Gå til innhold

Gutter i jenteklær

Fremhevede innlegg

Gjest TransvesTittenTei
Skrevet
Det er helt greit at gutter som klær seg i dameklær! Men når man skiller seg ut på den måten så får man oppmerksomhet, og da får man være helt forberedt på at folk kommer til å se på deg, mye. :)

Ja da, det er jo ikke så rart at folk glor på oss egentlig... det får vi tåle

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper du har det bra! Skjer det meste i Norge eller må du utenlands?

Takk, jeg har det bra, ja. Min operasjon skjedde på Rikshospitalet i mars 2006, men enkelte velger utlandet, og da gjerne Thailand, der de skal være veldig flinke på slike saker. :)

..men det er best å ikke spore av denne tråden. Da kommer modde med ryddeknappen.. ;)

Gjest jeansgutt20
Skrevet
Jobber selv i klesbutikk, og for noen år siden hadde jeg en fast mannlig kunde som ringte og hørte om jeg jobbet, og kom innom rundt stengetid og prøvde og kjøpte klær av meg. Jeg har absolutt ingen problem med menn i kvinneklær, og mener folk skal få gå i akkurat det de selv ønsker.

Han var til og med en av de kosligste og beste kundene jeg har hatt!! :)

Går selv bare i jentejeans. Er en tynn rocka gutt å går i helt åletrange jeans og finner mine favoritt jeans, bare i jenteavdelingen.

Gjest Transegutt 25
Skrevet
Går selv bare i jentejeans. Er en tynn rocka gutt å går i helt åletrange jeans og finner mine favoritt jeans, bare i jenteavdelingen.

Nei til jeans her. Skal det ver så skal det ver og det er kjole.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Nei til jeans her. Skal det ver så skal det ver og det er kjole.

bra med kjole men jeg liker skjørt best,litt trange skjørt med sorte nylon strømper.

Skrevet

Ikke noe galt, bare rart. Jeg får som regel en rar følelse inni meg når jeg ser at en mann går kledd og pyntet som en dame, jeg føler liksom at noe er galt... Men det er egentlig bare når de har kledd seg og pyntet seg på helt feil måte, det blir litt for Dame Edna noen ganger...too much. Bedre med de som sminker seg og kler seg litt diskret, som de fleste damer også gjør. Jeg liker ikke brautende damer heller. Men bare kle deg opp som du vil, du, jeg skal ikke gjøre deg noe vondt. :-)

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Ikke noe galt, bare rart. Jeg får som regel en rar følelse inni meg når jeg ser at en mann går kledd og pyntet som en dame, jeg føler liksom at noe er galt... Men det er egentlig bare når de har kledd seg og pyntet seg på helt feil måte, det blir litt for Dame Edna noen ganger...too much. Bedre med de som sminker seg og kler seg litt diskret, som de fleste damer også gjør. Jeg liker ikke brautende damer heller. Men bare kle deg opp som du vil, du, jeg skal ikke gjøre deg noe vondt. :-)

Ikke det minste rart at du synes det er rart...

og det ER ofte slik at menn i dameklær pynter seg veldig ekstremt, det skal være så veeeeeeldig feminint liksom, blir så voldsomt på en måte.

vi burde ta et kleskurs hos en ekte dame kanskje....

Skrevet

Det er vel en av fordelene med å bo i vesten...hadde man bodd i et annet land så hadde det kanskje ikke akkurat vært helt kult...Mann med kjole og sminke i Iran kanskje? Hadde vel blitt hengt...

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Det er vel en av fordelene med å bo i vesten...hadde man bodd i et annet land så hadde det kanskje ikke akkurat vært helt kult...Mann med kjole og sminke i Iran kanskje? Hadde vel blitt hengt...

Ja du har et poeng der.Jeg har alltid interessert meg i dameklær og det er strengt tatt ikke verre at en mann går med kjole enn ei jente går i bukse/dress.Men vi er jo opplært til at dette er helt feil, så jeg skjønner inderlig godt at det ikke slår an noe særlig, hverken hos "vanlige" menn eller kvinner.

Men jentene her på kg er veldig forståelsesfulle og fordomsfrie!! Man kan diskutere dette seriøst.

Hadde vært verre på et manneforum, da hadde det haglet homo osv.

Skrevet

Menn må gjerne kle seg akkurat slik de vil. Men jeg vil ikke være gift med en som kler seg som noe annet enn mitt bilde av en MANN.

Det samme gjelder vel også for ham, en bukse er ikke en bukse. Det finnes damemodeller og mannemodeller. :jepp:

Gjest Janne 47
Skrevet

Mann min liker å klæ seg som dame. Fikk vite for 7 årsiden. Jeg likte det ikke, men han fikk lov alene og ha sine damestunder. Etthvert har det løsnet litt etter litt. For ett årsiden hadde vi sex sammen når han var dame. Nå går vi ut sammen, det vil si vi gjorde det da vi borte i ferien. Jeg synest nå at det bare er fint å ha mannnen som veninne også.

Snart blir det vel offentlig her på hjemmstedet også.

Løs opp fordommene deres jenter.

• Liker 1
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

jeg skal ikke pirke mer med dette, folk er sikkert lei av det.

Men det finnes ikke herremodeller av kjoler/skjørt, defor er det ikke muig for en mann som ønsker å bruke slike plagg uten at han må gå i dameavdelingen.

Diskriminerende utvalg eller hva man skal kalle det, det er selvsagt ikke dere damers skyld.

Skrevet

Jeg tror nok at dersom det fantes "guttekjoler" ville de fleste transvestitter likevel velge en "jentekjole". Det er jo litt av vitsen, ikke sant? :)

Gjest Transegutt 25
Skrevet
Jeg tror nok at dersom det fantes "guttekjoler" ville de fleste transvestitter likevel velge en "jentekjole". Det er jo litt av vitsen, ikke sant? :)

Helt sikkert. Har vert noen skjørt for menn, men jeg ville aldri brukt dem. Dem var så stygge. Jeg liker femi kjoler meg fint snitt. Koser meg mye hjemme i party kjoler.

Skrevet

Kos deg med god samvittighet! ikke er du alene heller. Jeg har et eget nettsted med forum for transpersoner, faktisk. :)

Gjest Helge 36
Skrevet

Ikke noe galt det vel, jenter bruker da gutteklær.

Gjest Jenny 47
Skrevet

Det er da vel OK det. Veninna mi jobber i en kjolesalong og det er mange menn der som kjøper seg kjole eller skjørt.

Menn skulle begynt å bruke kjole om sommeren, ikke bare vi damer som skal ha den rettigheten. Det er da så skjønt å bruke sommerkjole på en findag.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Det er da vel OK det. Veninna mi jobber i en kjolesalong og det er mange menn der som kjøper seg kjole eller skjørt.

Menn skulle begynt å bruke kjole om sommeren, ikke bare vi damer som skal ha den rettigheten. Det er da så skjønt å bruke sommerkjole på en findag.

Ja da skal jeg jammen kjøpe meg kjole jeg også! Problemet er at det føles så flaut å gå inn i dameavdelingen i en butikk og prøve og handle kvinneklær. Skulle likt og prøvd denne kjolesalongen til venninna di.

Husker jeg så på enten NRK eller TV2 for noen år tilbake (2002-2003), en dame som sydde klær til transer (store størrelser), og drev mest bare med dette tror jeg.

Mener det var på Toten (Lena) eller noe deromkring. Og hun var så fordomsfri og herlig å høre på.

Noen som husker dette??? Hvem det var?

Skulle likt å vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...