Sekretæren Skrevet 16. mars 2010 #261 Del Skrevet 16. mars 2010 Ta med deg en banan og spis den, så orker du mer! Banan er magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mars 2010 #262 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg skal ærlig innrømme at etter 2 timer trening så er jeg sliten også Du er helt rå :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2010 #263 Del Skrevet 17. mars 2010 Ta med deg en banan og spis den, så orker du mer! Banan er magisk! Det skal jeg gjøre neste mandag! 5 minutter pause med bananspising bør gjøre trikset så jeg kan gjøre enda flere triks! Jeg skal ærlig innrømme at etter 2 timer trening så er jeg sliten også Du er helt rå :dåne: Tja, rå vet jeg ikke, men sliten var jeg ihvertfall! Og stiv og støl blir jeg fortsatt, hver gang! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 17. mars 2010 #264 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg lest hele boka di, Neferet, og jeg er så motivert at jeg holder på å sprekke!! Du har jo vært superflink! Jeg har ca samme mål som det du hadde, så det er kjempeinspirerende å lese om noen som har klart det :heiajente: Også er jeg kjempemisunnelig på Pole-kursene dine! Sånt har vi ikke her hvor jeg bor, og det ser så utrolig morsomt ut! Tenker at det må gjøre underverker med selvtilliten og eller? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2010 #265 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei Cygnus! Oj! :dåne: Hele boka?? Det står det respekt av! Jeg er godt fornøyd med meg selv ja (bortsett fra de siste par ukene når jeg har sklidd ut med ting jeg putter i meg både med og uten god grunn. Har hatt noen tunge tanker om egne stayerevner, men prøver å kaste dem vekk og starte på nytt hver dag...) Det er nok stor sannsynlighet for at du også kommer dit! Og pole er helt fantastisk!! Både for treningsmotivasjon og selvtillit og kroppsbilde! Det eneste som er kjipt er at det koster en formue... Men jeg har hittil funnet ut at det er det verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 17. mars 2010 #266 Del Skrevet 17. mars 2010 Det tror jeg på! Når man finner en treningsform man blir såå glad i, så er det verdt ganske mye i både tid og penger Bare stå på videre, så er jeg sikker på at gode vaner fester seg og gjør det lettere å leve med litt utskeielser Det er min tanke iallefall, at det må jo bli en vane å velge sunt etterhvert? Det er nå det jeg prøver å overbevise meg selv om iallefall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #267 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Bare stå på videre, så er jeg sikker på at gode vaner fester seg og gjør det lettere å leve med litt utskeielser. Det er min tanke iallefall, at det må jo bli en vane å velge sunt etterhvert? Det er nå det jeg prøver å overbevise meg selv om iallefall Det er lov å håpe at sunnheten til slutt blir vanen ja! Endret 18. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #268 Del Skrevet 18. mars 2010 I går klarte jeg endelig å tvinge meg selv med på Flow etter dansetimen. Dynamisk yoga, jeg har jo egentlig prøvd meg på det noen ganger før, men lenge siden sist nå. Jeg har uansett funnet ut at hvis jeg skal kunne bli flinkere til å utnytte pusten min når jeg driver med akrobatiske pole-stunts, så må jeg øve. Det var faktisk bedre nå enn jeg husker det fra sist gang, så jeg tror jeg skal fortsette å tvinge meg med, ihvertfall på onsdager. Om jeg blir så inspirert at jeg står opp tidligere i helgene for å være med, det tviler jeg vel litt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mars 2010 #269 Del Skrevet 20. mars 2010 Yoga er jo en perfekt oppvarming til hva det skulle være av trening. Kan tenke meg at et par solhilsner vil komme godt med før stangdansen din Så vi ses ikke nå om et par timer, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2010 #270 Del Skrevet 20. mars 2010 Yoga er jo en perfekt oppvarming til hva det skulle være av trening. Kan tenke meg at et par solhilsner vil komme godt med før stangdansen din Så vi ses ikke nå om et par timer, da? Vi har en egen evne til å ikke være på plass samtidig... Jeg er hos svigers og skal i 4-års bursdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #271 Del Skrevet 22. mars 2010 Status per 20.03.2010: Vekt: 56,8 kg (-1,1 kg siden sist lørdag) Midje: Ikke målt Noe sier meg at vekta hos svigers er litt snillere enn vår.... Men moro var det lell, og jeg kan jo skrive det opp og nyte det fram til neste lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2010 #272 Del Skrevet 22. mars 2010 Denne helga har stått i fråtsingens tegn, godt å vite at det også har vært trent godt i det minste! Lørdag var ene eneste orgie i pølser og sjokoladekake, både på det ene og det andre stedet. Vi var nemlig i 4 års bursdag på lørdag, med alt som hører med. Veldig hyggelig da, og veldig fornøyd bursdagsjente Lørdag kveld var jeg med kjære og trente nede i kjelleren, blant annet fikk jeg i oppgave å gjøre spensthopp og andre kjipe beinøvelser. Resultatet er lammende stølhet i lårene, noe jeg egentlig ikke tror er noen god greie når pole står på programmet i dag.... Så da blir det rett og slett litt aerobic i ettermiddag for å løse opp muskulaturen, før jeg drar avgårde og trener pole. Det kan jo ikke gjøre det noe verre ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2010 #273 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Trening uke 12 Mandag: 1 time Aerobic 2, 464 kcal, gjennomsnittspuls 144, maxpuls 175 90 min Pole 2 I stølhetens tegn var det en god ide å trene litt lett aerobic før jeg vendte snuta mot Sometimes pole studio i går. Beina mine er fortsatt støle, og var det i går også, men da fikk de ihvertfall gått seg ordentlig i gang! Dessuten er den timen litt jazzy (gamle jazzlæreren min som har den) og ikke en sånn der hvor pulsen tar helt av og kreftene blir tappet. Så jeg lurer jammen på om ikke jeg skal prøve å prioritere den timen på mandagene framover også, bare fordi det var stas?! Pole gikk også bra i går forresten, passe med mestring og nye utfordringer. Kjenner allerede at jeg kommer til å savne det når det ikke er kontinuerlige kurs. Det sier jo økonomien som kjent kraftig NEI til.... Onsdag: 1 time danseaerobic med Elen (måtte kaste pulsbeltet etter 2/3, hadde strammet det altfor mye og ble kvalm...) 1 time Flow Torsdag: 45 min Open pole Endret 30. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mars 2010 #274 Del Skrevet 25. mars 2010 :klø: I går tok jeg meg faktisk i å trives litt på Flow-timen! Ikke hele tiden, men mer enn forrige uke. Kjenner at det er bra for kroppen og at jeg kan bli sterkere av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2010 #275 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Status per 27.03.2010: Vekt: 57 kg Midje: 66 cm Endret 30. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2010 #276 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Trening uke 13 Mandag: 90 min Pole 2 På grunn av påsken ble det ingen ekstra danseaerobic denne uka. Det blir bra å få det tilbake igjen om 14 dager! Fredag: 1 time skitur (uten pulsklokke) Lørdag: 1 time trening i kjelleren, 393 kcal, gjennomsnittspuls 128, maxpuls 173 1 time 6 min skitur, 562 kcal, gjennomsnittspuls 151, maxpuls 178 Søndag: 1 time 20 min skitur (uten pulsklokke) Endret 6. april 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2010 #277 Del Skrevet 30. mars 2010 Ny pole-kveld i går, nå er det bare to kvelder igjen av dette kurset også... Men til tross for at betingelsene ikke lå helt til rette i går, med lite søvn og mye stress, så ble det en bra trening. Vi fikk selvfølgelig noe nytt å bryne oss på (selv om jeg har gått dette nivået før, så er ikke det ensbetydende med at vi har gjort det samme... ) I går var det igjen tid for å henge litt opp ned, første gang på dette kurset. Men så var det plutselig å lære en ny måte å gå ned igjen på, omtrent sånn som dette bare med henda i bakken. Skli ned i plankeposisjon med andre ord... AU på innsiden av lårene!! Og så fikk vi også prøve oss på dette men der må jeg innrømme at jeg kom litt til kort. Tror jeg både manglet nok grep og nok guts... Men det er ihvertfall en utfordring å trene videre på!! Fikk også prøvd oss på en spinning pole, der ikke bare vi, men også stanga går rundt. Da er det å holde mest mulig stille, og lengst mulig fra stanga, hvis ikke går det bare fortere og fortere. Heldigvis fikk jeg det til på første forsøk, men det var jo ingen fancy øvelse. Kjenner det er lenge igjen til jeg prøver fancy ting på en sånn!! Timen ble avsluttet med en kjapp instruksjon i rumperisting (type skikkelig nasty man bare ser i hip hop-videoer...) Jeg har en syk syk instruktør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. april 2010 #278 Del Skrevet 6. april 2010 Status per 03.04.2010: Vekt: 56,8 kg Midje: ikke målt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. april 2010 #279 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Trening uke 14 Mandag: 1 time 17 min trening i kjelleren, 527 kcal, gjennomsnittspuls 133, maxpuls 176 Onsdag: 1 time danseaerobic (Lone), 427 kcal, gjennomsnittspuls 141, maxpuls 167 50 min ellipse og core-styrke, 273 kcal, gjennomsnittspuls 121, maxpuls 169 Torsdag: 50 min Open pole Endret 9. april 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. april 2010 #280 Del Skrevet 9. april 2010 De harde fakta i dag er at jeg allerede har fortært et kolibriegg.... Halv pris på påskemarsipan tilsier ikke flink Neferet.... Godt det snart er over, påskemarsipan er noe jeg virkelig ikke klarer å styre meg for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg