Gå til innhold

Det største i verden


Taurus

Anbefalte innlegg

Hva er det som foregår ute på KG om dagene???? Har hele verden gått av hengslene??? Dette er jo nesten uhyggelig.

Jeg dropper nå å gå innom alle andre temaer enn dagbøkene, for dette orker jeg ikke (ikke at jeg har vært superaktiv "der ute", men dette er jo sykt). Måtte bare skrive det icon_frown.gif

Diskusjonene er så langt utenfor min skala (spes. emnet), at jeg ikke har krefter til å lese det engang, langtfra svare. Trist at det har blitt slik......

Tester som sagt den 16 om ikke noe har "skjedd" innen den tid. Skriver mer når jeg vet mer.

Hej då!

_________________

Taurus rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Taurus den 2002-05-14 14:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo spennende Taurus!!!!

Tenk om, tenk om, tenk om, tenk om....tør jeg fullføre setningen?????

Jeg krysser ALT jeg har!!!!!tilogmed beina, har nemlig ikke EL helt enda..hihi!!

*tenker på deg*

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet???????

Få høre!!!Få høre!!!!

Dette er så spennende! Jeg krysser hele meg for deg jeg...har jo tantebesøk så da gjør det ingenting om bena er XX-et oxo icon_smile.gif

Håper du har gode nyheter til oss da icon_wink.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et surrehue uten like!!!!!

Glemte å teste i dag tidlig..... Var så trett når jeg snublet inn på toalettet at jeg glemte hele greia icon_redface.gif Kan teste i kveld, men det er vel morgenurin som er best???

Vi drar bort sent i kveld, så jeg har ikke tilgang på internett før lørdag ettermiddag, men DA skal jeg legge inn resultat *biter negler*.

Det er bra jeg har det travelt på jobb, ellers hadde jeg klikket icon_rolleyes.gif

Spent klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt av armer og bein for dere, håper dere lykkes denne gangen.

Spent på å høre hvordan det går.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Taurus, heia Taurus icon_smile.gif

Denne gangen håper jeg virkelig det er deres tur, nå har du ventet mer enn lenge nok....

Vi må jo få opp innbyggertallet her i byen, også..... kan ikke se meg mett på alle de med store mager eller barnevogner icon_lol.gif

Litt flåsete dette, men du skal vite jeg tenker på deg og håper på det beste.

Klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh... nå orker jeg nesten ikke vente lenger asså ! Har du testet idag eller ?

Spenningen stiger.... icon_wink.gif

Håper på to blå for deg og Taurusmannen...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet 17 mai, og INGENTING!!!!!!! icon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gif

Grunnen til at jeg ikke har skrevet før, er fordi jeg har vært "offline". Er så skuffet jenter, dere aner ikke. Hadde fremdeles et lite håp, men idag hadde jeg brun utflod i bindet, og da er løpet kjørt. Det som har gjort meg så optimistisk denne måneden har vært de litt ømme store brystene mine. Jeg pleier aldri ha det før mens, men jeg hadde det forrige gang jeg var gravid. Var derfor egentlig ganske sikker. Da blir jo nedturen desto verre. Akkurat nå har jeg lyst til å gi opp. Første gang gikk det på første forsøk, også gikk det galt. Nå får vi det ikke til - hvorfor hvorfor hvorfor???????

Har jeg ikke EL???? Treffer vi ikke???? Er vi såkalt "sekundær infertil"???? HVA SKJER????? Beklager, jeg er rett og slett skikkelig nedfor nå. Føler meg som en ørken, ingenting kan bo inni meg icon_cry.gif

Vet dette er helt forferdelige tanker, men jeg klarer ikke la være.

Tilgi meg for at jeg er så negativ, og alle dere som er så fantastiske til å støtte meg. I morgen er jeg sikkert mitt gamle meg igjen, jeg ble bare helt satt ut når jeg skjønte hva som var i gjære. håper dere forstår.

Trist og oppgitt klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tarus!!!!

Klart du er tilgitt, jeg forstår deg veldig godt hvordan du har det.

For siden dere fikk klaff på første fosøk sist, men gi ikke opp snart blir det ny syklus og nye muligheter.

Jeg venter ikke mens på tirsdag føler mensen er på vei og tempen sank litt i dag.

Trodd det skulle gå denne mnd for jeg vet vi traff ef,men heldigvis er det flere muligheter.

Klem fra ei som tenker og føler med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taurus da...ikke gi opp icon_frown.gif

Har vært der jeg også, men i motsetning til deg så har jeg aldri vært gravid. Men har gått 20 mnd uten prevensjon (aktive prøvere siden 7 mnd. siden) - og fortsatt ikke noe resultat. Jeg har vært inne på tanken flere ganger om å gi opp - men klarer ikke icon_smile.gif

Du blir gravid skal du se - bare ta tiden til hjelp. Jeg velger selv å tro på skjebnen icon_wink.gif - ikke meninga at jeg skal få barn før jeg eventuelt blir gravid.

Som Pia sier; ny syklus og nye muligheter...icon_wink.gif - og masse kos *s*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Taurus!

Først og fremst; dette er DIN dagbok, og her skriver du hva du føler...noen ganger er du glad og optimistisk, andre ganger går det ikke så bra!..trenger ikke unnskylde deg for det (og det vet du nok icon_wink.gif ) vi er her for deg uansett vi Taurus!...

Jeg føler med deg Taurus...en blir skuffa når en hel syklus er over og en må begynne på dag 1 igjen..skuffelsen er så stor at en ikke tenker på annet...men så går det noen dager, og så er man plutselig rundt EL igjen, og da er det nye muligheter!....det er lett å si at en bare må smøre seg med tålmodighet, men vi kan ikke gjøre stort mer..dessverre....Du var heldig å treffe på første forsøk, det er ikke så mange som gjør det!...du skal se at om noen måneder så har du en liten spire igjen, en spire som har tenkt å BLI!!!!

Tenker på deg Taurus!, fatt mot og lykke til!

masse klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh.......Taurusjenta mi... icon_frown.gif

Jeg forstår så altfor godt hvordan du føler deg. Etter en SA eller MA, så er det ikke så lett å holde humøret oppe. Man får så fort tanker om at en er håløs, ubrukelig og at det aldri kan vokse et liv inne i ens mage. Det er fortvilende tanker å ha, men man kan ikke hjelpe for det! icon_cry.gif

Jeg føler veldig med deg. Men håper at du alikevell(om noen dager) klarer samle opp nytt mot og nye krefter til å fortsette prøvingen.

Vi skal få til dette vi også. Snart er det vår tur! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Masse oppmuntringsklemmer fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for alle gode ord jenter, dere er fantastiske.

Er nå på dag 2, og blør som en sil, men uten de helt store PMS smerter og annet, så jeg er selvfølgelig redd for at det kan ha vært en ny EL-løs syklus. Skjønner fremdeles ingenting av syklus som var, så nå har jeg bestemt meg for å begynne å tempe. Prins skal kjøpe termometer til meg i dag. Gruer meg til å måtte våkne tidlig hver morgen Gjesp.gif, men jeg orker ikke denne usikkerheten rundt EL /ikke EL.

Pratet akkurat med lege angående blodprøve på dag 21 for å sjekke om jeg har hatt EL neste syklus, men hun ville heller ta en blodprøve tidlig i syklus, og en akkurat rundt EL, for da så hun på østrogenprofilen, og den var mer informativ ifølge henne. Siden jeg skal på reis med jobben den uken går jo ikke det denne syklusen, så det får vi gjøre neste syklus hvis det ikke klaffer denne gangen.

Hun sa også at det gjerne tok opptil 6 mnd icon_eek.gif før kroppen stabiliserte seg etter en MA, så jeg måtte ikke bekymre meg for at vi ikke kan få barn (alltid godt å høre det av legen).

Føler meg fortsatt litt nedfor, men ikke desperat som jeg var i går og i foregårs.

Jeg må prøve å begynne å tenke på litt andre ting også. Føler at så lenge jeg ikke får barn, kommer jeg bare til "prolog" i boken "Taurus' liv og levnet", og slik skal det jo ikke være. Jeg hadde kanskje vært litt mer tålmodig om det ikke var for den aborten..??? Føler liksom at jeg ikke blir helt ferdig med det før jeg er gravid igjen. synes fremdeles det er vanskelig å møte de venninnene som skulle ha barn rundt min termin. Og DET synes jeg er trist.

Vel vel, nok om det. må tilbake til arbeidet.

Nok en gang, dere er fantastiske jenter. Takk for støtten.

Klem fra en litt mer optimistisk 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så er jeg på dag 4, og begynte å tempe i går tidlig. Det går helt greit, men merker at jeg stresser litt med at jeg skal måle. Regner med at det gir seg når jeg har gjort det noen dager.

Men jeg er fremdeles litt forvirret, for det er tydelig at kroppen min er litt på tur. Jeg kjenner den bare ikke igjen. Brystene er fremdeles ømme og store, og det skjønner jeg bare ikke. Jeg pleier ALDRI ha ømme/store bryster før mens, og denne gangen er de det tilogmed etter mens icon_confused.gif Jeg hadde normal blødning, bortsett fra at den varte kortere og jeg hadde mindre smerter enn normalt.

Kan de ømme brystene være et tegn på at jeg hadde EL forrige syklus tro??? Eller kan jeg ha vært gravid (tross i negativ test), også har det vært en supertidlig SA (som ikke regnes som SA fordi den kommer som en normal mens). Jeg aner bare ikke. Men jeg regner med at de går ned innen slutten av uken, hvis ikke må jeg ha en hormonforstyrrelse.

Vel vel, ting blir ikke bedre av at jeg hele tiden tenker på hva som skjedde. nå får jeg tenke fremover, også kan jeg bruke temp. og utflod til å se hva som skjer i denne syklusen i allefall. Har laget meg skjema i excel og greier (etter Tcoyf modellen), så dette blir nok bra.

Ha en fin dag alle sammen!!!

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gificon_smile.gif Hei Taurusjenta vår icon_smile.gificon_smile.gif

Det var skikkelig nedtur å lese at det ikke ble 2 blå på deg denne gangen...skjønner godt dine følelser. Det er naturlig at du blir litt stressa med tanke på spiren du mista i tillegg til at dette tar tid icon_frown.gif

*trøste-klemmer Taurus*

Den tanta di var rar, om jeg må få si det *s*. Og at puppene fremdeles er ømme hørtes jo merkelig ut... Hadde du vanlig menssmerter tro?

Så rart at det er så mange jenter her inne som får forsinket og rare tantebesøk, skulle nesten tro at det er den samme tanta som går igjen icon_lol.gif

Huff...ikke noe moro når kroppen oppfører seg rart icon_frown.gif Man går og grubler og tenker på hva kan det være, hvorfor skjer slike ting osv...Hvorfor kan ikke kroppens rytme gå som ei klokke slik at man kan forutse ting uten å bli så skuffa???

Noen ganger tenker jeg at grunnen kan være at vi prøver for hardt...vi alle vil så inderlig gjerne ha et lite frø. Men jeg greier heller ikke å forstå hvorfor kroppen skal sette stopper for det pga våre drømmer og ønsker? Hva er liksom poenget med det?

Hvorfor kan ikke kropp og sjel være i harmoni akkurat nå da...den er jo stort sett det ellers i andre sammenhenger!

Hvordan er tempene dine nå? Du har jo ikke kommet så langt i syklusen ennå, det blir mere informativt sånn midt i syklusen.

For min del har jeg ennå ikke fått sett en markant EL-dag via tempen - og det stresser meg litt. Enn om...tenk om...

Får jeg ikke se en tydelig EL denne syklusen skal jeg høre med legen om jeg ikke kan få ta en blodprøve. Jeg vil ikke kaste bort tiden på "ingenting" om du forstår. Det skaper en del frustrasjon å ikke vite om EL kommer hver syklus.

Det var synd med dårlig timing ang. blodprøver hos deg... det må føles som å sløse med verdifull tid icon_frown.gif

Ikke mist motet kjære venn, man vet jo aldri hva som kan skje denne syklusen. Vi får håpe at det klaffer denne syklusen - det hadde vært utrolig gøy!!!

Masse gode klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, så er jeg altså på dag 9 i syklusen. Har tempet i nesten en uke, og det ser ut som tempene er svært stabile og fine, og det skal jo være et godt tegn har jeg lest.

Det går egentlig ikke så verst å tempe, bortsett fra at jeg blir utslitt i munnen hver morgen når jeg prøver å unngå å sikle nedover hele termometeret icon_rolleyes.gif

Var ute og DRAKK i helgen, så da fikk jeg en høy temp morgenen etter, så den strøk jeg. Regner med at det er helt ok. Spiste i tillegg fetaost og røyklaks, og LOT VÆRE å ta folaten min. Det gikk en liten f... i meg, og det var DEILIG icon_cool.gif

Innser jo at jeg er litt hysterisk, men etter aborten tenkte jeg mye på det mega/giga ost&kjeks partyet jeg var på bare dager før jeg fikk to blå, og klarte å overbevise meg selv om at jeg hadde fått listeriainfeksjon som hadde ført til aborten. TYPISK MEG. Ville unngå denne angsten, så derfor har jeg holdt meg unna. Men nå har det seg slik at jeg bare elsker

blåskimmel/brie/camembert/feta/røyklaks/

gravet fisk/raketfisk etc etc. Er lei av å hele tiden vente på to blå, og være så fornuftig, så nå er det slutt på det icon_razz.gif

Vel vel, får vende tilbake til jobb.

Heretter skal jeg bare kooose meg jeg.....

icon_lol.gif

Stor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så er jeg allerede på dag 11, og i går tror jeg at jeg så begynnelsen på EL slim. Er veldig spent på om jeg får se en EL på temp. kurven nå. Jeg måler stabile og fine temper hver morgen, så om det er noe burde jeg kunne se det. Men jeg drar bort med jobben en uke nå, og blir antageligvis offline en hel uke. Skal stå på med prins frem til mandags morgen, når jeg drar, så får vi håpe jeg har EL innen det er for sent. Dvs at hvis vi har siste "rekruttering" mandags morgen kan jeg ha EL på tirsdag/onsdag, og fremdeles klaffe. Tirsdag blir dag 16, og da burde EL være over. Den var alltid på dag 14 før (den gang jeg hadde en stabil syklus.

Kryss fingrene for meg jenter, så ikke EL blir forsinket. Da blir jeg frustrert icon_mad.gif

Men jeg er ganske optimistisk nå, så her tror jeg alt vil ordne seg. Ha det fint jenter. Jeg skal til sydligere strøk nå, så jeg må nok finne frem bikinien. På mandag er jeg icon_cool.gif

Hej då!!!!!

Klemz fra

_________________

Taurus rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Taurus den 2002-05-31 16:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Taurus!! icon_smile.gif

Ønsker deg masse lykke til med å treffe o'store EL, og at du får en koslig og varm tur icon_wink.gif

Her koser jeg meg bare med tanken at jeg har blitt gravid, og jeg håper og troor at det er din tur også nå snart!

Kos og klem fra

SESSA icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Taurus! icon_smile.gif

Så du skal til sydligere strøk med jobben, du da! *misunnelig*

Det blir sikkert ikke vondt! icon_wink.gif

Krysser fingrene for at EL har kommet innen mandag, så dere får full klaff!!!!

Kos deg og husk å oppdatere oss når du kommer hjem! icon_smile.gif

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Taurus icon_smile.gif

Godt å se du er ved godt mot!

Heldig du som skal til varmere strøk, skal vel ikke klage, vi har jo hatt flott vær i Bergen nå, men det er deilig å komme seg litt bort.

Vel hjemme om en ukes tid håper jeg du har en liten spire i magen, skal heie på dere, jeg icon_lol.gif

Mere sperm, mere sperm.....

Kos deg så lenge, klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...