Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Håper ikke det var stolene hos meg som gjorde det... De er nemlig ikke veldig bekkenvennlige har jeg erfart... :sjenert:

Men takk for en koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på det, jeg var nemlig bra tidligere på dagen :) Mulig det var støvsuging og husvask som gjorde det. Eller kanskje sofasitting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt greit for meg å overlate støvsugingen til mannen. Får bare håpe vi finner igjen gulvet etter et par uker med den ordningen da :lol:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, jeg har blitt så sart på lukter. Har kontor rett ved kantinen, og nå sitter jeg og kjenner på karbonadelukt :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

Her har mannen blitt flink på å støvsuge, han trenger bare beskjed om det - kommer ikke på det av seg selv ;)

Æsj, matlukter er EKKELT! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det finnes ingenting verre enn lukten av KOKT SKINKE!

Haha, jo. Hvitløksdunst av mennesker på toget :spy: Og røykånde og røykelukt..

I går satt jeg forresten og kjente på vaffelstank i tre timer. :kjefte:

En stund siden jeg var innom...så;

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! :roser:

Dette skal gå bra! :klemmer:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen har tatt overhånd :spy:

Ble sykemeldt på torsdag i 14 dager. Har fått kjøpt meg seabands og miniform-piller (skal hjelpe mot luft i magen..) som jeg føler hjelper litt, men har fremdeles veldig lite krefter å hente.

På mandag er det barnebursdag, og jeg lurer på hvordan det skal gå. I helgen skal jeg på scrappetreff fra fredag til søndag. Spent på det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :( Ikke noe gøy :troest: Får håpe piller hjelper, og at det ikke blir langvarig.

Og det minte meg på at jeg må høre om det er flere plasser på glimmermist-kurset til onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håpar kvalmen gir seg snart! :klemmer: Kvalmen er iallfall eit tegn på at alt er som det skal vera med den lille i magen din, for å sjå det positive! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tja.. Jeg var sykemeldt ca hele svangerskapet med Live pga kvalme ;) Så ja, jeg var mye kvalm. Men satser på at det blir bedre denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...