Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #61 Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg spyr av din ignoranse. Hamas brukte sin egen befolkning som skjold. De begikk indirekte selvmord av sitt folk for å få verden til å snu ryggen til israel. Israel gjør ikke annet enn å forsvare seg fra utallige bombeangrep fra hamas. Og jeg spyr av deg. Dssuten heter det "uvitenhet", ikke "ignoranse", vi har intet slikt norsk ord... For det andre: Hvem har sagt at Hamas brukte barn som skjold? Jo, det er det jødene som hevder! Og påå hvilket grunnlage hevder jødene dette? Fordi palestinerne bor så kummerlig at de har med seg geværene sine hjem! de har ikke det store krigsmaskineriet og våpenarsenalene som jødene har! Men for at de tar med seg våpnene sine hjem, så hevder jødene at de brukte familiene sine som skjold og dermed var legitime mål! Endret 15. august 2009 av Nigo-san
Gjest Zen Skrevet 15. august 2009 #62 Skrevet 15. august 2009 (endret) Og jeg spyr av deg. Dssuten heter det "uvitenhet", ikke "ignoranse", vi har intet slikt norsk ord... For det andre: Hvem har sagt at Hamas brukte barn som skjold? Jo, det er det jødene som hevder! Og påå hvilket grunnlage hevder jødene dette? Fordi palestinerne bor så kummerlig at de har med seg geværene sine hjem! de har ikke det store krigsmaskineriet og våpenarsenalene som jødene har! Men for at de tar med seg våpnene sine hjem, så hevder jødene at de brukte familiene sine som skjold og dermed var legitime mål! Er det liksom noe nytt og oppsiktsvekkende at nordmenn tror på jødiske løgner og propaganda? Det er vel ingenting nordmenn og europeere flest er flinkere til. Endret 15. august 2009 av Nigo-san
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #63 Skrevet 15. august 2009 (endret) Og jeg spyr av deg. Dssuten heter det "uvitenhet", ikke "ignoranse", vi har intet slikt norsk ord... For det andre: Hvem har sagt at Hamas brukte barn som skjold? Jo, det er det jødene som hevder! Og påå hvilket grunnlage hevder jødene dette? Fordi palestinerne bor så kummerlig at de har med seg geværene sine hjem! de har ikke det store krigsmaskineriet og våpenarsenalene som jødene har! Men for at de tar med seg våpnene sine hjem, så hevder jødene at de brukte familiene sine som skjold og dermed var legitime mål! Her er det ikke vanskelig å forstå hvem som tror på propaganda. Hvorfor ikke spørre foreldrene til de som mistet sine barn på denne måten i Gaza? Da vil du kanskje forstå at det finnes en annen sannhet enn den du får servert av Hamas og deres norske beundrere. Endret 15. august 2009 av Nigo-san
Gjest Gjest_msf_* Skrevet 15. august 2009 #64 Skrevet 15. august 2009 Her er det ikke vanskelig å forstå hvem som tror på propaganda. Hvorfor ikke spørre foreldrene til de som mistet sine barn på denne måten i Gaza? Da vil du kanskje forstå at det finnes en annen sannhet enn den du får servert av Hamas og deres norske beundrere. Tja.... Jeg HAR faktisk spurt disse foreldrene om det... Enkemenn, morløse sønner, jeg har snakket med barn og foreldre blant krigens ofre. Jeg er nemlig sykepleier, og jeg tilbragte tre måneder på Gaza nå i vår. Og jeg er den første til å si at du skulle skamme deg over å kalle deg selv kristen! At noen med bibelen i hånd får seg til å støtte barbariet israelerne sto for under sin nedslakting i vinter, er uforståelig for meg som har sett hvem som viste ringeakt for liv. Og det var ikke Palestinerne...
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #65 Skrevet 15. august 2009 Er det liksom noe nytt og oppsiktsvekkende at nordmenn tror på jødiske løgner og propaganda? Det er vel ingenting nordmenn og europeere flest er flinkere til. Jo da, absolutt. All falsk propaganda fra arabere og andre muslimer.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #66 Skrevet 15. august 2009 (endret) Jo da, absolutt. All falsk propaganda fra arabere og andre muslimer. Jeg trodde at kristne mennesker skulle være menneske-elskere og ikke araber-hatere? Men arabere er kanskje ikke mennesker for deg? Endret 15. august 2009 av Nigo-san
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #67 Skrevet 15. august 2009 Tja.... Jeg HAR faktisk spurt disse foreldrene om det... Enkemenn, morløse sønner, jeg har snakket med barn og foreldre blant krigens ofre. Jeg er nemlig sykepleier, og jeg tilbragte tre måneder på Gaza nå i vår. Og jeg er den første til å si at du skulle skamme deg over å kalle deg selv kristen! At noen med bibelen i hånd får seg til å støtte barbariet israelerne sto for under sin nedslakting i vinter, er uforståelig for meg som har sett hvem som viste ringeakt for liv. Og det var ikke Palestinerne... Du er nok ikke den første som har vært der nede og blitt pumpet full av løgner fra araberne. Det er nok ingen som tør å fortelle deg sannheten så lenge det finnes hamasfolk i nærheten. Og det kan du være sikker på at det gjør der hvor det finnes utlendinger. Var du noengang i Israel som sykepleier i de 10 årene barna der ble beskutt hver eneste dag? Hvis ikke, så burde du skamme deg over å hjelpe bare de du liker. Ellers så setter jeg ikke min lit til at du har vært der nede. Jeg er blitt alt for vant til at alle disse terroristtilhengerne stadig kommer med løgnhistorier.
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #68 Skrevet 15. august 2009 Jeg trodde at kristne mennesker skulle være menneske-elskere og ikke araber-hatere? Men arabere er kanskje ikke mennesker for deg? Patetisk og ynkelig kristendom du representerer... Jeg er heldigvis ikke en elsker av drapsmenn og deres gjerninger. Er du? Hvor har du lest i Bibelen at Jesus elsket de som drepte andre mennesker? Betingelsen for å elske slike mennesker, er at de omvender seg og angrer sine gjerninger. Det er ikke vanskelig å forstå at dere stadig bruker satans listige knep med slike uttalelser.
Gjest Hanne S. Skrevet 15. august 2009 #69 Skrevet 15. august 2009 Du er nok ikke den første som har vært der nede og blitt pumpet full av løgner fra araberne. Det er nok ingen som tør å fortelle deg sannheten så lenge det finnes hamasfolk i nærheten. Og det kan du være sikker på at det gjør der hvor det finnes utlendinger. Var du noengang i Israel som sykepleier i de 10 årene barna der ble beskutt hver eneste dag? Hvis ikke, så burde du skamme deg over å hjelpe bare de du liker. Ellers så setter jeg ikke min lit til at du har vært der nede. Jeg er blitt alt for vant til at alle disse terroristtilhengerne stadig kommer med løgnhistorier. Jeg er sjokkert over å lese hva du svarer sykepleieren! Og jeg rapporterer det til moderatorene. Jeg sier som en annen her sa: Du bør virkelig skamme deg!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #70 Skrevet 15. august 2009 Var du noengang i Israel som sykepleier i de 10 årene barna der ble beskutt hver eneste dag? Hvem er det som driver løgnaktig propaganda nå? Jo, deg! Hvor mange barn har Palestinerne drept på israelsk side i løpet av de ti årene? INGEN!!! De har drept mellom 5-10 israelske soldater. I løpet av Ti år! Mens jødene drepte 800 kvinner og barn i løpet av to uker i år.
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #71 Skrevet 15. august 2009 Hvem er det som driver løgnaktig propaganda nå? Jo, deg! Hvor mange barn har Palestinerne drept på israelsk side i løpet av de ti årene? INGEN!!! De har drept mellom 5-10 israelske soldater. I løpet av Ti år! Mens jødene drepte 800 kvinner og barn i løpet av to uker i år. Det er håpløst å diskutere med sånne som deg. Det virker som du ikke forstår at det du forteller, det vet hele verden at er løgn. Prøv å innhente litt informasjon fra andre enn terroristvenner.
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #72 Skrevet 15. august 2009 Jeg er sjokkert over å lese hva du svarer sykepleieren! Og jeg rapporterer det til moderatorene. Jeg sier som en annen her sa: Du bør virkelig skamme deg! Hvilke beviser har du for at denne er sykepleier og snakker sant?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #73 Skrevet 15. august 2009 Hvilke beviser har du for at denne er sykepleier og snakker sant? veit du kva...... det spelar inga rolle om ho er sjukepleier eller ikkje, poenget er at du svarar medvetslaust og arrogant, og det er langt over grensa for kva ein kan tolerera.
Far til 2 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #74 Skrevet 15. august 2009 Tja.... Jeg HAR faktisk spurt disse foreldrene om det... Enkemenn, morløse sønner, jeg har snakket med barn og foreldre blant krigens ofre. Jeg er nemlig sykepleier, og jeg tilbragte tre måneder på Gaza nå i vår. Og jeg er den første til å si at du skulle skamme deg over å kalle deg selv kristen! At noen med bibelen i hånd får seg til å støtte barbariet israelerne sto for under sin nedslakting i vinter, er uforståelig for meg som har sett hvem som viste ringeakt for liv. Og det var ikke Palestinerne... Kom tilbake og fortell om dine erfaringer fra denne grusomme krigen. Jeg tror alle som ikke har forstått hva Palestinerene trenger tilbakemelding fra en av de som har vært der nede og sett hvilke forferdelige lidelser Palestinerene er utsatt for pga Israels embargo og krigshandlinger. Dessverre har KR-øst og enkelte andre problemer med å forstå at Israel med de siste års handlinger bare har hatt som mål å gjøre livet for Palestinerene enda vanskeligere, og tilhengerene av Israels krig og embargo har enda ikke forstått at de må isteden gå motsatt vei om det ikke skal oppstå enda mer ekstreme regimer på Gaza. Først ønsket Israel å ta livet av Arafat. Da han var død ble "demokratiet" som Israel ønsket innført. Resultatet var at Hamas (som bruker hardere metoder enn Fatah) ble valgt. Dermed måtte Israel kjempe mot en enda hardere motstander. Nå ser vi at enda mer ekstreme grupper begynner å røre på seg. Eneste måten å få til fred er at Palerstinerene får tilbake sine landområder fra 1948, og at Palestinerene får økonomisk og teknologisk støtte på lik linje med det Israel har fått siden 1948.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #75 Skrevet 15. august 2009 Det er håpløst å diskutere med sånne som deg. Det virker som du ikke forstår at det du forteller, det vet hele verden at er løgn. Prøv å innhente litt informasjon fra andre enn terroristvenner. og kvar hev du din informasjon frå? Tala gjesten refererar til har eg sjølv lese fleire gonger i nyheitene. Men no skal du vel hevda at mediene er kjøpt og betalt av Hamas Dine påstandar er latterlege, kr-øst.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #76 Skrevet 15. august 2009 Det er håpløst å diskutere med sånne som deg. Ja, det er litt strevsomt å diskutere mot de som faktisk sitter med faktaene Kanskje du burde sette deg litt inn i Midt-østen-situasjonen istedet? Å sitte her med bibeln i fanget og tro at di vet, og utelukkende lytte til den jødiske propagandaen, ja det gjør deg til en svært liten mann...
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #77 Skrevet 15. august 2009 og kvar hev du din informasjon frå? Tala gjesten refererar til har eg sjølv lese fleire gonger i nyheitene. Men no skal du vel hevda at mediene er kjøpt og betalt av Hamas Dine påstandar er latterlege, kr-øst. Bare fortsett å lese dine troverdige nyheter du. Men pass deg vel for å innta opplysninger fra annet hold. For da må du kanskje begynne å tenke selv, og kan finne ut at noe ikke stemmer. Det kan være farlig det. Mine informasjoner får jeg fra NRK, Aviser, arabere som lever der nede, nordmenn som lever der nede, israelere som lever der nede, og fra både israelere, arabere og nordmenn som ofte er på besøk der nede.
KR-øst Skrevet 15. august 2009 #78 Skrevet 15. august 2009 Ja, det er litt strevsomt å diskutere mot de som faktisk sitter med faktaene Kanskje du burde sette deg litt inn i Midt-østen-situasjonen istedet? Å sitte her med bibeln i fanget og tro at di vet, og utelukkende lytte til den jødiske propagandaen, ja det gjør deg til en svært liten mann... Men hvorfor er det bedre med et anonymt gap?
Gjest 2 Skrevet 15. august 2009 #79 Skrevet 15. august 2009 Hvem er det som driver løgnaktig propaganda nå? Jo, deg! Hvor mange barn har Palestinerne drept på israelsk side i løpet av de ti årene? INGEN!!! De har drept mellom 5-10 israelske soldater. I løpet av Ti år! Mens jødene drepte 800 kvinner og barn i løpet av to uker i år. Nå må du ta det litt med ro. Du glemmer alle de uskyldige isralerene, både voksne og barn,som har blitt ofre for feige palestinske selvmordsbombere som har slått til blant intetanende folk. Men pytt, slike bagateller tar man ikke med.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #80 Skrevet 15. august 2009 Nå må du ta det litt med ro. Du glemmer alle de uskyldige isralerene, både voksne og barn,som har blitt ofre for feige palestinske selvmordsbombere som har slått til blant intetanende folk. Men pytt, slike bagateller tar man ikke med. Hvor mange sivile israelere har blitt drept i konflikten? Ti? 15?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå