Kykkelikokos Skrevet 10. november 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 10. november 2009 Har tatt ny test. Ingen utslag, og ingen mensen Tar ny i morgen hvis ikke mensen kommer først. Hadde positiv EL-test på dag 18, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. november 2009 #222 Del Skrevet 10. november 2009 Her får vi bare komme innom hver dag frem til du får positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. november 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 10. november 2009 Kan fort ta noen mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Eller ikke Antatt termindato: 26. juli 2010 Ps. Det er ikke offisielt, så ikke nevn noe på Facebook eller andre steder Endret 11. november 2009 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. november 2009 #225 Del Skrevet 11. november 2009 Ja men kjære vakre vene og pene Kykkeli....har du testa positivt...???? Wiiihhiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. november 2009 #226 Del Skrevet 11. november 2009 :hoppe: :hoppe: Så GØY!!!!! Gratulerer Kykkelikokos Og hils mannenen også! Yeay, jeg får noen å dra på stranda med til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 11. november 2009 Testet positivt i dag morges. Først med billigtest (sjekket testen etter at det var gått for lang tid, men da var det en svak strek der. Tok derfor en CB-test, og da kom det opp et blått kryss). Tok en ny billigtest som også slo forsinket ut. Er nok veldig veldig tidlig enda. Er 11DPO i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. november 2009 #228 Del Skrevet 11. november 2009 Sååå herlig, GRATULERER Blir spennende med en liten søster eller bror igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. november 2009 #229 Del Skrevet 11. november 2009 En liten snikleser titter fram og sier gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 11. november 2009 :hoppe: :hoppe: Så GØY!!!!! Gratulerer Kykkelikokos Og hils mannenen også! Yeay, jeg får noen å dra på stranda med til sommeren Takk! Hehe, har termin i juli da, spørs om det blir så mye tur på stranden de første ukene.. Men da er jeg jo tobarnsmor og full av erfaring , så det er jo lov å håpe. Sååå herlig, GRATULERER Blir spennende med en liten søster eller bror igjen! Takk :D Mannen sier at det blir en gutt, jeg sier at det blir en jente. Vi får se hvem som får rett En liten snikleser titter fram og sier gratulerer Takk-takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. november 2009 #231 Del Skrevet 11. november 2009 Gratuleeeeeerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 11. november 2009 Gratuleeeeeerer! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. november 2009 #233 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg måtte gråte litt for deg i dag jeg Det er bare sååååå gøy! Jeg måtte si det til mamma, men hun kjenner deg jo ikke så det går vel fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. november 2009 #234 Del Skrevet 11. november 2009 Tilstår at jeg har sladret til Angelou... Hun kommer visst ikke inn på KG idag. Men du har jo permisjon 3 uker før termin også vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg måtte gråte litt for deg i dag jeg Det er bare sååååå gøy! Jeg måtte si det til mamma, men hun kjenner deg jo ikke så det går vel fint? Så søt du er Går helt fint at du fortalte det til mamman din. Det var jo litt morsomt at du måtte fortelle om Kykkelikokos på KG som har blitt gravid Tilstår at jeg har sladret til Angelou... Hun kommer visst ikke inn på KG idag. Men du har jo permisjon 3 uker før termin også vet du Hehe, hun hadde jo funnet ut av det snart uansett, så det spiller jo ingen rolle Hehe, ja, det er jo sant. Får vagge meg ned på stranden og ligge der som en strandet hval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. november 2009 #236 Del Skrevet 11. november 2009 Ja for du ser virkelig ut som en hval når du er gravid NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. november 2009 #237 Del Skrevet 11. november 2009 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 11. november 2009 Ja for du ser virkelig ut som en hval når du er gravid NOT! Litt så Gratulerer så mye Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 11. november 2009 #239 Del Skrevet 11. november 2009 :hoppe: :hoppe: :hoppe: JIPPI!!!!!!!! Hadde det på følelsen! Tenk om det er to??? HAHAHA! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 11. november 2009 :hoppe: :hoppe: :hoppe: JIPPI!!!!!!!! Hadde det på følelsen! Tenk om det er to??? HAHAHA! Gratulerer så mye! Hehe. Hadde det på følelsen jeg også Hehe, én får holde tror jeg. Men om det er to, så klarer vi nok det også. Takk for gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå