Eeyore Skrevet 28. mars 2010 #541 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke noe moro Men for min del kan du godt være sykemeldt hele svangerskapet så jeg har noen hjemmeværende å være sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe, jeg håper ikke det altså. Har planer om å jobbe etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. mars 2010 #543 Del Skrevet 28. mars 2010 Så kjedelig å være så kvalm... hvor langt er du kommet nå? Kjedelig uten ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 28. mars 2010 12 uker på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 28. mars 2010 Sånn, ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. mars 2010 #546 Del Skrevet 28. mars 2010 Sånn, ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 31. mars 2010 Var på UL i dag, og fant ingen liv. Har fått tabletter som skal få ut rester av fosteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. mars 2010 #548 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Nei, nei, nei, ikkje no igjen! :cry: Så urettferdig at du skulle oppleva noko sånt enda ein gang, når du er så langt på vei og alt har virka bra. Det er vel ingenting å seia som kan trøsta deg akkurat no, men du skal vita at eg tenker på deg! Håpar du får ekstra oppfølging neste gang du blir gravid, sidan du har mista to gangar på rad - og at du blir raskt gravid igjen, når du føler deg klar for å prøva på nytt. Endret 31. mars 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. mars 2010 #549 Del Skrevet 31. mars 2010 Så utrolig urettferdig! Maaaaaange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 31. mars 2010 #550 Del Skrevet 31. mars 2010 Var på UL i dag, og fant ingen liv. Har fått tabletter som skal få ut rester av fosteret. Uff jeg vet ikke hva jeg skal si.... Dette skulle ikke vært lov! Du så jo hjertet banke når du var 9 uker. Jeg skjønner ikke... Håper du får god oppfølging fremover og ved neste graviditet slik at de kanskje kan finne ut hvorfor dette skjer! Jeg er så lei meg på dine/deres vegne nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2010 #551 Del Skrevet 1. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 2. april 2010 Pop, sa det. Tror vannet gikk og så var vi i gang.. Da har jeg fått opplevd det også. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. april 2010 #553 Del Skrevet 2. april 2010 Nei,nei, nei - det var jo ikke dette jeg ville lese når jeg kom inn her Og du som hadde en vellykket UL i uke 9 og alt? Uff, Kykkelikokos, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. april 2010 #554 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. april 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 3. april 2010 Litt opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. april 2010 #556 Del Skrevet 3. april 2010 Skjønner jeg godt Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. april 2010 Forfatter #557 Del Skrevet 5. april 2010 For å se på de positive tingene; Kvisene holder på å forsvinne, og jeg kan støvsuge igjen. Energien er på vei tilbake også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. april 2010 #558 Del Skrevet 6. april 2010 Ble så trist da jeg fikk meldingen av deg. Verden er bare ikke rettferdig noen ganger, det vet jeg alt om... Tenker masse på deg, og håper du sier ifra om jeg kan gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. april 2010 Forfatter #559 Del Skrevet 7. april 2010 Det går egentlig litt bedre nå, så jeg regner med at jeg snart er tilbake til den gråe hverdag. Skal på jobb igjen på fredag. Trekker forresten tilbake det jeg skrev om at kvisene var på vei til å forsvinne og at støvsuging gikk greit :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. april 2010 #560 Del Skrevet 7. april 2010 Så trist å lese her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå