@lfakrøll Skrevet 18. juni 2003 #181 Del Skrevet 18. juni 2003 Har Taurus født?? Hvor står det? *nysgjerrig til 1000* Qlio sladret i sin egen dagbok + at det står inne på SnartMamma Kikker du i Qlio sin dagbok så ligger det link der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 18. juni 2003 #182 Del Skrevet 18. juni 2003 Herlighet, fikk det bare ikke helt til å stemme, satt å leste at du skulle ha ferie, håpet det var noen uker igjen..... og vips så føder du GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTENE, TAURUS Kan tenke meg det var litt av en overraskelse at de kom allerede :D Håper det går bra med dere alle fire! Mange varme tanker fra fletta & lille Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. juni 2003 #183 Del Skrevet 19. juni 2003 GRATULERER MED GUTTENE :D :D Tenk nå er de ute av magen din, håper fødselen gikk greit at det ikke var helt for jæ...... Gleder meg til å høre fødselsrapport. Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. juni 2003 #184 Del Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer så mye meg gutta dine Taurus ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompa Skrevet 13. juli 2003 #185 Del Skrevet 13. juli 2003 Kjære Taurus! Gratulerer så masse med barna dine. Og vel overstått fødsel!!! Ser at det er lenge siden du har logget deg på her inne nå, men jeg håper det ikke tar lang tid før du er tilbake slik at du får leste disse meldingene til deg. Men du er helt sikkert på ferie enda.. Kos deg masse hjemme med de 2 herlige guttene dine. Klem fra meg og guttungen, Ole Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja jenter, her er jeg altså igjen!!! Ting skjedde rimelig kjapt, så her kommer en liten rapport før jrg må kaste med i ammingen igjen La meg lørdag 14 juni og følte meg i storform. Våknet søndag morgen med vondt i ryggen. Syntes det var merkelig, for det kom og gikk i bølger. Tenkte tanken på rier, men siden det jo var 10 uker igjen til termin skjøv jeg det vekk. Taurusmannen dro på fotballkamp (!!!!!), og jeg la meg til å sove. Våknet av skikkelige tak i ryggen. Ringte lege med en gang, og ble sporentstreks sendt til Haukeland i taxi. Prins møtte meg der. Ble undersøkt med en gang, og hadde 3 cm åpning :o . Fikk lungemodningssprøyte og ble satt på rihemmende middel. Klokken var nå ca 21.30 søndag 15 juni. Jeg gråt og herjet og var livredd de ikke skulle klare å stoppe riene. Det var jo så altfor tidlig......... Etter det går natten i ett for meg. Hadde det svært vondt, men snart ble riene svakere så jeg og prins sovnet begge to. Våknet av at de ble sterkere igjen, og da skjedde ting FORT. Legen kom inn ca 06.30 og målte åpningen til 7 cm (!!!). Fikk hasteepidural (det skal jo alle ha ved tvillingfødsel). DET var jævlig å sette. Måtte sitte huggende rolig i flere minutter mens legen satte den. Prøv det med supervonde rier..... Klokken 7.00 hadde jeg full åpning, og pressriene satte inn. Epiduralen virket bare på halve kroppe :x , så smertene var der i fullt monn (for å være helt ærlig: dritvondt var det). Tv. 1 var på vei ned fødselskanalen, da jeg plutselig fikk voldsomme blødninger og hjertelyden hans ble svært svak. Alarm for keisersnitt ble gitt, og 5 minutter etterpå var begge guttene ute. Siden epiduralen ikke virket, måtte jeg ha full narkose. Prins sier at de løp avgårde med meg uten engang å koble fra ledningene til veggen. Kontakter og annet bare spratt. Han stod igjen og slo hodet i veggen (bokstavelig talt) i redsel og frustrasjon. Guttene var 1620 og 1600, og ble lagt i kuvøse. Prins fikk se dem med en gang, mens jeg fikk besøke dem senere på dagen når jeg våknet. Jeg gråt og gråt, både fordi jeg hadde så vondt av de to små nurkene som skulle kost seg i magen i mange uker til, og fordi de var så utrolig vakre. Det har vært noen tøffe uker på nyfødtavd. på haukeland. Alle ros til dem, men det er tøft at andre bestemmer over dine egne barn. Man blir løvemor og fort sint på pleierne, og gråter og ler annethvert tak. Vi kom hjem for 2 og en halv uke siden, og de to nussebassene veier nå 2400 gram. Jeg fullammer, og det går utrolig bra. De er så nydelige, jeg kan stå og se på dem i timesvis. Vi koser masse med dem for å kompensere for det de tapte når de var innlagt, og de viser så tydelig hvor godt de har det nå Greie gutter er de også, og lar mamman og pappan sove hele natten, bortsett fra et stell klokken tre. Alt går alldeles strålende!!! Guttene er veldig forskjellige både i gemytt og utseende. Jeg skal se om jeg får lagt ut bilde siden, men vi har liksom aldri tid, for travelt er det jo. Men gøy. Gled dere til å blir kjent med barna deres jenter. Dette er bare stort!!!!! Stoor klem fra en svært lykkelig Taurus, selvom veien hit ble tyngre enn tenkt. Skal prøve å legge ut bilder av guttene når vi får tid, så kommer jge tilbake senere for mer rapport. Kan vel ikke være her så veldig mye lengre...???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 31. juli 2003 Ble visst sendt to ganger dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. juli 2003 #188 Del Skrevet 31. juli 2003 Gratulerer med prinsene dine. Det var nå godt det gikk bra med dere alle sammen. Min svoger opplevde det samme som mannen din: de løp med min søster uten og si for mye til ham... Men klart: de er jo presset og gjør alt de kan for mor og barn. Flott fødselsrapport. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. juli 2003 #189 Del Skrevet 31. juli 2003 Så fint at alt gikk bra til slutt da selv om det ble hektisk. Gratulerer så mye med to små prinser. Klem fra Wit 26+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. juli 2003 #190 Del Skrevet 31. juli 2003 Ooops. Ble vistnok dobbelt :oops: Klem fra Wit 26+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 24. august 2003 #191 Del Skrevet 24. august 2003 Å så gøy å høre fra deg Taurus! Har tenkt masse på deg. Gurimalla for en dramatisk fødsel :o Godt å høre at det gikk bra med deg og småprinsene Tenk at du er 2 barns mor da! Helt utrolig!!! Jeg ønsker deg og dine lykke til i fremtiden, og får håpe at dine to små fortsetter å være like snille og gode Jeg håper jeg får sett bilde av de engang, det hadde vært koselig altså God klem fra Zafir og Lillebror (6 mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. august 2003 #192 Del Skrevet 24. august 2003 Heisann Tarus!!! Jøss det ble en traumatisk opplevelse for dere stakkar. Godt at alt gikk bra til slutt og at dere er en lykkelig familie på fire så kjekt da. Tenk to barn jøss helt utrolig. Gleder meg til du legger ut bilde av de!! Kos deg masse med tvillingene. Du.....hva heter de??? Du skrev det kansje også?? Goooood klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 27. november 2004 #193 Del Skrevet 27. november 2004 Tenkte på nettopp på deg Taurus, og er fryktelig nysgjerrig på hvordan det går med deg og dine. Vet ikke om du er på nettet lengre, men jeg krysser fingre for at du ser denne meldingen Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #194 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 12. januar 2005 Til dere som lurer: jeg befinner meg på en nettside for tvillingmødre som heter Dobbel Glede. Alt står bra til, guttene har blitt 1 1/2 år, er store og flotte. De løper rundt, er høyt og lavt, har begynt å prate så smått, og er bare helt utrolig HERLIGE. De har tatt igjen vekten til en terminfødt gutt, og den ene er faktisk større enn kurven. De har begynt hos dagmamma nå, og virker som de stortrives der. Jeg jobber 80%, for å prøve å være mest mulig sammen med dem. Dagboken kan stå i tilfelle vi vil ha en til på et eller annet tidspunkt (????).... Ha det bra så lenge alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. januar 2005 #196 Del Skrevet 14. januar 2005 Så koselig, Taurus! Håper du kommer innom en gang imellom, for nå kommer det sikkert mange innlegg her. Du er savnet og ønsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 15. januar 2005 #197 Del Skrevet 15. januar 2005 Veldig godt å høre fra deg, Taurus Var innom tvillingforumet og snoka litt, og hællandussan for noen skjønne og nydelige prinser du har! Jeg håper også som Qlio at du kommer innom her en gang i blant, savner skribleriene dine. Du får ha ei koselig helg :rosasmil: Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå