Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra!!! Gratulerer! :blomst:

Da havner vi jo i samme terminklubb igjen da jo :klemmer:

Tusen takk.

Så morsomt da!

Ååååå, så utrolig flotte nyheter :hoppe: GRATULERER!!!

Er bare så glad på dine vegne :hoppe:

Takktakk :klem:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du å glede deg litt over graviditeten da? Eller går mange av tankene til frykten for å miste igjen? Har du tenkt noe på tidlig UL denne gangen?

Håper og krysser alt for at det går bra med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med ein ny liten spire i magen! :strix:

Takk :)

Klarer du å glede deg litt over graviditeten da? Eller går mange av tankene til frykten for å miste igjen? Har du tenkt noe på tidlig UL denne gangen?

Håper og krysser alt for at det går bra med dere :klem:

Jeg er forsiktig optimist. Kommer til å ta tidlig UL i uke 9 tror jeg. Prøver å tenke at det ikke kommer til å gå galt igjen. Om det gjør det, så tror jeg at jeg blir :kjefte: og ikke orker å prøve noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå bra :klemmer: Om det ikke skulle det, så blir det en veldig nedtur, men man kommer seg merkelignok igjennom og opp på beina igjen. Tro meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt svangerskap er ganske mye tøffere etter at man har vært gjennom det å miste. Iallefall har det vært det for meg, både sist gang og denne. Greier liksom ikke glede seg før det har gått en stund, selv om man prøver hardt ;) Vil bare anbefale tidlig UL på det sterkeste :) Iallefall har det vært veldig godt for meg og nervene mine å få den bekreftelsen på at alt er bra :) Selv om det er fryktelig fælt å vente på hva legen sier når han ser spiren :sjenert:

Men det er jo stor sannsynlighet for at alt går bra denne gangen :) Veldig stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå bra :klemmer: Om det ikke skulle det, så blir det en veldig nedtur, men man kommer seg merkelignok igjennom og opp på beina igjen. Tro meg ;)

Ja, satser på det. Du har jo vært gjennom det meste, men du er jo helt utrolig tøff også da. Spørs om jeg hadde taklet det like bra for å si det slik :klemmer:

Et nytt svangerskap er ganske mye tøffere etter at man har vært gjennom det å miste. Iallefall har det vært det for meg, både sist gang og denne. Greier liksom ikke glede seg før det har gått en stund, selv om man prøver hardt ;) Vil bare anbefale tidlig UL på det sterkeste :) Iallefall har det vært veldig godt for meg og nervene mine å få den bekreftelsen på at alt er bra :) Selv om det er fryktelig fælt å vente på hva legen sier når han ser spiren :sjenert:

Men det er jo stor sannsynlighet for at alt går bra denne gangen :) Veldig stor :)

Jeg gikk faktisk og så etter om det var blod hver gang jeg var på toalettet forrige gang også (før SA'en), så kanskje jeg innerst inne visste at noe var galt? Denne gangen har jeg egentlig god tro på at det skal gå bra. Det må jo bare det, hvis ikke så blir det bråk :fnise: Er ikke i tvil om at jeg skal ta tidlig UL, nei.

Leste forresten at sjansen var mindre for en SA hvis man hadde født et barn + hatt en SA fra før.

Snikleser står frem og sier GRATULERER :hoppe:

Hei på deg, og takk for gratulasjoner :) Hyggelig med sniklesere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ligger nede føler man helt klart at det er umulig at ting kan bli bra igjen, og at verden er ufattelig urettferdig. Men samtidig er det slike ting som gjør en sterk...

Håper uansett at du slipper å måtte gå igjennom det flere ganger, for det jo ikke noe man unner noen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det begynner å gå opp for meg at vi snart får en baby også. Frem til nå har jeg levd litt fra dag til dag, så nå begynt å bli litt stressa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuuæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!1

Gratulerer så mye, snuppa! Dette er de beste nyhettene jeg har fått i dag (hihi og jeg er halvveis til seksti i dag ;)). Skjønte det var noe da jeg leste tråden på TI og stalket deg hit :fnise:.

Kos deg med med den gryende graviditeten. Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...