Eeyore Skrevet 27. januar 2010 #441 Del Skrevet 27. januar 2010 Kjedelig med jobben da, men som du sier, greit når situasjonen er som den er Har du hatt EL? Da krysser jeg alt og venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke fått utslag på noe test, for jeg gadd ikke teste mer når EL-slimet kom. Men antar at jeg har hatt EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 29. januar 2010 CD24 Kviser - Check Trøtthet - Check Murring i magen - Check Småkvalm nå og da - Check Får vente til tirsdag i hvert fall og se om mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 29. januar 2010 #444 Del Skrevet 29. januar 2010 Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2010 #445 Del Skrevet 29. januar 2010 Spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. januar 2010 #446 Del Skrevet 29. januar 2010 Spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. januar 2010 #447 Del Skrevet 29. januar 2010 Tirsdag allerde??? Er ikke det veldig tidlig? Hvor mange DPO er du nå da? Men supre symptomer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) 12 DPO, det er CD28. Endret 30. januar 2010 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. januar 2010 #449 Del Skrevet 31. januar 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 31. januar 2010 Litt mer usikker nå siden kvalmen kommer og går litt. Får se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tar en test. Jeg er ikke akkurat verdens mest tolmodige sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 1. februar 2010 CD27 - Ca 11DPO. Sukk. Negativ test i dag. Burde ikke ha testet så tidlig, men forrige gang jeg ble gravid så testet jeg positivt 11 dager etter positiv EL-test. Nå skal jeg ikke teste før etter IKM i hvert fall. Jeg vil så gjerne være gravid at jeg sikkert har innbilt svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. februar 2010 #452 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 2. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 4. februar 2010 CD30 Jeg skulle jo egentlig vente til søndag med å teste, men dere vet hvordan jeg er. Klarer ikke å vente. Tenkte at det var greit å få gjort det nå i dag som jeg var hjemme fra jobb (hjemmekontor) og hadde tid. I morgen reiser vi rett fra jobb opp til foreldrene til mannen, og blir der til søndags ettermiddag. Fikk ikke noe utsalg på billigtesten. Før etter at tiden hadde gått ut.. Men da fikk jeg en haug med veldig svake tester som er på grensen til skyggestreker, MEN som har rosafarge i seg... og en CB digital test som sier: Gravid 1-2!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 4. februar 2010 #455 Del Skrevet 4. februar 2010 CD30 Jeg skulle jo egentlig vente til søndag med å teste, men dere vet hvordan jeg er. Klarer ikke å vente. Tenkte at det var greit å få gjort det nå i dag som jeg var hjemme fra jobb (hjemmekontor) og hadde tid. I morgen reiser vi rett fra jobb opp til foreldrene til mannen, og blir der til søndags ettermiddag. Fikk ikke noe utsalg på billigtesten. Før etter at tiden hadde gått ut.. Men da fikk jeg en haug med veldig svake tester som er på grensen til skyggestreker, MEN som har rosafarge i seg... og en CB digital test som sier: Gravid 1-2!!!! Oj oj oj!!! Tuller du?? Så spennende! Skal du ta ny test i morgen? Krysser fingrene for at du er gravid og at den lille har tenkt til å beholde leieavtalen i 9 mnd denne gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 4. februar 2010 Regner meg som gravid nå, siden CB-testen slo ut på Gravid. Så tar ikke flere tester :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. februar 2010 #457 Del Skrevet 4. februar 2010 Å så gøy!!!! Gratulerer Og når er termin nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. februar 2010 #458 Del Skrevet 4. februar 2010 Jippi!! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 4. februar 2010 Takk Termin blir ca 15. oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 4. februar 2010 #460 Del Skrevet 4. februar 2010 Hurra!!! Gratulerer! Da havner vi jo i samme terminklubb igjen da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå