Gå til innhold

Gutter i jenteklær

Fremhevede innlegg

Gjest white tiger
Skrevet

Husker jeg var på en forestilling med carte blanche tror jeg, og der var en mann som danset i et kort skjørt eller ballettkjole (husker ikke helt). Hørte at noen fniste i salen, både damer og menn, men jeg synes han var utrolig sexy.. :rødme:

En skikkelig sexy mann som hadde på seg skjørt/kjole og danset helt fantastisk.. sukk.. Ble nesten forelska :fnise:

Hadde ikke likt at typen kledde seg som dame hele tida da. Er ordentlig sexy med menn i litt løssittende jeans og bar overkropp. namnam..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løssittende jeans?

Hva er det som gjør at menn er sexy i vide klær? Man får jo ikke så godt bilde av figuren liksom.

Skrevet

Hei, er en transgutt som kjøpte meg min første kjole i dag. Lurer på hvordan jeg skal gjemme den så mamma ikke finner den.

Gjest Renate tv,
Skrevet

Mange forskjellige meninger her. Jeg liker jenteklær veldig godt.. Går veldig godt å kjøpe selv i butikker etc.. Har t.o.m handlet kledd i jenteklær å sagt at det skal være til meg..

Jenter har lenge gått i gutteklær, og har å hørt / møtt dem som liker gutteundertøy også,

Så hvorfor kan vi ikke alle gå i det vi liker å syns er behagelig? Skjørt er behagelig, å liker å gå i skjørt.

Skrevet
Mange forskjellige meninger her. Jeg liker jenteklær veldig godt.. Går veldig godt å kjøpe selv i butikker etc.. Har t.o.m handlet kledd i jenteklær å sagt at det skal være til meg..

Jenter har lenge gått i gutteklær, og har å hørt / møtt dem som liker gutteundertøy også,

Så hvorfor kan vi ikke alle gå i det vi liker å syns er behagelig? Skjørt er behagelig, å liker å gå i skjørt.

Liker meg best i kjole jeg. Kjolen var heltnydelg å ha på.

Skrevet

Jeg skjønner helt ærlig ikke problemet med at noen gutter liker å ikle seg jenteklær. Skader det noen på noen som helst måte? Jeg tror da ikke det. Jeg skjønner ikke de som reagerer så voldsomt på sånne ting. Men rollefiguren John Merrick i filmen Elefantmannen forklarte det igrunnen ganske enkelt: "People are frightened by what they don't understand."

Gjest Helgetransemann
Skrevet

Herlig med fordomsfrie jenter her, som skjønner dette :) Murder og white tiger :klemmer:

Og flere.......

Skrevet
Jeg skjønner helt ærlig ikke problemet med at noen gutter liker å ikle seg jenteklær. Skader det noen på noen som helst måte? Jeg tror da ikke det. Jeg skjønner ikke de som reagerer så voldsomt på sånne ting. Men rollefiguren John Merrick i filmen Elefantmannen forklarte det igrunnen ganske enkelt: "People are frightened by what they don't understand."

OK det du skriver men når en får slibrige ting slengt i seg så er det ikke hyggelig da.

Gjest milkyway
Skrevet

Merkelig at transer ikke vil gå i "transekjoler" egentlig fordi dere liker snittet... snitt som er laget etter en kvinnekropp, hofter og pupper og midje. Dere bør heller gå med mer firkantkjoler, for menn er mer firkantede, eller kjegleformet hvaenn. Jeg blir nesten gretten når folk ikke kler seg etter kroppsfasongen sin, det ser så glorete og forferdelig ut! og hviorfor overdriver så mange sminken og hår og glitter og stas og påfulfjær på ryggen? Vil dere ikke se ut som damer? Ingen damer jåler seg jo så fælt! :vetikke:

Gjest Transegutt 25
Skrevet

Jeg vet ikke om annet enn jentekjoler. Min kroppfasong er som jenters bortsett fra fråfall av bryster. Det kompenserer jeg med BH med silkoninnlegg i. Kan ikke bruke såutringet kjoler,

Så en gang noen herreskjørt, men dem var heseleg stygge og med kjedeleg farger og snitt.

Jeg liker fine stoff og farger

Hvorfor er det bare jenter som skal ha "adgang" til så mange fine topper og gensere? Til guter er det så kjedeleg utvalg.

Til sommeren vil jeg bare bruke jenteklær så får reaksjonene bli som dem vil.

Jeg vil klæ meg som jeg føler.

Håper jeg tørr gå på julebord i kjole i år. I fjor gik jeg ikke fordi jeg orket ikke klæ meg i guttefinklær. En kvinnleg kolega som vet om min trang til jenteklær ville så absolutt bakke meg op om jeg stilte i kjole.

I alt. Verden er ikke så ond som en inbiller seg.

Gjest Mann 37
Skrevet
Merkelig at transer ikke vil gå i "transekjoler" egentlig fordi dere liker snittet... snitt som er laget etter en kvinnekropp, hofter og pupper og midje. Dere bør heller gå med mer firkantkjoler, for menn er mer firkantede, eller kjegleformet hvaenn. Jeg blir nesten gretten når folk ikke kler seg etter kroppsfasongen sin, det ser så glorete og forferdelig ut! og hviorfor overdriver så mange sminken og hår og glitter og stas og påfulfjær på ryggen? Vil dere ikke se ut som damer? Ingen damer jåler seg jo så fælt! :vetikke:

Helt enig i at mange transer overdriver både sminken og klesbruken. Det blir jo så VOLDSOMT dame liksom. Eller kanskje ikke, for damer flest kler seg ikke slik, som du også sier.

Gjest Gutt 16
Skrevet

Er en gutt på vestlandet som har vinterferie nå. Bare regn og vind her så det passer fint å låne kjoler av mamma om dagene. BH passer og mesteparten av kjolene. Skjørtene er stort sett for trange.

Det er så dumt at det skal vere så tabubelagt å bruke kjole for gutter.

Får nyte desse dagene alene.

Sa til mamma i fjor at jeg ville bruke jenteklær men hun ble bare sinna. Får vente til jeg blir eldre før jeg tar skrittet fullt ut.

Gjest Roar-16
Skrevet

Hei

For en uke sa jeg til mamma at jeg ville bruke jenteklær. Pappa ble sinna og sur.

Mamma sa hun forstod meg litt.

I kveld skal pappa på guttefest og mamma har sagt jeg skal få låne klær av henne.

Spennende, men jeg har prøvd noe av hennes kjoler og skjørt før.

Gjest Kristine 21
Skrevet

Hei jeg forstår dere gutter at dere liker å bruke kjole eller skjørt. Det er veldig behagleg å bruke til den rett tid og omgivelser.

Stå på gutter og menn, la oss få se dere i skjørt.

Gjest Nina 19
Skrevet

Bror min på 15 liker å ha på seg mine klær. Han får låne kjoler og skjørt men undertøy har han selv. Han vil ikke gå ut som jente og tar ikke imot besøk.

Helt OK for meg og mamma, men pappa liker det dårleg.

Skrevet

Galt? Er jo ikke noe galt med det. Du skader ingen ved å gå i dameklær, og hva du tar på deg er jo helt og holdent opp til deg selv.

Men jeg synes nok det er ganske rart, ja. Skal ikke nekte for det. Og jeg hadde ikke klart å være sammen med en mann som likte å kle seg i jenteklær, tror jeg. Det blir for feminint og merkelig.

Men som sagt, hver sin lyst!! :) Gjør som du vil.

Gjest Minni 48
Skrevet

Si det, hvorfor ja.

Hvorfor reagerer ikke noen når jenter bruker gutteklær?

Gjest Dame også 37
Skrevet

Hei jenter.

La oss ta vare på desse guttene og mennene.

Dem hedrer bare oss ekte jenter.

Bli positiv til transer jenter.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

da jeg var liten prøvde jeg kjole for første gang på en uventene måte, att jeg var brudepike og hadde på meg kjole, og jeg elsket det.

etter det spurte jeg en veninne av meg om jeg kunne bruke den rosa prinsessekjolen hennes, og det sa hun ja til, og den brukte jeg resten av dagen.

så noen dager senere kjøpte jeg min egen prinsessekjole som jeg da begynte da å sove med den isteden for pysjamas.

noen år senere kjøpte jeg meg kjoler, skjørt og bh som jeg bruker daglig.

Anonym poster: d189298912437592364916cc2b532229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...