Gå til innhold

Gutter i jenteklær

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn i kvinneklær ser bare feil ut.

Anonym poster: f6c820c568036b426a89e2e97c3cba86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så galt at gutter liker kjoler og skjørt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann min liker å klæ seg som dame. Fikk vite for 7 årsiden. Jeg likte det ikke, men han fikk lov alene og ha sine damestunder. Etthvert har det løsnet litt etter litt. For ett årsiden hadde vi sex sammen når han var dame. Nå går vi ut sammen, det vil si vi gjorde det da vi borte i ferien. Jeg synest nå at det bare er fint å ha mannnen som veninne også.

Snart blir det vel offentlig her på hjemmstedet også.

Løs opp fordommene deres jenter.

faktisk på en venn av meg fant jeg ut att han likte å bruke kjole, det var derfor klerne mine var brukt når de var i skapet, først reagerte jeg negativt, så etter litt så gikk det mer opp for meg, og da for å beklage det så kjøpte jeg en kjole til han, og nå om tiden ser jeg ofte at klærne mine er borte, men da vet jeg att han bruker dem.

Anonym poster: d189298912437592364916cc2b532229

• Liker 1
Skrevet

Kjenner en som går med jenteklær nå og da. Ingenting galt med han, hyggelig fyr. Jeg må innrømme at det er litt sært da. Men det er ikke noe jeg skal blande meg opp i.

Men man får kle seg i det man vil :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker ofte kjoler og annet jentetøy. Om jeg tar skrittet fullt ut med parykk og sminke så går det fint, alle tror jeg er dame. Noen ganger tar jeg bare på en kjole eller ett skjørt og blir da mann i jenteklær.Noen ser litt på meg da da , men det bryr meg jeg ikke om. I dag var jeg en kjøretur bare iført en sommerkjole, stay-up, og en dameveske. Gikk veldig bra det hele.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke problemet! Synes det er greit at menn går i gallakjole og kvinner i dress også i f.eks bryllup. Bare de gjør det for at de føler seg fine, og ikke for å tulle. Også gjelder jo reglene ellers da. ikke for kort og ettersittende, ikke hvitt, og ikke kjole og hvitt hvis brudgom har dress.

Er jo litt uvant, men ikke noe galt i det :D Stå på!!

Skrevet

Synes det er utrolig hvor tolerante mange er i denne tråden. Jeg synes egentlig bare at det er merkelig. Folk får gjøre som de vil, men not my cup of tea akkurat.

Skrevet

er det noen som har linker? Annen enn den til Skywalker over her?

Det er så mye rart i Oslo, så jeg tenker ikke over det.

Blider plis... :gjeiper:

Gjest Candy Pie
Skrevet

Skjønner godt at menn vil gå i kjole. Kjoler er fine og veldig behagelige, hehe :)

Folk må få gå som de vil og som de føler er rett for dem selv, er det som betyr noe :)

• Liker 1
Skrevet

Hei

Det er da bare så deilig å få på seg en herlig kjole. Slippe noe som strammer rundt livet. Det blir hevdet at det er godt for helsen.

Prosessen med å kle seg om til jente er omfattende for meg som er mann, om jeg skal bli oppfattet som jente. Derfor går jeg ikke så mye ut iført kjoler. Kunne vert veldig bra om det ikke vakte så menge blikk når jeg en sjelden gang er mann i kjole utenfor hus og hage.

Håper mange flere menn vil begynne å gå med kjole, dem ville gjort det om dem viste hvor deilig det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm

Hva med jenter i guttklær ?

Det ser vi masse av uten at det vekker oppsikt.

ja og koffår da får ikke vi gutter bruke jentekllær

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Bror min ,15, liker å ha på seg jenteklær. Mamma og pappa misliker det veldig mye(såkalt kristne). Han lider under det. Han besøker meg og samboer, da får han bruke mine klær og sminke. Jeg ser hvor han stråler da, så lykkeleg han er i kjoler og skjørt.

LA FORDOMMENE falle og skjørt og kjole til gutter også

jeg bruker hele tiden kjolene til en veninne av meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det veldig mange gutter og menn i landet som har lyst til å bruke ett eller annet jentetøy. Alt fra bare truse til full pakke.

Dumt at mange ikke tør stå frem med det.

Helt sikkert mange som tar med sin hemmlighet i graven.

Hadde jeg ikke fått tuløp for min transetrang så hadde jeg ikke sittet her og skrive dette.

jeg sto frem en gang når jeg var 8 år så spurte jeg en veninne av meg om jeg kunne prøve hennes rosa prinsessekjole, siden jeg hadde altid drømt om å bruke kjole, jeg elsket det sp etter en stund hadde hun glømt det og jeg turte ikke spørre henne om å få prøve klærne hennes, nå har hun ikke kjoler lenger

Skrevet

jeg sto frem en gang når jeg var 8 år så spurte jeg en veninne av meg om jeg kunne prøve hennes rosa prinsessekjole, siden jeg hadde altid drømt om å bruke kjole, jeg elsket det sp etter en stund hadde hun glømt det og jeg turte ikke spørre henne om å få prøve klærne hennes, nå har hun ikke kjoler lenger

Har hun ikke kjoler?

AnonymBruker
Skrevet

Har hun ikke kjoler?

hun har sluttet å bruke det, hun er mer guttejente nå.

så nå kan jeg ikke bruke kjoler fra henne.

AnonymBruker
Skrevet

Gutter som vil kle seg i jenteklær får da gjøre det om de vil;)

Men særlig maskulint er det ikke, og dermed ikke særlig tiltrekkende for de fleste damer, vil jeg tro.

Enig med deg.

Anonym poster: 8a339db601408a7ad35b57ecbdb83bfe

Skrevet

Hei det ser ut til å bli en fin dag. Ver sikker på at nå skal sommerkjolene få luftet seg.

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og er kompis digger å bruke jenteklær. Når jeg er hos kompisen min bruker vi ofte søsteren hans sine klær. Når vi var rund 14 prøvde vi bunadkjolen til søstera, og senere kjøpte vi oss en badedrakt hver som vi gikk et sted der det ikke var folk og badet i badedrakt. Vi trener i tights, vi passer det glimrende. og vi bruker ofte BH med innmat for å få kjoler som krever det med å henge på. Og noen ganger kler vi en av oss seg helt ut som jente, som vi ser ut som en sexy jenta g den andre skal fårestille kjæresten, da tar vi det helt ut at vi leier hender, holder rundt hverandre og når vi må, kysse hverandre på munnen, men det driter vi i n¨r vi får være kledd som jente. Har på oss BH under de vanlige klærne de fleste dager og har også fikset avtale på brudesalong om å få prøve brudekjoler.

deilig i kjole

Anonymous poster hash: a3936...dfd
  • Liker 1
Skrevet

Lykke til. Jeg har hatt meg en uke som dame hver dag. Er bare så nydeleg å gå ute i kjoler.

Har for noen år siden prøvd brudekjoler, en herleg opplevelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...