Weeee Skrevet 4. april 2017 #121 Skrevet 4. april 2017 Jeg dyntes det er greit at gutter går i jenteklær alt mulig jeg liker også å gå i skjørt kjoler hva er enkelig problemet vis vi får blikk så for vi ikke bry oss 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #122 Skrevet 4. april 2017 Hvorfor skal man prøve terapi nor msn liker det selv jeg liker å gå i kjole hjemme når jeg er alene hjemme Anonymkode: fe305...a8c 1
ladyleah Skrevet 27. september 2018 #123 Skrevet 27. september 2018 Hvorfor er det så viktig å henge seg opp i hvordan andre velger å kle seg uavhengig om man er gutt eller jente? La folk gå kledd akkurat som de vil. Hjemme eller ute i offentligheten. Gutter kan like fint gå i skjørt, kjoler, tettsittende bukser osv på samme som jenter kan bruke typiske gutte klær. Så ifra en annen tråd vedr noe alla samme tema... Samfunnet og tradisjon har blitt til slik vi ser det idag. Men...Det sagt så mener jeg at nå lever vi tross i 2018. Burde ikke vært et problem for de fleste, men for noen vil det alltid være et problem desverre. Foreldrene mine er veldig dømmende. Jeg er ikke...Selvoppdratt og dømmer ingen uten grunn. Om jeg ser en gutt i jente klær på gata eller ei jente i gutte klær så ser jeg ikke noe annerledes på noen av de. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #124 Skrevet 28. september 2018 Meg i pinetrange jente jeans😊😉 Anonymkode: 1d057...a37 1
ladyleah Skrevet 28. september 2018 #125 Skrevet 28. september 2018 gå kledd akkurat som du vil. kan lett skjønne usikkerhet pga folk med fordommer og folk som vil glane, men det enkleste er faktisk å bare lære seg å ignorere det. vær stolt av den du er. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #126 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg i pinetrange jente jeans😊😉 Anonymkode: 1d057...a37 Jeg skjønner at du tydeligvis er veldig stolt over bena dine (eller hva det måtte være), men du trenger jo ikke å legge inn det samme bildet i flere tråder. Forøvrig så får man, som mann, ekstremt store føtter i sånne bukser og det er langt i fra pent. Ser klovneaktig ut. Anonymkode: 43bef...27d 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #127 Skrevet 28. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at du tydeligvis er veldig stolt over bena dine (eller hva det måtte være), men du trenger jo ikke å legge inn det samme bildet i flere tråder. Forøvrig så får man, som mann, ekstremt store føtter i sånne bukser og det er langt i fra pent. Ser klovneaktig ut. Anonymkode: 43bef...27d Dine ord det, men syns denne hører til denne tråden jeg😊 Anonymkode: 1d057...a37 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #128 Skrevet 28. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg i pinetrange jente jeans😊😉 Anonymkode: 1d057...a37 Du kledde det, fin kropp! Anonymkode: 9f7d8...d41 1
ladyleah Skrevet 28. september 2018 #129 Skrevet 28. september 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner at du tydeligvis er veldig stolt over bena dine (eller hva det måtte være), men du trenger jo ikke å legge inn det samme bildet i flere tråder. Forøvrig så får man, som mann, ekstremt store føtter i sånne bukser og det er langt i fra pent. Ser klovneaktig ut. Anonymkode: 43bef...27d hva er galt med det? skal vedkommende ta nytt bilde for hver tråd? 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #130 Skrevet 10. oktober 2018 Åletrange jeans på gutter er bare rålekkert, gjerne trange jeans for jenter😊😉 Anonymkode: 1d057...a37 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå