Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Har hatt murringer i magen de to-tre siste dagene. Er spent på å se om det er noe grunn til det ;)

Trodde jeg var på CD 27 i dag, og fikk det ikke til å gå helt i hop. Men nå ser jeg jo at jeg bare er på dag 23, og da stemmer det litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt murringer i magen de to-tre siste dagene. Er spent på å se om det er noe grunn til det ;)

Trodde jeg var på CD 27 i dag, og fikk det ikke til å gå helt i hop. Men nå ser jeg jo at jeg bare er på dag 23, og da stemmer det litt bedre.

Så spennende!!

Må si jeg er litt misunnelig, samtidig som jeg ikke er det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er vel ikke så mye å være misunnelig på. Går nå bare her og venter. Om det ikke skulle bli noe denne mnd så går nok det bra også :) Er ikke så stresset akkurat nå. Så lenge jeg har EL så blir jeg nok gravid til slutt.

Du har jo nok å henge fingrene med to små propeller. Er alle friske igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og kikket i den forrige prøverdagboken min, og fant ut at jeg testet positivt ca 11 dager etter EL den gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært småkvalm, og er ekstremt trøtt. Kvalmen kan ha noe med et magevirus å gjøre da, men jeg nevner det nå likevel. Er moro å se tilbake på hvis det skulle være en spire i magen ;)

I tillegg så er jeg veldig øm i ene brystet, og har stadige murringer i magen.

Forrige gang hadde jeg ikke noen spesielle symptomer før etter en stund, utover det at jeg var ganske trøtt. Husker at jeg var helt utslitt etter bryllupsdagen vår. Skjønte jo først etterpå at det var en grunn til det.

Tenker jeg tar en test på mandag, hvis jeg ikke får mensen før det. I følge Fertilityfriend så kan jeg forvente mensen 13. november. Syklusen min var jo ekstra lang i forhold til vanlig sist gang, og eggløsningen var jo på dag 18 eller 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å ha lest at man ikke kan få gravidsymptomer som kvalme og sånn før etter 10 DPO, fordi det er da egget fester seg.

Edit: Sjekket litt, og fant ut at det kan feste seg fra ca 6 DPO. Det vil si ca i går eller forgårs det da.

Forresten så har jeg fått gruelig med kviser nå, og det pleier jeg å få rundt EL, og så forsvinner de rundt mensen :S Er sulten hele tiden, og det var et av de to første tegnene jeg hadde.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en negativ HCG-test i sted. Tror det er for tidlig enda, så jeg får vente og se om mensen kommer eller jeg skal teste igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet, så da er det nok over for denne gang.

Får satse på full klaff neste PP, da er det PP4. Samme PP som jeg ble gravid i med Live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg har aldri kjent det så mye som at mensen var på vei som da spiren satt hos oss! Her gir vi ikke opp før mensen kommer! :duskedame:

Men hadde jo vært kos med klaff i PP4 på begge to da ;) Anyhow; vi satser på full klaff denne PP! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke kommet enda, men jeg fikk negativ test i sted. Skal ta en ny en på morgenurin i morgen hvis den ikke har kommet innen da. Mulig jeg bare er på dag 9 DPO i dag. Hadde visst regnet litt feil. Så da er det jo godt mulig at jeg har testet altfor tidlig :P

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du du ikke er mere enn 9DPO, så er det jo for tidlig for mensen ogås ;) Men jeg vil si at murringer er et godt tegn 9DPO da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo i teorien det. Hvis jeg ikke plutselig har fått veldig korte lutealfaser da.. Jeg har jo pleid å ha 28dagers sykluser, og nå forrige gang var den på 32 dager, så kroppen min er ikke helt som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo i teorien det. Hvis jeg ikke plutselig har fått veldig korte lutealfaser da.. Jeg har jo pleid å ha 28dagers sykluser, og nå forrige gang var den på 32 dager, så kroppen min er ikke helt som før.

Ble det noen ny test i dag eller???? Ikke noe særlig nysgjerrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du positiv EL-test på dag 18 da? Da kan jo EL ha kommet på dag 19, eller 20, og det kan jo være du testet litt tidlig? Håper for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...