Gå til innhold

Nå er jeg LEI!


Gjest Else B.

Anbefalte innlegg

Er enig med ts. Hvorfor kan man ikke sende de kriminelle innvandrerne hjem til det landet de kom fra?

Fordi de kommer til å bli drept i landet de kommer fra, og ifølge internasjonale menneskerettighetsavtaler skal ikke Norge utlevere mennesker til land der de vil bli drept, torturert eller utsatt for inhuman behandling.

Og med "innvandrer" mener du vel også andregenerasjons innvandrere? De er norske statsborgere, og Norge er hjemlandet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overbeviser kanskje deg selv om at du ikke er rasist, men ikke andre.

Ser du forskjellen mellom rasisme og uenighet med kulturen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
jeg er ikke rassist, jeg er rasebevisst:) Og det burde flere her inne vært!!

Rasebevisst.. :snurt: Hva i all vide verden er egentlig det, og hvordan er det forskjellig fra å være en god, gammeldags rasist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasebevisst.. :snurt: Hva i all vide verden er egentlig det, og hvordan er det forskjellig fra å være en god, gammeldags rasist?

En rasist er vel det man i gamle dager kalte en rasehater, er man rasebevisst erkjenner man (og er seg bevisst) de biologiske forskjellene som eksisterer mellom ulike menneskeraser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det ett innlegg på nyhetene om at innvandrerne begynner å bli overrepresentert i norske fengsler. Dagen ette kommer nyheten om dette flerkulturelle laget som gikk amokk på Norway cup og i dag har det vært skuddveksling i Oslo, selvsagt innvandrere som står bak. Når skal politikerne og andre nordmenn få opp øya for at disse folka er en pest for samfunnet vårt? Det er så mange utrolig naive folk rundt omkring, og særlig her på KG. Jeg er lei, og vil ha tilbake tryggheten vi følte før. Her i Oslo er det så mye dritt nå at jeg blir kvalm!

Hvordan skal det bli om 5 år eller om 10 år? SKUMMELT!!!!!!!!!!!!

Har det noengang slått deg at media overdriver det når det gjelder de utenlandske kriminelle, men skriver gjerne ikke om de norske i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det noengang slått deg at media overdriver det når det gjelder de utenlandske kriminelle, men skriver gjerne ikke om de norske i det hele tatt?

Det er motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du forskjellen mellom rasisme og uenighet med kulturen?

Klart det :)

Er bare så drittlei folk som prøver å pakke rasismen sin inn. De fleste jeg diskuterer med, av bekjente som pakker det inn i " jeg er bare uenig med kulturen", er egentlig selverklærte rasister. De har bare plutselig funnet ut at å diskutere kulturen er en bedre måte å gjøre det på.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det :)

Er bare så drittlei folk som prøver å pakke rasismen sin inn. De fleste jeg diskuterer med, av bekjente som pakker det inn i " jeg er bare uenig med kulturen", er egentlig selverklærte rasister. De har bare plutselig funnet ut at å diskutere kulturen er en bedre måte å gjøre det på.

De som ikke støtter tvangsekteskap, omskjæring av jenter, vold i barneoppdragelsen, voldtekt av norske jenter osv. er rasister?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke støtter tvangsekteskap, omskjæring av jenter, vold i barneoppdragelsen, voldtekt av norske jenter osv. er rasister?

Det var på ingen måte det jeg sa!!

De fleste jeg kjenner som diskuterer dette har allerede sagt at de hater innvandrere. Altså: Da vet en at de er rasister og de begynner å diskutere kulturen istedet (dette høres jo tross alt mer politisk korrekt ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettpåsak

bla bla bla..Synd det ikke går ann å holde en saklig debatt med quislinger..Hver gang man er kritisk til at norske jenter ikke kan gå fritt i sentrum lengre, ikke godtar at halve Oslo fylles opp av Hijab så er man rasist.

En rasist er en som hater andre raser. Jeg hater ingen raser, men jeg hater mye av det Islam står for. Og veit du hva jeg hater mest? Det er faktiskt ikke somalere, kurdere etc, men norske kvinner som går med hijab. Skal love deg at akkurat de damene er nye quisling. Er du norsk går du bare ikke med hijab i Norge, sånn er det bare.

Er jeg rasist da?

Det må være mulig å være kritisk til "voldtekstmenn og ranere" uten å bli beskyldt for å være neste Hitler..

Kan ikke vente med å stemme FRP.

Endret av Rettpåsak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bla bla bla..Synd det ikke går ann å holde en saklig debatt med quislinger..Hver gang man er kritisk til at norske jenter ikke kan gå fritt i sentrum lengre, ikke godtar at halve Oslo fylles opp av Hijab så er man rasist.

En rasist er en som hater andre raser. Jeg hater ingen raser, men jeg hater mye av det Islam står for. Og veit du hva jeg hater mest? Det er faktiskt ikke somalere, kurdere etc, men norske kvinner som går med hijab. Skal love deg at akkurat de damene er nye quisling. Er du norsk går du bare ikke med hijab i Norge, sånn er det bare.

Er jeg rasist da?

Det må være mulig å være kritisk til "voldtekstmenn og ranere" uten å bli beskyldt for å være neste Hitler..

Kan ikke vente med å stemme FRP.

Hva mener du med at de som ikke ser verden på samme måte som deg er landsforrædere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha slutt på masseimporten av ikke-vestlige mennesker som kommer fra muslimske land og ellers andre voldelige steder i verden. Jeg er drittlei av den snillistiske naive innvandringspolitikken som har blitt ført de siste årene. Norge ødelegges sakte men sikkert fra å ha vært et trygt land til å bli et sted der du må være forsiktig med hvor du går, hvem du snakker med og hva du har på deg. Du kan risikere å bli massevoldtatt av en gjeng somalske menn om du tar deg en kveldstur, eller du blir kalt hore av folk på gata bare du har på deg en kjole. Faen i helvete... tusen takk politikere! Dere har ØDELAGT Norge. Og jeg bli kvalm av alle dere som beskylder folk for å være rasister pga at vi ikke elsker og omfavner den ENORME masseinvasjonen av ikke-vestlige. Gå og legg dere! Er ikke mye annet jeg er enig med frp om. Men det blir nok FRP til høsten!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha slutt på masseimporten av ikke-vestlige mennesker som kommer fra muslimske land og ellers andre voldelige steder i verden. Jeg er drittlei av den snillistiske naive innvandringspolitikken som har blitt ført de siste årene. Norge ødelegges sakte men sikkert fra å ha vært et trygt land til å bli et sted der du må være forsiktig med hvor du går, hvem du snakker med og hva du har på deg. Du kan risikere å bli massevoldtatt av en gjeng somalske menn om du tar deg en kveldstur, eller du blir kalt hore av folk på gata bare du har på deg en kjole. Faen i helvete... tusen takk politikere! Dere har ØDELAGT Norge. Og jeg bli kvalm av alle dere som beskylder folk for å være rasister pga at vi ikke elsker og omfavner den ENORME masseinvasjonen av ikke-vestlige. Gå og legg dere! Er ikke mye annet jeg er enig med frp om. Men det blir nok FRP til høsten!!

Hvorfor ikke Norgespatriotene eller Vigrid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke Norgespatriotene eller Vigrid?

Selvfølgelig! Med en gang kommer det en idiot og kaller meg rasist eller nazist bare fordi jeg ikke kommer med politisk korrekte ytringer om hvor fantastisk det er med et kulturelt mangfold osv osv... Ærlig talt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Med en gang kommer det en idiot og kaller meg rasist eller nazist bare fordi jeg ikke kommer med politisk korrekte ytringer om hvor fantastisk det er med et kulturelt mangfold osv osv... Ærlig talt.

Du er jo rasistisk innstilt, kan ikke nekte på det, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo rasistisk innstilt, kan ikke nekte på det, lille venn.

Hvordan begrunner du det egentlig?

Og du kan gi faen i å kalle meg lille venn.. hersketeknikker som det der bli bare for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan begrunner du det egentlig?

Og du kan gi faen i å kalle meg lille venn.. hersketeknikker som det der bli bare for dumt...

Bare å se på ordvalget ditt og det ensidig negative fremstillingen av innvandrere.

Jeg kaller folk som ikke virker så veldig moden for lille venn, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å se på ordvalget ditt og det ensidig negative fremstillingen av innvandrere.

Jeg kaller folk som ikke virker så veldig moden for lille venn, lille venn.

Javel? Nå snakket jo jeg faktisk om kultur, ikke rase. Jeg mener selvsagt at de fleste innvandrere ikke er kriminelle og voldelige, men når man velger å ta inn et såpass ENORMT antall, så sier det seg selv at det følger med en viss andel av mennesker som har blitt såpass påvirket/ødelagt av sin kultur til at de klarer å fungere i en helt annen kultur enn den de er vant med. Det er ikke noe rasistisk i mine meninger, jeg er faktisk kun realistisk! Du får bare være så naiv og dumsnill du bare vil.

Og forresten, jeg har bodd sammen med en flyktning fra Iran i 5 år nå, som er et perfekt eksempel på en som faktisk klarer å omstille seg det norske samfunnet. Kom ikke her og kall meg rasist!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettpåsak
Du er jo rasistisk innstilt, kan ikke nekte på det, lille venn.

blablabla alle som er kritiskt blir jo automatisk nazi, rasist, Vigrid.

Skjerp deg litt.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...