Devilina Skrevet 16. november 2009 #141 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Da måtte jeg neste ta meg en tur inn her jeg Blir juli mamma du også!!! Gratulerer så mye. Krysser for at alt går kjempe bra denne gangen. Edi: Måtte bare legge til en kommentar ang. det spørsmålet du fikk om jobbintervjuet. Det du skal si når du får sånne spørsmål er: er det relevant for deg å vite for denne jobben... noe i den duren. Men har da faktisk ikke noe med om noen har barn eller ikke, det har da ikke noe med hva man yter på en jobb! Man har da ikke lov til å stille spørsmål om legning, religion, politikk etc, så da bør det i grunn være litt valgfritt om man svarer på om man har barn og er gift osv... Endret 16. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 16. november 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 16. november 2009 Da måtte jeg neste ta meg en tur inn her jeg Blir juli mamma du også!!! Gratulerer så mye. Krysser for at alt går kjempe bra denne gangen. Edi: Måtte bare legge til en kommentar ang. det spørsmålet du fikk om jobbintervjuet. Det du skal si når du får sånne spørsmål er: er det relevant for deg å vite for denne jobben... noe i den duren. Men har da faktisk ikke noe med om noen har barn eller ikke, det har da ikke noe med hva man yter på en jobb! Man har da ikke lov til å stille spørsmål om legning, religion, politikk etc, så da bør det i grunn være litt valgfritt om man svarer på om man har barn og er gift osv... Tusen takk Nei, de skal ikke spørre om slike spørsmål, men heldigvis fikk jeg ikke spørsmålet på intervjuet heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2009 #143 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg måtte bare innom å gratulere deg så masse :strix: Her blir det masse sommerbabyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 16. november 2009 #144 Del Skrevet 16. november 2009 Gratulerer med graviditeten! Krysser alt for at din spire også bestemmer seg for å sitte godt fast de neste 8 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. november 2009 #145 Del Skrevet 16. november 2009 Fruktbarhets-dansen min funket! Gratulerer søte du!! Men nå holder det...NÅ får det være min tur neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 16. november 2009 #146 Del Skrevet 16. november 2009 Bare innom og gratulerer Har snoket rundt i dagboka di en stund nå så morro å lese på IKM i dag tidlig at dere traff godt denne gang Krysser alle fingre, tær og ikke minst bein for at spiren sitter godt og trygt denne gang Og så sniker jeg med meg bittelitt babystøv så kanskje jeg dilter etter om ikke så lenge inn i graviditetsbokens verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 17. november 2009 #147 Del Skrevet 17. november 2009 Da ble det termin i juli på deg også Ja hadde vært koselig om vi hadde havna i samme barselgruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 17. november 2009 #148 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer Maibrud!! Så kjekt at det endelig klaffet igjen for dere! Kanskje det var all rullingen inne i dagboka mi som hjalp :gjeiper: Da krysser vi alt som er for at spiren klamrer seg godt fast denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 17. november 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg måtte bare innom å gratulere deg så masse Her blir det masse sommerbabyer Tusen takk, sommerbaby er topp Gratulerer med graviditeten! Krysser alt for at din spire også bestemmer seg for å sitte godt fast de neste 8 mnd! Tusen takk Urge, denne gangen skal vi klare det... Fruktbarhets-dansen min funket! Gratulerer søte du!! Men nå holder det...NÅ får det være min tur neste gang.. Tusen takk for fruktbarhetsdansen, så her kommer en dans til deg også Bare innom og gratulerer Har snoket rundt i dagboka di en stund nå så morro å lese på IKM i dag tidlig at dere traff godt denne gang Krysser alle fingre, tær og ikke minst bein for at spiren sitter godt og trygt denne gang Og så sniker jeg med meg bittelitt babystøv så kanskje jeg dilter etter om ikke så lenge inn i graviditetsbokens verden Tusen takk og sender over masse babystøv til deg Da ble det termin i juli på deg også Ja hadde vært koselig om vi hadde havna i samme barselgruppe Takk, takk Julitermin er topp, satse på samme barselgruppe Gratulerer Maibrud!! Så kjekt at det endelig klaffet igjen for dere! Kanskje det var all rullingen inne i dagboka mi som hjalp :gjeiper: Da krysser vi alt som er for at spiren klamrer seg godt fast denne gangen Tusen takk for at jeg fikk lov til å ligge å rulle meg i dagboka di Her krysses alt også, for at det skal gå bra for alle med en spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. november 2009 #150 Del Skrevet 17. november 2009 Dette er jo helt fantastisk :hoppe: Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 18. november 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 18. november 2009 Dette er jo helt fantastisk :hoppe: Gratulerer så mye Tusen takk for det Vi svever på en sky om dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. november 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 19. november 2009 Da er dagen for IKM passert og hadde vi ikke fått positiv test når vi gjorde, så hadde vi nok forstått det i dag Drømmer mye rart om dagen, og det meste dreier seg om men det er bare koselig. Fikk svar på jobben jeg var på intervju på i dag, jeg var vist overkvalifisert, men de skulle spare papirene mine for det er mulig de trenger en "butikksjef" i mars/april når de ser hvordan oppstarten blir. Det var vel en mening med det, å da slipper jeg å juge eller tilbakeholde info :gjeiper: Om de ringer å tilbyr meg en annen stilling på nyåret, så kan jeg være ærlig og de kan velge hva de ønsker... Gleder oss i alle fall over graviditeten og kan heller bytte jobb etter permisjonstiden, for jobb bytte må jeg da. Kan ikke ha 2 timers reisevei hver dag med i hus. Ha en god natt, her er det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #153 Del Skrevet 19. november 2009 2 timers reise vei tar på.... har holdt på sånn selv, men sluttet.. orket ikke det jaget med å stå opp gry tidlig og irritere meg over at buss eller tog alltid var forsinket... for 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 22. november 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 22. november 2009 2 timers reise vei tar på.... har holdt på sånn selv, men sluttet.. orket ikke det jaget med å stå opp gry tidlig og irritere meg over at buss eller tog alltid var forsinket... for 4 uker 2 timers reisevei er ikke noen ønskesituasjon, men nå er det engang sånn og nå får jeg nok heller vente til etter permisjonstid med å bytte jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 22. november 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Da har det gått noen dager siden jeg har vært her inne å skrevet. Har prøvd å gjøre litt julegaveinnkjøp og husarbeid denne helga også. Svangerskapssymptomene har startet å melde seg. Puppa er superømme, så hver gang jeg skal snu meg om natten merker jeg det. I tillegg har tisseturene på natten meldt seg, sist natt var jeg oppe 5 eller 6 turer. Kom helt ut av tellingen I morgen skal jeg til legen å måle HCG i blod, det samme skal jeg til onsdagen. Dette for å se på målingene om stigningen er som ønsket. Håper jeg får svar før helgen. Ellers håper jeg alle gravide og prøvere har det fint. Sender over masse babystøv til de som er innom boka mi og er prøvere... Ha en fin kveld og god uke Endret 22. november 2009 av Mai brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. november 2009 #156 Del Skrevet 22. november 2009 Tusen takk for støvet Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2009 #157 Del Skrevet 23. november 2009 Ruller meg litt i støvet, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 23. november 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 23. november 2009 Ruller meg litt i støvet, jeg.. Ja, rull deg masse... Frem og tilbake Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 23. november 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 23. november 2009 bilde 2 på tickeren I dag har jeg vært hos legen å målt HCG i blod, skal ta en ny prøve på onsdag og håper jeg får svar på de før det er helg igjen. Ellers går dagene i jobbing og soving :gjeiper: Var på cafetur med to venninner etter jobb i dag og det var koselig. Nå er det snart kiropraktor, før det er hjem til sofaen. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. november 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 24. november 2009 I dag har jeg bestillt time til tidlig UL hos en gynekolog jeg har vært hos til "rutinekontroll" tidligere. Fikk time 18.desember og da er jeg passert 8uker, så da skal det jo være mulig å se noe også. Det blir spennende og også godt å få et svar på om alt er bra, og det er det jo Skal til legen igjen i morgen å ta nr.2 hcg i blod - prøve, og stigningen på disse to prøvene håper jeg at jeg får svar på før helgen. Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå