Gå til innhold

Det største i verden


Taurus

Anbefalte innlegg

Hei Taurus!!!

Tusen takk for gratulasjoner i dagboken min.. Håper jeg snart kan gratulere deg også!!!!!!

Er spent på hvordan det går med deg nå, hadde vært skikkelig kos om det klaffet for deg.

Som du nevner i dagboken min, så blir det en desemberbaby.. Jeg har termin en gang mellom 11-14 desember.. Håper ikke det blir så mye senere i hvertfall, vil gjerne ha julegaven hjemme til jul icon_smile.gif

Hold oss oppdatert da!!!

Go'klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Tarus!!!

Hvordan har det godt??Har du testet deg??

Håper det ble 2 blå det hadde du fortjent..

Ellers håper jeg det går bra med deg..

Jeg temper og temper eller vi temper for min kjære er veldig flittig, han har vekke klokken på og jeg måler.

Ja samarbeid må man ha med dette her.

Lykke til gleder meg til og lese dagboka de igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse koselig hilsninger i dagboka mi. Det er kjempeflott!!!

I dag kom den forhatte mensen frustrert.gif, så det var slutten på den omgangen. Men det nytter ikke å gi opp for det, så vi får bare satse videre neste måned. Trøster meg med at jeg hadde en normal syklus, så nå burde kroppen være helt restituert.

Har det vanvittig travelt på jobb denne og neste uke, da kan jeg tenke på noe annet, og vips så er det EL tid (jeg PRØVER i hvertfall å være positiv icon_wink.gif).

Ha det fint alle sammen!!!

Menstruell klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Taurus. icon_smile.gif

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det var kjempe koselig.

Leit å høre at du også har mistet en liten spire. icon_frown.gif Det var grusmot vondt og er fortsatt smertefullt.

Unner ikke noen å oppleve det. Men desverre er det ganske mange av oss som gjør det.

Så fint at kroppen din har kommet igjenge igjen etter utskrapningen. Var det 3 ganger du har hatt mensen nå??

Kroppen min har også kommet seg. Både etter MA'en og lapraskoipen. Har hatt mens 2 ganger etter det nå.

Gleder meg til å kunne følge deg videre. Det er godt å ha noen å støtte seg til både i glade og triste stunder.

Ønsker deg masse LYKKE TIL videre!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Klemmer fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Taurusmor icon_smile.gif

Jeg ville bare takke deg for den personen du er jeg icon_smile.gif Du er så utrolig snill som skriver og oppmuntrer i andres dagbøker. Syns du er en knupp som orker å gjøre det - selv om du har større bekymringer enn oss fleste icon_smile.gif

Flott at du har *gnisten* der Nikke.gif , og flott at du har den holdningen du har icon_smile.gif Du er jo kommet fint i "rute" etter at du mistet, altså at mensen kommer når den skal. Det blir din tur igjen, det er jeg nokså sikker på. Og hvem vet - kanskje blir det denne syklusen?!? Men du: håper at du ikke har for mye stress på jobben...er litt bekymra for at det blir mye jobbing på deg. Føler du at det går fint med tanke på all jobbinga? Ta vare på deg selv, ikke sant?

Stoor klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt rørt nå jeg Zafir (snufs). Tenk at du bekymrer deg (litt) for meg. Tusen takk for omtanken i hvertfall. Joda, jeg har stresset som en gal på jobb over lengre tid nå, og jeg tror ikke et lite frø vil slå seg ned i min mage sålenge det er et så "uvelkomment miljø" der. Men jeg avsluttet prosjektet forrige uke, og det hele kulminerte i en stor fest på fredag, der jeg fikk rast ut skikkelig (jeg ble godt brisen og danset masse). I helgen har jeg sovet stort sett hele tiden, og bare puslet litt i hagen. Nå skal jeg virkelig ta vare på meg selv fremover.

Men det som er så sprøtt er at på fredag når jeg gjorde meg i stand til fest, oppdaget jeg EL- slim. AAArrrggghhhhh, løp til prins, og så stupte vi i seng før festen begynte. Dette var altså på dag 9 i syklusen, så det var jo tidligere enn jeg hadde ventet, og jeg hadde ikke merket noenting dagene før. har ikke hatt tid til å legge merke til det heller. Lørdag hadde jeg fremdeles litt slim og stikkinger, før det forsvant utover ettermiddagen. men vi "prøvde" en gang til før det hele var over. Nå er jeg selvfølgelig bekymret for at vi rett og slett har misset hele greia pga stresset mitt. Da blir jeg sint altså icon_mad.gif

Men har vi truffet, skal nok jeg være harmonisk og mottagelig om 5-6 dager, når selve implantasjonen skal skje (superoptimist for tiden jeg altså icon_wink.gif ).

Ønsk meg lykke til!!!

Stor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg spent altså!!!

Våknet i natt av noen rare smerter i livmorregionen. Helt ubeskrivelig. Syntes selv det lignet på de festesmertene jeg hadde forrige gang, men ikke så sterke. Men jeg tør ikke tro noenting, for det kan jo bare være innbildning. Var liksom et sug/stikking/banking i magen icon_confused.gif I dag er det borte, men jeg er utrolig øm i livmoren, som om noen har slått meg hardt, pluss verk i ryggen. Jeg tør ikke tro, men håpe gjør jeg jo selvfølgelig. Guuuud så spennende. Men egentlig er jeg dum nå, for om mens kommer blir jeg så skuffet!!!!! Men skitt au, da får jeg bli skuffet. Jeg vet jo at selv om det nå var slik at jeg hadde festesmerter i natt, kan det løsne igjen av forskjellige grunner, så her kan jo alt skje.

Huff og huff. Kunne ønske det fantes en dingseboms man kunne kjøpe, som meldte fra om alt som skjer i kroppen.

Håpe håpe håpe!!!

Hilsen en svært spent12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppelura!

Det er alltid en spennende tid, man går i når man venter på EL eller mens.

Jeg selv, klarte ikke å håpe på at jeg var gravid, selv om tegnene var der. Festeblødninger og ømme bryster...

Men så spennende det høres ut, man vet jo aldri. Kanskje du er gravid igjen. Det hadde jo bare vært helt suverent!!!!

Skal krysse fingrer og tær, og det som finnes for at det blir 2 blå på deg!

Klem fra Pope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Taurus.

Vil takke for koselig lykkeønskning fra deg i dagboka mi!..jeg er litt spent nåda, ingen tegn til tanta heller!!

Så må jo jeg ønske deg lykke til også da!..får håpe du kjente rett, at det virkelig var festesmerter du hadde....så spennende!!

Kanskje ender vi begge opp med en liten spire denne syklusen, hadde vært moro det!

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Taurus! icon_smile.gif

Hvordan går dt med deg???

Venter spent. Krysser alle fingre og tær for at du har lykkes denne syklusen!!!

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger i dagboken min. Nå er nok en helg over, og jeg begynner å vente i spenning på hva som skjer. Stikkingen i magen har forsvunnet, men livmorområdet er svææært ømt. Orker nesten ikke ta på min egen mage. Om dette er symptom på det ene eller det andre vet jeg ikke. Kan ikke huske om det var slik forrige gang, men det tror jeg ikke. Hadde mer stikkinge da......????

Brystene har blitt mer fyldige, varme og ømme (verifisert av prins - det er ikke bare innbildning icon_wink.gif ) og ømme bryster har jeg aldri ellers i forbindelse med PMS. Men det er ikke så sterke signaler akkurat, så jeg bare venter jeg.........

Synes selv jeg takler ventingen utrolig bra nå, er rolig og avbalansert. Vet ikke helt når jeg kan forvente mens, men tror jeg drøyer den helt til 16 mai med å teste hvis den ikke har kommet til da. Forrige gang fikk jeg ikke positivt svar før en uke etter forventet mens likevel, så jeg ser ingen grunn til å teste tidlig (men det blir nok litt tøft).

Får prøve å benytte tiden til å få gjort noe i hagen, pluss konse på jobb (kontra å sitte på SG/KG hele dagen icon_lol.gif )

Krysser fingrene for at det er ting på gang nå XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Stor klem fra en spent

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH

Hvor ble det av den avbalanserte Taurus som var her i dag tidlig????????

Fant plutselig ut at alt jeg føler akkurat NHU!! var mer PMS lignende enn noe annet, og da ble jeg så stresset. Jeg hater tiden mellom EL og mens!!!!!!frustrert.gif

Pratet med prins, og han ba meg ta det litt med ro, og ikke "falle helt i kjelleren" pga en halv dag med verk i korsryggen. Stakkar, han prøver å være så støttende han kan gjennom mine evige icon_frown.gificon_smile.gificon_confused.gificon_mad.gificon_cry.gifkjempesinna.gificon_lol.gif

Hmmm, det er ikke greit alltid......

Nok en gang, klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Taurus!!

Åååå så forferdelig spennende. Det er ikke rart du er alt mulig av humør for tiden. Det er jo PYTON å måtte vente sånn.

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg kjøpt en test ekstra og tatt en dagen etter mens. Hvert svangerskap er jo forskjellig. Så denne gangen kan det jo være at det slår ut før!!!!

Uansett får du ha LYKKE TIL icon_smile.gif Jeg håper det klaffer for dere denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Taurus!

Takk for hyggelige oppmuntringer i dagboka mi!!!....

Skal prøve å muntre deg opp litt jeg også!! icon_biggrin.gif

er enig med deg at tiden mellom EL og mens er forferdelig..man går som en zombie og kjenner etter tegn og symptomer, blir helt psykisk utslitt!...Det er ikke enkelt å sklappe av i denne tiden, og man kan lett bli nedfor og deppa,pga tegn som minner om PMS osv...Det er ikke lett dette her!!..og det er derfor jeg setter så stor pris på disse dagbøkene!!..her får man den støtte, oppmuntring, råd osv når man virkelig trenger det!!...

Eneste rådet jeg kan komme med nå er at du bare må smøre deg med litt tålmodighet (ikke så lett da!!), og rett og slett se tiden an...der er jo dessverre ikke slik at vi kan gjøre så mye mer..og ja, det ER frustrerende!!

Avogtil tenker jeg på at gravide burde fått et SKIKKELIG tegn på at de er gravide, så de slipper å gå å fundere slik...F,eks, en blå tå, grønn navle osv...hadde ikke det vært fint da?? icon_lol.gif

vel, du får ha masse lykke til...og jeg håper så inderlig at det blir din/deres tur snart...det fortjener dere virkelig!!! Nikke.gifNikke.gifNikke.gifNikke.gif

Klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

Jeg håper på full klaff for deres del,

og syntes Angel hadde ett godt forslag på graviditetstegn..... Jeg kler helt sikkert en grønn navle! *ler*

Ang. humørsvingninger forstår jeg deg veldig godt, føler som om jeg er på en Berg - og dalbanetur hele tiden, og det er SLITSOMT!!!!

Men mest av alt er jeg sippete.....- og litt smådeppa innimellom. Men det går jo over!

Nå er det sol,

våren er her,

kos dere!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten update. Det er ikke så mye spennede som skjer om dagen, men jeg er svæææært spent. Ømheten i magen har gitt seg, så det er ikke så ille lenger. Ryggen har vært helt fin. Er egentlig helt symptomløs om dagene, bortsett fra de brystene da. De er ømme og vonde, og store (vel store, med min utgansstørrelse kan de vel knapt kalles store, men større i hvertfall icon_wink.gif )

Fabler med tanken om å teste hele tiden, selv om jeg VET at det er bortkastet. Skal klare å vente. Kanskje lurer jeg meg til å teste i helgen, men den blir helt sikkert neg. uansett om jeg er gravid eller ei. Vil liksom vente til jeg er sikker på at jeg får et svar jeg kan stole på.

Hmmmm Hmmmmmmmmmmmmmmmm.................

Jeg støtter meg til forslaget om et slags signal når man blir gravid. I hvertfall at ting gikk litt fortere enn dette.

UTÅLMODIG!!!!

(det verste er at om jeg IKKE er gravid, så vil mensen aldri komme så lenge jeg venter så voldsomt på den, eller rettere sagt IKKE venter)

Stor utålmodig klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Taurus icon_smile.gif

Jeg ser at du går å venter og venter du også...om det er kipt? Det kan jeg skrive under på!!!!Arrgh!Tiden vil absolutt ikke fly av sted, og atpåtil så er det ingenting du og jeg kan gjøre for å speede opp litt...

Dette er som en laaaang julaften...der man bare går å trør og trør før man får begynne å pakke opp julegavene!!!

Tror det er ingen dum idé å prøve å finne på noe gøy imens man venter, tiden går fortere når man har det morsomt vet du icon_smile.gif

(Ja...jeg vet. Vanskelig å finne på noe gøy på kommando...)

Du får erte Taurusmannen litt, kanskje kaste en vannballong eller skyte med vannpistol o.l på han og løpe som f###...icon_lol.gif

(Bare han ikke hevner seg med en bøtte med iskaldt vann når du sover icon_eek.gif )

Sikre graviditets-tegn: stemmer for den jaNikke.gif

Det hadde vært deilig gitt icon_smile.gif

Men men, slik er nå livet. (Søren at vi har så lang "drektighetstid" da)

Jeg gleder meg til du skal teste, skal tenke masse på deg rundt testetida icon_smile.gif

Klemmer og koser fra Zafir/5 dg over tida...men tester bare negativt ennå icon_frown.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-05-08 18:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er altså ikke-mens dag, og jeg er like forvirret icon_confused.gif Jeg har jo egentlig ikke peiling da, fordi EL kom 7 dager før tiden. Vanligvis har jeg en 30 dagers syklus, med 14 dagers lutealfase. Siden EL kom på dag 9, regner jeg 14 dager fra EL til ikke-mens dag (altså i dag). Tror dere ikke det blir riktig da jenter????? (jeg er sikker på det med EL altså).

Som sagt tester jeg ikke før det er gått noen dager. Hadde egentlig tenkt å vente til 17 mai, men har to liggende, så den ene vil nok bli brukt før den tid om ikke mens dukker opp (mendetgjørdenikkeneifordetgjørdenikke.....)

Hadde en kjempekrangel med prins i går (han var ikke mye prins da nei, mer en stor idiot), og da mener jeg KJEMPEKRANGEL icon_evil.gif Jeg var faktisk så sint at jeg hadde vondt i hodet, ryggen og magen, og ble selvfølgelig bekymret for en eventuell liten spire i magen (er det tåpelig eller????) Men vi ble venner etter flere timers beleiring, så alt er ok nå.

Her får vi krysse fingrene fremover. Jeg krysser dem for meg selv, men også i aller høyeste grad for Zafir og Angel, som går på overtid hoppe.gif

stooor klem fra en ultraspent (men redd for å bli skuffet)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent Taurus...hvordan er ståa?

Leste inne hos Angel at du kjenner pms, men har du fått tantebesøk? Pms kan jo være graviditetstegn også...*håper*

Jeg har nå fått blødninger, men UTEN pms...skjønner ikke helt hva dette skal bety.

Merker vel mer i løpet av dagen eller i morgen, tenker jeg icon_smile.gif

Skal være glad om jeg er på dag 1 igjen...men håpte jo selvsagt at det var en spire i magen min icon_frown.gif

Ja ja, vi får nå se da...med oss begge to icon_smile.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Zafir, håper det bare er en liten "graviditetsblødning" du har. Følger med...

Her har det ikke skjedd noenting. Zilch, zero, nothing. BLIR GAL!!!!! icon_confused.gif??

Hadde som sagt ganske voldsomme menssmerter på lørdag, og var helt sikker på at løpet var kjørt. Men det ga seg utover ettermiddagen, og jeg har ikke kjent noenting etter det. Men det kan jo godt være et forvarsel icon_confused.gif?? icon_confused.gif??

Springer på do i et sett, studerer inngående utflod for å bestemme nøyaktig fargesjattering (går den mot brunlig???) icon_rolleyes.gificon_rolleyes.gif

Studerer brystene i speilet: har det kommet en mørkerer ring rundt?? Har de blitt mindre (o redsel og skrekk)??? Dette er sykt!!!!! Har ikke "følelsen" for hverken det ene eller det andre. I et sekund tror jeg at jeg er gravid, i neste sekund er jeg overbevist om at jeg ikke er det, så da er det bare en ting å gjøre: smøre seg med tålmodighet. Jeg testet på søndag, men VISSTE at det ikke ville være noen vits i, og joda, den ble negativ den. Nå prøver jeg igjen den 16/17, om ikke mens har dukket opp, så får vi bare ta tiden til hjelp fram til da.

Jeg kunne ønske jeg bare kunne legge bort alt dette, og ta det helt piano: hvor i alle dager er jeg i syklus tro??? hmmm, 1,2,3,.....34,35 oh my god jeg er jo forsinket (slik som jeg gjorde før jeg ville ha barn).

Men prins mente bestemt at jeg var gravid, for jeg så så strålende ut (hans ord) i dag *bluss*. Fikk nesten vondt av ham, han kommer til å bli så skuffet hvis......

Men det er ikke noe å gjøre med dette uansett. Kanskje jeg har tatt feil av alle signaler denne måneden, så vi har bommet på både EL og alt, og mens dukker opp som en klokke den 16/17 (terror-tanker).

Vel vel. vi får se.......

Klem fra (hysterisk? nevrotisk?)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...