Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09

Fantorangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! :vinke:

Bare innom for å hilse på, godt å se du har kommet så langt på vei :jepp:

Ha en super helg! :)

:velkommen: Milla :)

Har hatt en fin helg, selv om bekkenet bare blir vondere og vondere :( Og jeg sover dårligere og dårligere...

Ellers er jeg veldig sikker på at jeg kjente sparkene til Fantorang babyen utenpå fredag kveld :rødme:

Har kjent det igjen hver dag siden, så jeg tror ikke det "bare" er tarmer og luft i magen, for det presser jo ikke utover, eller? :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at den lille har begynnt å sparke skikkelig :rødme: Er nok helt sikkert babyen ja :fnise:

Så kjedelig med bekkenet ditt altså, krysser alt jeg kan for at du snart blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at den lille har begynnt å sparke skikkelig :rødme: Er nok helt sikkert babyen ja :fnise:

Så kjedelig med bekkenet ditt altså, krysser alt jeg kan for at du snart blir bedre :klemmer:

Hei Rosa76 :)

Ja, vi får håpe bekkenet blir bedre. Kom akkurat fra legen og han hadde ikke hatt noen som brukte så lang tid fra venterommet til legekontoret noen gang :fnise:

Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å :ler: og da :ler: legen også :fnise:

Han sendte i alle fall et brev til gruppefysioen og så får vi håpe at det hjelper, for han ville ikke at jeg skulle måtte vente 3 uker til. Som han sa; Om vi ikke får det litt bedre, så kommer det til å bli et langt svangerskap og det er jo riktig det...

Man håper jo man slipper unna bekkenløsning, men... Når det først har kommet, så får man prøve å gjøre det beste ut av det.

Er i alle fall fantastisk å kjenne den lille sparke :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med sparking :rødme:

Sparking :strix:

Men bekkenløsning var ikke så koselig, heldigvis ikke melst sin annkomst her enda!

Ja, veldig kos med spark :strix: :rødme:

Hver gang jeg kjenner det, så tenker jeg; "var det bare magen", men det kan nok ikke være det, for det kjennes akkurat som om noen på innsiden sparker utover og noen ganger kan jeg også kjenne det på utsiden også.

Bekkenløsning er ikke stas, får håpe du slipper å merke noe til det Devilina...

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Nytt tickerbilde i dag :hoppe:

Kjenner lille :babysmokk: godt innimellom og det er så kos :rødme:

Men når mannen skulle kjenne så ble det stille gitt :fnise: han sa at han bare kjente sin egen puls i fingertuppene. Men han får nok kjenne det snart han også.

Nå får jeg vel snart ordne meg, må prøve å komme meg ut for å få ordnet litt småtteri.

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt Tickerbilde :klemmer:

Lillegutt er også sjenert innimellom og slutter ofte sparkingen så snart pappan legger hånden på magen. Nå er mannen en smule utålmodig også da så det som regel ikke så lenge hånden ligger der om gangen :gjeiper: LIllegutt er veldig aktiv, men han har flytta litt på seg og jeg merker sparkene litt lenger opp nå stort sett og da er det ikke så lett å kjenne utenpå. Men engang kjente mannen veldig godt da lillegutt sparka noen solide spark mange ganger etter hverandre. Trur mannen syntes det var veldig rart og kjekt på engang :rødme:

Jeg bare elsker hvert lille spark jeg får jeg :hjerter_rundt:

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen :)

Da er jeg ute av dvale :fnise: Har super vondt i bekkenet om dagen og ligger mye flatt/halvveis sittende, skal til kiropraktor i morgen og gruer meg egentlig litt.

Har vært til kiropraktor før, men synes det er litt skummelt med å knekke bekkenområdet. Men, hun ble anbefalt av jordmor, så hun vet vel hva hun driver med...

Kun 2 dager til UL og gleder oss masse til å hilse på lille baby igjen. Mannen har ikke vært med på UL tidligere, så det blir nok litt spesiellt for han. Kanskje vi får vite om det blir gutt eller jente å. Gleder oss masse i alle fall.

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til du skal på UL! Blir spennende å se om lille gutt får en gutt han kan leke med eller en jente han kan flørte med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med så mykje bevegelsar. :rødme: Eg har ikkje begynt å kjenna så veldig mykje ennå - berre antydningar til små dult av og til -, men gleder meg veldig til å kjenna det skikkelig godt. Og ikkje minst til å sjå og kjenna det utanpå magen.

Spennande med UL snart. Håpar du får ein like fin opplevelse som meg. :hoppe:

Eg trur forresten det blir ein liten blå på deg også. Sikkert påvirka av tickeren din. :tunge1:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med så mykje bevegelsar. :rødme: Eg har ikkje begynt å kjenna så veldig mykje ennå - berre antydningar til små dult av og til -, men gleder meg veldig til å kjenna det skikkelig godt. Og ikkje minst til å sjå og kjenna det utanpå magen.

Spennande med UL snart. Håpar du får ein like fin opplevelse som meg. :hoppe:

Eg trur forresten det blir ein liten blå på deg også. Sikkert påvirka av tickeren din. :tunge1:

Ja, veldig kos å kjenne bevegelsene :rødme:

Du tror det blir en liten blå ja, men tickeren kan lure vet du, Rosa76 hadde rosa ticker hu :fnise:

Blir spennende å se om vi får vite det i morgen i alle fall. Skal bli lettere å handle litt også da, for det er jo kos å ikke ha bare hvit eller beige...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg fikk legge ut tippelisten, slik at den er lett å finne tilbake til i morgen når vi har vært på UL.

TIPPELISTE

Rosa76 :babygutt: (men du sier du tror det blir jente nå, gjør du ikke?) :fnise:

Devilina :babygutt:

Dreia :babygutt:

Pupsi :babyjente:

Dinedama :babyjente:

Neytiri :babyjente:

Så, foreløpig er lista uavgjort...

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg tipper jente nå :babyjente: Mest pga de høye hjerteslagene :hjerte: Spennende i morgen altså, håper du får like fin opplevelse av UL som meg :rødme:

Hvordan gikk det hos kiropraktor i dag da, håper hun ikke var for brutal med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERT TIPPELISTE

Devilina :babygutt:

Dreia :babygutt:

Rosa76 :babyjente:

Pupsi :babyjente:

Dinedama :babyjente:

Neytiri :babyjente:

Så nå er det overvekt på jentetipping med 2 stemmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg tipper jente nå :babyjente: Mest pga de høye hjerteslagene :hjerte: Spennende i morgen altså, håper du får like fin opplevelse av UL som meg :rødme:

Hvordan gikk det hos kiropraktor i dag da, håper hun ikke var for brutal med deg :klemmer:

Gikk ok hos kiropraktor, skal ikke si at det var behaglig, men...

Vondt skal vondt fordrive eller :fnise:

Skal tilbake igjen i morgen og hun trodde det var bekkenløsning med bekkenlåsning som gav meg de strålesmertene ut i benet. Ellers så kunne det være en prolaps, så hun skulle i alle fall ikke gjøre noe som kunne forverre en evt. prolaps.

Du får oppdatering på SMS i morgen Rosa, og alle her inne får oppdattering når jeg er på nett utpå dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høye var hjerteslagene? :klø:

OG :hoppe: for 19 UKER!!!!!

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...