Kykkelikokos Skrevet 17. november 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Joda, det suser og går Er ganske trøtt om dagen, og litt småuggen, men ellers i fin form foreløpig. Tiden går veldig sakte mtp. svangerskapet, men samtidig veldig fort mpt. hvor kort tid det er igjen før jul. Vi reiser jo til Bergen 18. desember, og så rett til svigers for å feire jul der den 22. Så alt må være klart 17. desember. Har tre kalendere jeg skal lage, og 10 julekort. I tillegg så kommer alle julegavene.. Jeg har jo gjort et skikkelig sjakktrekk, og bestilt til til Bergen for Live og meg 27. november. Blir bare fra fredag til søndag, men det gjør jo at det er enda en helg mindre å fikse ting på.. Så er det kurs fra 7. til 11. des. Iiiik! Flytter over etter hvert, tenker jeg. Vil komme litt lenger på vei først. Endret 17. november 2009 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. november 2009 #262 Del Skrevet 20. november 2009 Gratulerer med graviditeten! Hvilken pp klaffa det i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. november 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 20. november 2009 Takk for det. PP3 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. november 2009 #264 Del Skrevet 21. november 2009 Det var kjekk lesing, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. november 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 21. november 2009 Tusen takk, Linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 1. desember 2009 Er nok ikke gravid lenger. Har blødd en god del nå og har sterke magesmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 1. desember 2009 #267 Del Skrevet 1. desember 2009 Huff vennen! Dette var absolutt ikke sånn det skulle gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2009 #268 Del Skrevet 1. desember 2009 Å nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. desember 2009 #269 Del Skrevet 1. desember 2009 Stor varm til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. desember 2009 #270 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan går det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2009 #272 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. desember 2009 #273 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. desember 2009 #274 Del Skrevet 2. desember 2009 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 2. desember 2009 #275 Del Skrevet 2. desember 2009 Uff! Det var ikke dette jeg ville lese når jeg kom inn her. Føler med deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for alle klemmer og varme tanker. Det var mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg. Begynte å spotte på mandagen, og legen sa jeg bare måtte vente og se. Tok HCG-prøve den dagen. Sov nesten ikke natt til tirsdag, men hadde ikke blødd så mye da jeg våknet. Fremdeles brunt blod. Blødde mer i løpet av ettermiddagen, og skjønte at det ikke kom til å gå veien denne gangen. Var hos legen igjen på onsdagen og fikk bekreftet at det så ut som en SA (legen tok GU). Blødde mer etter GU'en. Måtte gå inn på toalettet og sette meg før jeg tok HCG-prøven og fikk bestilt ny time. Klarte ikke å holde tårene tilbake. Fikk være gravid i 3 uker før det gikk galt. Føltes som en evighet. Hadde gledet meg sånn til å få ny baby i hus i juli. Nå blir det i hvert fall ikke noe julibaby i 2010. Venter på at blødningen skal stoppe. Har fremdeles vondt i magen og er veldig sliten. Har heldigvis ikke fossblødd. Skal til legen igjen på mandag. Får svar på HCG-prøven i morgen. Ikke det at det spiller noen rolle. Eller jo, jeg håper jo at den har sunket som den skal. Vil bli ferdig med dette så fort så mulig. Var så dum at jeg tok en EL-test og en graviditetstest i dag morges. Begge var så positive som de aldri har vært før. Tok to sek så lyste de mot meg. Skjønner ikke hva jeg tenkte på, tar nok mye lenger tid før HCG-hormonet er ute av kroppen. Er så glad for at vi har Live. Lille solstrålen og hissigproppen vår. Hadde gledet meg sånn til hun skulle bli storesøster.. Det er uansett godt å ha henne nå. Vi får ta vare på det vi har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. desember 2009 #277 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har så vondt av deg Det er skikkelig vondt å miste, ikke bare spira, men alt man har drømt og planlagt, og det rekker man å gjøre mye av de første ukene. Ta vare på hverandre, og bruk tiden godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 3. desember 2009 Gruer meg til jeg skal på jobb igjen. Kommer ikke til å dra på mandag siden jeg skal til legen da. Har sykemelding til og med i morgen pga SI. Har fortalt de nærmeste kollegaene mine at jeg har hatt en SA. Fikk koselig mail tilbake fra alle tre, men gruer meg til å se dem igjen. Går stort sett greit i dag, men jeg tar så lett til tårene når andre viser omtanke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. desember 2009 #279 Del Skrevet 3. desember 2009 Vi er flere her som vet hva du går gjennom og hvor tøft det er. Godt du er sykemeldt, for man klarer ikke å fungere i en normal hverdag med en gang etter at man har mistet. Tenker masse på deg, og vit at jeg er her om du vil prate med noen :kos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. desember 2009 #280 Del Skrevet 3. desember 2009 Omtanke er ikke alltid like greit å takle når en står midt oppi det, men det er jo godt å ha mennesker rundt en som vet at man har det litt tøft også Vær hjemme med god samvittighet du, og gå på jobb igjen når du er klar for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå