du fikse en sånn Disney Channel tilgang rimelig for meg, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 14. august 2003 Kjære Bertha. Selvfølgelig kan jeg det. Bare du fanger de pinnsvinene selv. Du skjønner det at jeg har så sarte hender, og pinnsvin er liksom så...piggete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. august 2003 #30 Del Skrevet 14. august 2003 Fair enough..... Takk skal du ha! *jogger av gårde til nærmeste elgjaktlag for å bestikke til pinnsvinfangeri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 15. august 2003 er skikkelig varmt i dag. Holder på å renne bort her jeg sitter. Har blitt erke-avhengig av KG på null komma svuisj! Gry: Ikke rettferdig. Her har jeg klart å holde meg unna det meste andre som er avhengighetsskapende, og så kommer dette????? Flotte folk her inne, forresten. Synes fortsatt fellesskapet her inne er fargerikt så det holder. Andeby er kjedelig for tiden. Nå drar jeg snart på ferie til Gåseby. Kanskje det skjer mer der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 15. august 2003 Puh! Og da hadde jeg sagt hei til alle naboene mine (på denne siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #33 Del Skrevet 15. august 2003 jeg la merke til det ja.. jeg som trodde jeg var special Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 15. august 2003 Du er spesiell, Candy , men du som selv er en godsak (nicket) vet jo at man skal dele på dem (godsakene altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 15. august 2003 #35 Del Skrevet 15. august 2003 Så du hadde sagt hei til meg,også, men jeg avstår fra slike sukkersøte påfunn. Jeg holder meg til kroppens finurligheter og hva andre kan få til med den som gir inntrykk i en grå hverdag. Bidrag mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #36 Del Skrevet 15. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 15. august 2003 #37 Del Skrevet 15. august 2003 Hallo Nabo. Skikkelig koselig med sånne naboer. Holder liv i gata du Ønsker deg en fin helg. Ps. får håpe du finner en ny ektemann da !!! Men det kan jo være at Trøffel bare har fått kalde "Trøffler" også ? Naboklem fra Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 15. august 2003 NY morgen, nye muligheter...hva skal jeg finne på i dag, mon tro? Må jo finne noe å fylle dagene med, siden Trøffel avlyste bryllupet vårt...Tenke, tenke... Kanskje jeg skal begynne med en hobby? Trøste-sex'en med Sandman opptar en så altfor liten del av døgnet. Tror kanskje jeg skal begynne som privat-detektiv sånn at jeg kan sitte å spise smultringer i en bil - noe jeg alltid har drømt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #39 Del Skrevet 15. august 2003 Hellau! Morsom dagbok du har! Pass deg, så Hege ikke kommer å tar deg! God helg forresten! :D Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 15. august 2003 #40 Del Skrevet 15. august 2003 Hei noba. Koseligt du stakk innom meg i dag. Neste gang skal jeg ha kaffen klar. Drikker du kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå