Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 #201 Del Skrevet 8. desember 2009 :fnise: Jeg vurderer faktisk å kjøpe mammabukser jeg også. Var så oppblåst i går, og buksen, som alltid pleier å sitte helt fint, var plutselig altfor trang, og jeg fikk kjempevondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 8. desember 2009 #202 Del Skrevet 8. desember 2009 Her tror jeg det skal satser på behagelige og søte kjoler som forhåpentligvis kan brukes post-mage. Men er nysgjerrig på mamma-bukse, så må nok prøve et par etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 8. desember 2009 :fnise: Jeg vurderer faktisk å kjøpe mammabukser jeg også. Var så oppblåst i går, og buksen, som alltid pleier å sitte helt fint, var plutselig altfor trang, og jeg fikk kjempevondt... De er en himmel å få på, og jeg så ikke vitsen i å kjøpe et par bukser som kun passer til magen begynner å vokse. De ser ut som vanlige bukser, men har dette super behaglige livet av stretch stoff Her tror jeg det skal satser på behagelige og søte kjoler som forhåpentligvis kan brukes post-mage. Men er nysgjerrig på mamma-bukse, så må nok prøve et par etterhvert Kjoler er fint det, men ikke i nåværede vintervær , mammabuksene er kjempe behaglige å ha på, men det beste er å få på seg joggebuksa når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 8. desember 2009 I dag ringte de fra gynekologen der jeg skal på tidlig UL. De måtte endre timen min pga. at legen skulle ha fri den dagen jeg hadde fått time. Men flaks som jeg har, så hadde de fått en avbestilling førstkommende torsdag, så skal dit da. Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. desember 2009 #205 Del Skrevet 8. desember 2009 Så spennende med UL allerede :rødme: Håper at dere er så heldige at mini i magen er medgjørlig da Babyen til en venninne ville ALDRI vise seg ordentlig på UL, enda de hadde minst 15 av dem pga spesielle omstendigheter. Legen klarte faktisk ikke å se kjønn en eneste gang av UL'ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. desember 2009 #206 Del Skrevet 10. desember 2009 Lykke til på ultralyd i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 10. desember 2009 #207 Del Skrevet 10. desember 2009 Spennende med ul! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 10. desember 2009 Lykke til på ultralyd i dag da Spennende med ul! Lykke til! Tusen takk for det dere Alt gikk fint i dag og hjertet til lille mini slo som det skulle Fikk i tillegg med et lite bilde av mini, ikke lett å se noe da, men kan jo kose oss med å se på det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. desember 2009 #209 Del Skrevet 11. desember 2009 Tusen takk for det dere Alt gikk fint i dag og hjertet til lille mini slo som det skulle Fikk i tillegg med et lite bilde av mini, ikke lett å se noe da, men kan jo kose oss med å se på det :rødme: Så godt å høre at alt så bra ut :rødme: Må være veldig kjekt å se mini! Ha en kjempe fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. desember 2009 #210 Del Skrevet 15. desember 2009 Tusen takk for det dere Alt gikk fint i dag og hjertet til lille mini slo som det skulle Fikk i tillegg med et lite bilde av mini, ikke lett å se noe da, men kan jo kose oss med å se på det :rødme: Åååååååå.... så heldige dere er! :rødme: Hadde du utvendig eller invendig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. desember 2009 #211 Del Skrevet 15. desember 2009 Så hyggelig å høre Lurer også på om det var innvendig eller utvendig, og hva det kostet Har ikke ringt selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 15. desember 2009 Åååååååå.... så heldige dere er! :rødme: Hadde du utvendig eller invendig UL? Så hyggelig å høre Lurer også på om det var innvendig eller utvendig, og hva det kostet Har ikke ringt selv enda. Det var innvendig, men skal tilbake i uke 12 og da er det utvendig. Jeg betalte 100, men tror det var fordi jeg har vært der tidligere. Ellers tror jeg det koster 400. _____________________________________________________________________ Ellers har kvalmen gjort sitt inntog, har hatt noen dårliger morgener. Men stort sett går det bra bare jeg får spist ofte nok. Det værste problemet er om morgenen når jeg har pusset tenner. Det er det værste jeg gjør om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Dagens gladnyhet! Icechick er GRAVID Endret 15. desember 2009 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. desember 2009 #214 Del Skrevet 15. desember 2009 Dagens gladnyhet! Icechick er GRAVID Ohhhh tusen takk for et fikk være dagens gladnyhet.....har ventet for dette øyenblikket.....og så tror eg nesten ikke på dette........ :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 16. desember 2009 #215 Del Skrevet 16. desember 2009 Det var innvendig, men skal tilbake i uke 12 og da er det utvendig. Jeg betalte 100, men tror det var fordi jeg har vært der tidligere. Ellers tror jeg det koster 400. _____________________________________________________________________ Ellers har kvalmen gjort sitt inntog, har hatt noen dårliger morgener. Men stort sett går det bra bare jeg får spist ofte nok. Det værste problemet er om morgenen når jeg har pusset tenner. Det er det værste jeg gjør om dagen... 100 kr? Er dette offetlig eller privat? Har hørt om steder hvor en betaler 1000kr... Fikk du UL pga tidligere SA? Det virker litt tilfeldig hvem som får UL nemlig.... Du får trøste deg med at det er en veldig fin grunn til å være kvalm... Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. desember 2009 #216 Del Skrevet 16. desember 2009 tror du det er slik at hvis jeg drar dit nå, så betaler jeg 400 kr. Og hvis jeg kommer tilbake om noen uker så betaler jeg bare 100? Det er jo helt genialt da! Prøvde å ringe dit, men kom ikke gjennom, men skal prøve mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 17. desember 2009 100 kr? Er dette offetlig eller privat? Har hørt om steder hvor en betaler 1000kr... Fikk du UL pga tidligere SA? Det virker litt tilfeldig hvem som får UL nemlig.... Du får trøste deg med at det er en veldig fin grunn til å være kvalm... Håper du får en fin dag! Jeg tror de er private, men er ikke sikker. Mulig de har noen tilskuddsordninger siden man kan komme dit med henvisning og få det noe billigere. Jeg ringte dit selv fordi jeg ville ha en kontroll tidlig i svangerskapet siden vi hadde en sa sist. Men jeg tror nok jeg kunne fått tidlig UL uansett, men det hjelper nok å ha en begrunnelse tror du det er slik at hvis jeg drar dit nå, så betaler jeg 400 kr. Og hvis jeg kommer tilbake om noen uker så betaler jeg bare 100? Det er jo helt genialt da! Prøvde å ringe dit, men kom ikke gjennom, men skal prøve mer Det er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror det er sånn. I alle fall betaler jeg 100 pr gang siden jeg har vært hos de tidligere. Egentlig er jo alle kontroller som har med svangerskap gratis, men jeg synes 100 kr er en billig pris å betale for å se at alt står bra til. Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #218 Del Skrevet 20. desember 2009 Innom med en søndags Kosn er det om dagen da?? Klar til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 21. desember 2009 Innom med en søndags Kosn er det om dagen da?? Klar til jul? Hei Icechick Her går det greit, men er sliten om dagen. Jobbet full dag i da og har ikke gjort det siden jeg ble gravid. Merker det nå i kveld, så det blir nok ikke så sent før det er Jula nærmer seg og vi er vel stort sett i rute, bare noen små gaver å pakke inn igjen. Skriver mer på onsdag, for da har jeg tatt juleferie og kanskje jeg får hvilt ut litt :gjeiper: Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2009 #220 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Icechick Her går det greit, men er sliten om dagen. Jobbet full dag i da og har ikke gjort det siden jeg ble gravid. Merker det nå i kveld, så det blir nok ikke så sent før det er Jula nærmer seg og vi er vel stort sett i rute, bare noen små gaver å pakke inn igjen. Skriver mer på onsdag, for da har jeg tatt juleferie og kanskje jeg får hvilt ut litt :gjeiper: Ha en fin kveld skjønner....eg sover, spyr, eller prøver å dytte i meg mat......haha håper du får strålende førjulsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå