Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

:kose: Ikke noe moro :(

Men for min del kan du godt være sykemeldt hele svangerskapet så jeg har noen hjemmeværende å være sammen med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var på UL i dag, og fant ingen liv. Har fått tabletter som skal få ut rester av fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, ikkje no igjen! :cry: Så urettferdig at du skulle oppleva noko sånt enda ein gang, når du er så langt på vei og alt har virka bra. Det er vel ingenting å seia som kan trøsta deg akkurat no, men du skal vita at eg tenker på deg! :troest: Håpar du får ekstra oppfølging neste gang du blir gravid, sidan du har mista to gangar på rad - og at du blir raskt gravid igjen, når du føler deg klar for å prøva på nytt. :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag, og fant ingen liv. Har fått tabletter som skal få ut rester av fosteret.

Uff jeg vet ikke hva jeg skal si.... Dette skulle ikke vært lov! Du så jo hjertet banke når du var 9 uker. Jeg skjønner ikke...

Håper du får god oppfølging fremover og ved neste graviditet slik at de kanskje kan finne ut hvorfor dette skjer! Jeg er så lei meg på dine/deres vegne nå....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pop, sa det. Tror vannet gikk :regn: og så var vi i gang.. Da har jeg fått opplevd det også. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei, nei - det var jo ikke dette jeg ville lese når jeg kom inn her :( Og du som hadde en vellykket UL i uke 9 og alt? Uff, Kykkelikokos, tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For å se på de positive tingene; Kvisene holder på å forsvinne, og jeg kan støvsuge igjen. Energien er på vei tilbake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Ble så trist da jeg fikk meldingen av deg. Verden er bare ikke rettferdig noen ganger, det vet jeg alt om... Tenker masse på deg, og håper du sier ifra om jeg kan gjøre noe :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går egentlig litt bedre nå, så jeg regner med at jeg snart er tilbake til den gråe hverdag. Skal på jobb igjen på fredag.

Trekker forresten tilbake det jeg skrev om at kvisene var på vei til å forsvinne og at støvsuging gikk greit :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...