Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så drit da med kvalme... :spy:

:klemmer:

Ja, det vet jo du alt om :klemmer:

Å, hele svangerskapet, stakkars deg :klemmer: Får håpe du slipper det denne gangen :klemmer:

Jeg tror jeg er litt bedre nå. Tror sea bandsene hjelper. Jeg var i rimelig grei form i går på dagen, men fikk det igjen om kvelden. Kanskje fordi jeg ikke fikk hvilt meg nok på dagtid? Ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Hvile betyr jo alt! Men for deg som allerede har ei lita så er det kanskje ikke så lett å sove så lenge man vil om morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i helgene i hvert fall. Dvs, mannen tar henne, men jeg får så dårlig samvittighet. På hverdagene tar han morgenstellet og kjører henne til barnehagen. Heldige meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er du så langt allerde :dåne: Ble ikke du gravid i forrige uke...? Spennende :hoppe:

Lykke til! :klem: Venter i spenning på oppdatering :)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorry for treig oppdatering. Alt så bra ut på UL. Vi fikk se en "baby" som sprellet og et hjerte som slo. Jeg var egentlig ikke så nervøs før UL'en, men ble overraskende rørt over å se den sprellende lille saken på 22mm.

Terminen stemte på dagen, 9+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg glad, gratulerer masse med vellykket UL :rødme: SPira vår var 21 mm når jeg var 9+1, så din er litt større :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for gratulasjoner, Eeyore :) Fikk ikke sett den før nå, var full rulle med barneselskap her i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk bekreftelse idag, på at jeg har fått fødeplass på Ahus. UL blir 19. mai :) Gleder meg.

Skal på tidlig UL hos legen på onsdag. Blir andre UL'en jeg har i dette svangerskapet. Får se om vi ikke drar på 3D UL senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Så bra at du har fått fødeplass :tommelopp: Ikke at jeg skjønner meg noe på det, vi har jo ikke så mange valg :tunge1: Men svigerinna mi fødte på Ahus og var veldig fornøyd :)

Blir spennende med UL neste uke da! :strix:

Hvordan går det egentlig med kvalmen nå da? Fremdeles sykemeldt?

Håper du har en fin lørdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles sykemeldt. Kvalmen er fremdeles tilstede, ganske så kraftig også. Hadde noen dager der det var veldig opp og ned, men nå de tre siste dagene har kvalmen vært veldig voldsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...