Gå til innhold

De harde fakta

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Jeg var på flow i dag, og så etter deg! Hadde du allerede sneket deg inn i sal 2A før Elen kom inn? Vi hadde flow i 2C, nemlig :)

Ja... :sjenert: Så dumt, hadde vært stas å si hei!! Neste gang må du komme innom og kikke etter meg også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Trening uke 8

Mandag:

90 min Pole 2

Siste gang på kurset, men jeg har allerede meldt meg på samme kurs en gang til. Vi får stadig beskjed om vi lett kan avansere til Pole 3, men jeg synes det er greit å stabilisere meg litt på samme nivå før det øker eksponensielt igjen.... Var spent på hvordan det skulle gå med armen, og slet litt med den underveis, men klarer jo ikke å holde meg unna heller. Fikk ihvertfall til et par ting jeg ikke har fått til før, blant annet gjorde jeg det som kalles hangback for første gang. Jeg turte å slippe hendene! Sykt morro! Selv om jeg selvfølgelig ikke var så langt ut fra stanga som denne damen, så var det jo en ny barriere brutt! :hoppe: I tillegg prøvde jeg å slippe hendene da jeg hang opp ned på "vanlig" måte, det var litt verre... Litt dårligere feste foreløpig. Nå må armen bli bra så jeg kan trene enda mer!!

Så spørs det da om det blir med denne treninga denne uka. Det varsles heavy overtid både i morgen og torsdag, fredag skal jeg møte mamma, lørdag er jeg sikkert utslitt og skal arrangere bursdagsfest... Søndag kanskje?? :klø: Men, selv om jeg får helt panikk av tanken på å ikke få trent, kanskje armen har godt av litt tvungen hvile?

Torsdag:

1 time funk, 430 kcal, gjennomsnittspuls 142, maxpuls 176

Det ble bare overtid på onsdag, så da kunne jeg trene litt lett. Armen var forsåvidt ikke så fornøyd med funk heller, men var flink til å ta hensyn til den synes jeg.

Lørdag:

1 time danseaerobic med Elen, 586 kcal, gjennomsnittspuls 166, maxpuls 184

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være forsiktig hvis du har vond arm :fy_fy: Du vil ikke ende opp som meg!!!! Så ta fri med god samvittighet og la kropp og skulder få hvile fra trening - du trener såpass mye og hardt at kroppen har godt av en skikkelig pust i bakken innimellom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Være forsiktig hvis du har vond arm :fy_fy: Du vil ikke ende opp som meg!!!! Så ta fri med god samvittighet og la kropp og skulder få hvile fra trening - du trener såpass mye og hardt at kroppen har godt av en skikkelig pust i bakken innimellom :klemmer:

Det blir ihvertfall en rolig uke mot det pleier da, så synes jeg tar rådene dine til etterretning! :jepp: Men det er sikkert bare sunt å røre litt på seg også, så sant det ikke belaster armen, tror du ikke det?

Det eneste som er litt kjipt er at jeg tror det spøker for pole-kurset som begynner på mandag. Innså mine begrensninger (eller egentlig skulderen) i går, og har sendt en mail til studioet for å spørre om det går an å flytte påmeldingen min til neste kurs som begynner 12.04. Får se hva de sier, er det ikke mulig får jeg bare gjøre det beste ut av det. Kjedelig når kroppen protesterer, det er jo så gøy!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Bursdagsstatus 27.02.2010:

Vekt: 58 kg (+0,2 kg siden sist lørdag)

Midje: 66,5 cm (uendret siden sist lørdag)

Navlemidje: 73,5 cm (-2 cm siden 23.01)

Lår: 53,5 cm på begge (-1cm venstre, -0,5 cm høyre siden 23.01)

Armer: Ikke målt

Må innrømme jeg er spesielt imponert over navlemidjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg må innrømme at jeg ikke angret det aller minste på at jeg brukte et bursdagsønske på å dra på danseaerobic og starte dagen med det. Vet ikke helt om det hadde vært noe jeg hadde tenkt på for noen år tilbake, at den beste starten på bursdagen ville være å stå opp for å dra ut og trene, men nå?? Det var helt fantastisk! :strix: (og da kunne jeg jo også spise masse bursdagskake med god samvittighet! :jepp: Det hadde jeg forsåvidt tenkt til uansett! :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag skal jeg karre meg avgårde på trening igjen. Synes det har blitt altfor lenge siden sist, i og med at mandagen ble brukt til soving heller enn trening. Jeg skjønner ikke hva som går av meg, men kroppen er så utrolig sliten for tida, og jeg er trøtt hele tida. Satsr på at det er ytterst forbigående, og at jeg får en superbra trening i dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg karre meg avgårde på trening igjen. Synes det har blitt altfor lenge siden sist, i og med at mandagen ble brukt til soving heller enn trening. Jeg skjønner ikke hva som går av meg, men kroppen er så utrolig sliten for tida, og jeg er trøtt hele tida. Satsr på at det er ytterst forbigående, og at jeg får en superbra trening i dag! :jepp:

*hvisker* overtrent.............

Sånn har jeg hatt det nettopp også :Nikke: Lytt til kroppen din :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
*hvisker* overtrent.............

Sånn har jeg hatt det nettopp også :Nikke: Lytt til kroppen din :klem1:

Blæ.... ;)

Effektivt var det ihvertfall med hvile, jeg hadde en knalltrening i dag!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stoppe når man er på vei opp? Man skal jo til topp!! :Nikke:

Kos deg masse!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hvorfor stoppe når man er på vei opp? Man skal jo til topp!! :Nikke:

Kos deg masse!!! :nigo:

Sannere kan det ikke sies! :strix:

Og så tror jeg jeg har blitt litt hekta... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Trening uke 9

Onsdag:

1 time danseaerobic med Elen, 611 kcal, gjennomsnittspuls 168, maxpuls 185

Torsdag:

1 time funk, 447 kcal, gjennomsnittspuls 141, maxpuls 175

Lørdag:

1 time danseaerobic med Elen, 610 kcal, gjennomsnittspuls 166, maxpuls 183

Søndag:

2,5 time skitur (inkludert rast) uten pulsklokke. Men sliten og svett ble jeg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Status per 06.03.2010:

Vekt: 57,7 kg (-0,3 kg siden sist lørdag)

Midje: 66 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Trening uke 10

Mandag:

90 min Pole 2

Nytt kurs og nye muligheter. Men samme nivå da... :ler: Jeg synes det var et godt valg å gå en runde til på nivå 2, da rekker jeg kanskje å stabilisere mine evner litt også, før det blir nye halsbrekkende utfordringer. Hadde en kjempetrening, og fikk til både hangback flere ganger og mer klatring enn noensinne tidligere. Jeg delte stang med ei som har gått Pole 1, og ei som er pilatesinstruktør og bare var med for morro skyld. Vanligvis blir jeg bare self conscious når hun er med, og var vel litt skeptisk til denne stangdelinga også, men det viste seg å være en glimrende ide! Både oppmuntring, inspirasjon og noen spark i rumpa for å kunne utfordre meg selv enda litt til kom jeg ut med! :nigo:

Onsdag:

1 time danseaerobic/aerobic2, 485 kcal, gjennomsnittspuls 147, maxpuls 179

Det var vikarinstruktør for Elen denne gangen, da blir generelt hele gruppa litt skeptisk. :ler: Heldigvis kjente jeg henne fra før, hun var jazzinstruktør på noen kurs jeg tok for et par år siden. Jeg var likevel litt skeptisk, men hadde det kjempemoro! Så da får det bare være at intensiteten blir litt lavere enn man er vant til på onsdagene. :jepp:

Lørdag:

20 min ellipse og core, 165 kcal, gjennomsnittspuls 153, maxpuls 167

1 time danseaerobic, 628 kcal, gjennomsnittspuls 168, maxpuls 184

Det finnes ingen bedre start på lørdagen enn å danse med Elen!!! :rødme:

Søndag:

1 time gåtur i rolig tempo med venninne

50 min gåtur hjem i raskt tempo

Ingen pulsklokke på noen av turene, men godt var det likevel! Strålende :sol: og påskefølelse! :strix:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Status per 13.03.2010:

Vekt: 57,9 kg (+0,2 kg siden sist lørdag)

Midje: 67 cm (+1 cm siden sist lørdag)

Det later til at noen har samlet litt vann i hormontåka... ;) Men vekta er stabil, det er jeg veldig fornøyd med, særlig etter en stor glipp med masse fråtsing i går kveld. Jaja, noen ganger må man ha lov til å være overhormonell og putte i seg alt man finner, selv i det "nye" livet! :jepp:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Trening uke 11

Mandag:

90 min Pole 2

20 min Open Pole

Måtte være igjen litt og trene litt ekstra, hadde mest fancy myke bevegelser og ikke så mange akrobatiske ting på kurset. Fant ut det var greit å øve litt på oppned-ting også, men ga meg etter ca 20 min, jeg blir så sliten av dette kurset at det er ikke mye krefter igjen i meg etter halvannen time er unnagjort! Denne uka satser jeg ihvertfall på at det blir Open Pole på torsdag!

Onsdag:

1 time danseaerobic, 607 kcal, gjennomsnittspuls 165, maxpuls 181

1 time Flow, ukjent puls og kcal, men dæven som kroppen skalv mot slutten! :ler:

Lørdag:

1 time 10 min skitur, 552 kcal, gjennomsnittspuls 145, maxpuls 176

47 min trening i kjelleren, kjæres forferdelige regime :ler: 247 kcal, gjennomsnittspuls 118, maxpuls 166

Søndag:

1 time 17 min skitur, 669 kcal, gjennomsnittspuls 153, maxpuls 180

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...