Gå til innhold

Gutter i jenteklær

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_yahoo_*
Skrevet
Det gjør jeg også, går i åletrange jentejeans og slimme t-shirts og skjorter. Jeansa må sitte helt tight på meg. De er trange hele veien ned! Jeg går i sånne jeans for at jeg liker passformen og fordi jeg er så tynn at guttejeans bare blir rart på meg Går sef i jentejeans ute, der jeg studerer, også blant venner!

jeg bruker bare jentejeans. er veldig fin passform på de i forhold til guttebukser.liker best de som er skinny. går med de hele tiden selvfølgelig.også hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobber selv i klesbutikk, og for noen år siden hadde jeg en fast mannlig kunde som ringte og hørte om jeg jobbet, og kom innom rundt stengetid og prøvde og kjøpte klær av meg. Jeg har absolutt ingen problem med menn i kvinneklær, og mener folk skal få gå i akkurat det de selv ønsker.

Han var til og med en av de kosligste og beste kundene jeg har hatt!! :)

Høres koselig ut med personlig/god service. :)

Er endel gutter som går i kilt og knestrømper (tykke) for tiden på grunn av noe tradisjoner til universitetet, og de ser kjempetøffe ut.

Mitt største "problem" med gutter i dameklær er vel at formene på dameklærne ikke stemmer overens med formen til guttene. Hvorfor skal mannfolk gå med kjole med kløft når de ikke har noe bryst å vise frem? Derfor synes jeg det ser veldig merkelig ut fordi klærne sitter jo overhodet ikke bra. Og det blir litt merkelig når mannfolk skal begynne med BH og stappe dem, fordi da prøver de jo ligne kvinnfolk, og da er det ikke lengre mannfolk som kler seg i dameklær, men mannfolk som prøver å ligne på en kvinne..

Hvis man kunne å designe litt mer kjoler/skjørt med manneformer blir det mye bedre tror jeg. Det finnes jo lange cardigan til mannfolk som jeg synes er ganske feminine i formen o.l, men ingen reagerer på det.

Jeg tror du har helt rett, klær laget for kvinner passer ikke på menn, selv om noen menn har dårlig nok smak til å foretrekker dameklær. :eeeh::riste:

Om det burde lages kjoler og skjørt for menn vet jeg ikke. Det er en ganske uvant og fjern tanke for meg. Men det er vel ingen logisk grunn til at kun damer bruker kjole? Det er bare noe vi har vent oss til.

Det gjør jeg også, går i åletrange jentejeans og slimme t-shirts og skjorter. Jeansa må sitte helt tight på meg. De er trange hele veien ned! Jeg går i sånne jeans for at jeg liker passformen og fordi jeg er så tynn at guttejeans bare blir rart på meg Går sef i jentejeans ute, der jeg studerer, også blant venner!

jeg bruker bare jentejeans. er veldig fin passform på de i forhold til guttebukser.liker best de som er skinny. går med de hele tiden selvfølgelig.også hjemme.

Skjønner ikke helt hvordan jentejeans kan ha bedre passform for gutter enn guttejeans. Gutter har jo ikke hofter! Sannsynligvis ser dere ikke bedre ut i jentejeans, men hvis jentejeans gjør at dere føler dere bedre så... er det vel det som teller.

Skrevet (endret)
Høres koselig ut med personlig/god service. :)

Jeg tror du har helt rett, klær laget for kvinner passer ikke på menn, selv om noen menn har dårlig nok smak til å foretrekker dameklær. :eeeh::riste:

Om det burde lages kjoler og skjørt for menn vet jeg ikke. Det er en ganske uvant og fjern tanke for meg. Men det er vel ingen logisk grunn til at kun damer bruker kjole? Det er bare noe vi har vent oss til.

Skjønner ikke helt hvordan jentejeans kan ha bedre passform for gutter enn guttejeans. Gutter har jo ikke hofter! Sannsynligvis ser dere ikke bedre ut i jentejeans, men hvis jentejeans gjør at dere føler dere bedre så... er det vel det som teller.

Hei,

Er ikke enig med deg der. Faktisk kan gutter se bra ut i enkelte jeans som vel i utgangspunktet er ment for jenter. Gutter har like mange forskjellige figurer som oss jenter. På samme måte som noen jenter har tilnærmet guttefigur så kan gutter ha figur som er mere jentete uten at det nødvendigvis betyr femi.

Så det kan faktisk se veldig bra ut! :)

Jaja, alt koker jo ned til smak og behag sef, men jeg synes i alle fall at det kan se veldig bra ut.

Endret av Shinana
Gjest Gjest_Pelle_*
Skrevet

Hei.

Jeg har en kropp som passer til jenteklær. Har ikke ekte pupper da men BH med silikoninnlegg ordner det. Kjøper ikke kjole med stor kløft for da vises innlegga.

Jeans bruker jeg ikke verken i guttemodus eller jentemodus.

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Sef skal de være helt skinny, være helt stramme på kroppen min:)

Til dere som lurer på om jentejeans er fint på gutter pga manglende hofter. Dette er ikke no problem, siden det er litt stretch og de er en str for små, da legger de seg helt stramt rundt rumpe, lår å leggene mine:) Dessuten finner jeg ikke guttejeans som er smale og trange nok til meg, veldig tynn og går i smale jentejeans str 25-26

Gjest Mannen 34
Skrevet

Er da så deilig når en kommer hjem fra jobb å ta på eg en kjole etter at en har dusjet.

Skrevet
Hei,

Er ikke enig med deg der. Faktisk kan gutter se bra ut i enkelte jeans som vel i utgangspunktet er ment for jenter. Gutter har like mange forskjellige figurer som oss jenter. På samme måte som noen jenter har tilnærmet guttefigur så kan gutter ha figur som er mere jentete uten at det nødvendigvis betyr femi.

Så det kan faktisk se veldig bra ut! :)

Jaja, alt koker jo ned til smak og behag sef, men jeg synes i alle fall at det kan se veldig bra ut.

OK, jeg får vel innrømme at du kan ha rett.

Sef skal de være helt skinny, være helt stramme på kroppen min:)

Til dere som lurer på om jentejeans er fint på gutter pga manglende hofter. Dette er ikke no problem, siden det er litt stretch og de er en str for små, da legger de seg helt stramt rundt rumpe, lår å leggene mine:) Dessuten finner jeg ikke guttejeans som er smale og trange nok til meg, veldig tynn og går i smale jentejeans str 25-26

Jeg tror da at det finnes veldig smale jeans som er enten guttemodeller eller unisex?

Er det femi med veldig trange jeans? Jeg bruker litt trange jeans men det er herrejeans. Jeg liker dem, håper det ikke er femi med trange klær.

Gjest Grunnfjellet i lande
Skrevet

Hm

Hva med jenter i guttklær ?

Det ser vi masse av uten at det vekker oppsikt.

Skrevet
Hm

Hva med jenter i guttklær ?

Det ser vi masse av uten at det vekker oppsikt.

du har såååå rett.

Gjest Grunnfjellet i lande
Skrevet
du har såååå rett.

TAKK

Skrevet

Hei

Bror min ,15, liker å ha på seg jenteklær. Mamma og pappa misliker det veldig mye(såkalt kristne). Han lider under det. Han besøker meg og samboer, da får han bruke mine klær og sminke. Jeg ser hvor han stråler da, så lykkeleg han er i kjoler og skjørt.

LA FORDOMMENE falle og skjørt og kjole til gutter også

Skrevet

Er de fleste gutter som liker å bruke dameklær og sminke homo?

Skrevet

*synger*

edwin, edwiiin, kom ut av skapet nå!

edwin, edwiiiiin, det ekke farlig mere nå!

er nok en del gutter og jenter som liker å bruke klær som kommer fra "feil" avdeling i klesbutikken, av diverse grunner. jeg vet ikke så mye om dette, kan ikke huske å ha sett særlig mange norske artikler etc. om sånt heller.

men det er sikkert ikke en særlig fin følelse å ikke tørre å gå med de klærne man vil gå med, uansett om det er kjole eller kjeledress eller slengbukser.

Skrevet

Tror de fleste er hetero, har ikke tall men vet det var oppe i NRK en gang, dokumentar.

Veldig rart om man måtte være homo for å ha lyst til å prøve/bruke en annen type klær egentlig. Har man spist kun syltetøy på brødskiva i alle år så kunne det sikkert være fristende å prøve f.eks. baconost innimellom også.

Gjest Transemann 35
Skrevet

Tror det veldig mange gutter og menn i landet som har lyst til å bruke ett eller annet jentetøy. Alt fra bare truse til full pakke.

Dumt at mange ikke tør stå frem med det.

Helt sikkert mange som tar med sin hemmlighet i graven.

Hadde jeg ikke fått tuløp for min transetrang så hadde jeg ikke sittet her og skrive dette.

Skrevet

Er ikke begrepet transe mest ment om dem som faktisk skifter kjønn? Men det kan brukes om dem som bare kler seg som et annet kjønn også?

Hva er riktig?

Ble litt forvirret nå.

Gjest Gjest_TT_*
Skrevet
Er ikke begrepet transe mest ment om dem som faktisk skifter kjønn? Men det kan brukes om dem som bare kler seg som et annet kjønn også?

Hva er riktig?

Ble litt forvirret nå.

De som bare kler seg som motsatt kjønn kalles transvestitter.

De som føler seg som motsatt kjønn av hva de er kalles vel transpersoner eller transseksuelle.

Etter at de har skiftet kjønn, ja da er de vel bare det nye kjønnet da, mann eller kvinne.

Gjest Gjest_Mann 38_*
Skrevet
Er de fleste gutter som liker å bruke dameklær og sminke homo?

Jo noen er sikkert homo også.... :)

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg har prøvd et par av kjærestens boxere, av nyskjerrighet. Etter dette skjønner jeg ikke hvordan gutter kan synes at jentetruser er bekvemme nok til å gå i. Problemet var at der fantes ikke plass til penis (selv om min ikke er større enn snittet), for jentetruser har ikke den utbulingen i front som guttetruser har. Penis fikk en tendens til å falle ned langs låret og ut av trusen. Ikke mere dametruser på meg nei!

Greit nok at noen menn foretrekker dameklær, men jeg fatter ikke hvordan de kan holde ut med dameundertøy. Det er nok mye enklere for jenter å bruke herretruser enn motsatt.

Gjest Huldrejenta
Skrevet

Ikke noe galt med det. Så enkelt er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...