Gå til innhold

Nå er jeg LEI!


Gjest Else B.

Anbefalte innlegg

Gjest Else B.

Her om dagen var det ett innlegg på nyhetene om at innvandrerne begynner å bli overrepresentert i norske fengsler. Dagen ette kommer nyheten om dette flerkulturelle laget som gikk amokk på Norway cup og i dag har det vært skuddveksling i Oslo, selvsagt innvandrere som står bak. Når skal politikerne og andre nordmenn få opp øya for at disse folka er en pest for samfunnet vårt? Det er så mange utrolig naive folk rundt omkring, og særlig her på KG. Jeg er lei, og vil ha tilbake tryggheten vi følte før. Her i Oslo er det så mye dritt nå at jeg blir kvalm!

Hvordan skal det bli om 5 år eller om 10 år? SKUMMELT!!!!!!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen
Her om dagen var det ett innlegg på nyhetene om at innvandrerne begynner å bli overrepresentert i norske fengsler. Dagen ette kommer nyheten om dette flerkulturelle laget som gikk amokk på Norway cup og i dag har det vært skuddveksling i Oslo, selvsagt innvandrere som står bak. Når skal politikerne og andre nordmenn få opp øya for at disse folka er en pest for samfunnet vårt? Det er så mange utrolig naive folk rundt omkring, og særlig her på KG. Jeg er lei, og vil ha tilbake tryggheten vi følte før. Her i Oslo er det så mye dritt nå at jeg blir kvalm!

Hvordan skal det bli om 5 år eller om 10 år? SKUMMELT!!!!!!!!!!!!

Er man naiv om man ikke pisser på seg av skrekk om man møter en muslim på gata, og ikke ligger våken om natta og er livredd for morgendagen?

Jeg vil forresten anbefale deg å lese "Kunsten å vere neger" av Are Kalvø, innlegget ditt fikk meg til å tenke på flere av kåseriene i denne boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminelle har nå alltid vært en pest, uavhengig av hvordan de ser ut.

De fleste innvandrere i Norge er ikke kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Problemet er at det blir tatt inn for mange invandrere hit, mer enn det vi har resurser til. Så derav kriminalitet! jeg synes det er tull og si at det finnes flere norske kriminelle enn utenlandske. Selvfølgelig er det flere nordmenn i landet, og prosenten blir høyere. Men prosenten invandrere i Norge og kriminelle kan vel vi alle si oss enige at er fler enn norske. Hadde de ikke vært her så hadde det vel vært ferre kriminelle i landet?? Jeg synes det er så trist at Oslo som er så fin by, skal måtte bli så svart og ødelagt:S Skummelt å tenke på hvordan det står til på Oslo s om en ti år ja:S

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Joe_*
Her om dagen var det ett innlegg på nyhetene om at innvandrerne begynner å bli overrepresentert i norske fengsler. Dagen ette kommer nyheten om dette flerkulturelle laget som gikk amokk på Norway cup og i dag har det vært skuddveksling i Oslo, selvsagt innvandrere som står bak. Når skal politikerne og andre nordmenn få opp øya for at disse folka er en pest for samfunnet vårt? Det er så mange utrolig naive folk rundt omkring, og særlig her på KG. Jeg er lei, og vil ha tilbake tryggheten vi følte før. Her i Oslo er det så mye dritt nå at jeg blir kvalm!

Hvordan skal det bli om 5 år eller om 10 år? SKUMMELT!!!!!!!!!!!!

Hvorfor flytter du ikke fra Oslo til et tryggere sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta
Kriminelle har nå alltid vært en pest, uavhengig av hvordan de ser ut.

De fleste innvandrere i Norge er ikke kriminelle.

Så hvordan kan det da ha seg at de er overrepresentert i fengslene? Egentlig burde det være forsvinnende liten andel innvandrere der, siden de er i klart mindretall her i landet. Allikevel er de overrepresentert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pastablasta
Hvorfor flytter du ikke fra Oslo til et tryggere sted da?

Yess.. White flight er nok løsningen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er av sånne fordomsfulle stereotype innlegg som dette her... :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flytter du ikke fra Oslo til et tryggere sted da?

JA, så nå skal JEG bli fordevet fra mitt eget bosted, der mine foreldre, og deres foreldre osv. ble født og oppvokst. Hvis alle som har noe imot denne horrible innvandringen skal gjøre på den måten, blir det bare svarte, gule, grå og SVere igjen i Oslo, som kunne vært en så vakker, fin og trygg by!

Nei, få opp øynene. Det er innvandrerne som står for mesteparten vold, ran og generell kriminalitet her i landen. Og det er ikke fordi det er synd på dem! De får allerede ALT for mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No wonder women

Jeg skjønner frustrasjonen din. Men du får ingen støtte her fordi man er for opptatt av å opptre politisk korrekt. Jeg tror at de fleste har lyst til å rope, men er for godt oppdratt til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal det bli om 5 år eller om 10 år? SKUMMELT!!!!!!!!!!!!

Om 20 år er etniske nordmenn en minoritet i Oslo. Om 90 år er etniske nordmenn en minoritet i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele mitt liv vært åpen for alle raser. Jeg har hatt venner og kjæreste av utenlandsk opprinnelse og aldri ofret det en tanke at de hadde en annen kultur/hudfarge/bakgrunn enn meg. Så flytter jeg til Oslo. Jeg bor nærme sentrum og jeg blir skremt av meg selv fordi jeg blir mer og mer "rasistisk" for hver dag som går. Jeg har jo aldri hatt noe problem med hudfarger/kulturer? Men hvorfor? Jo fordi:

Jeg på en varm sommerdag ikke kan gå i shorts uten å bli beglodd, plystret etter eller får kommentarer slengt etter meg av de utenlandske mennene som sitter på hjørnene og henger.

Jeg kan ikke ta bussen til ett bursdagsselskap, kledd i penkjole (ikke utfordrende), uten å høre at de utenlandske damene putter hodene sammen og visker at jeg er hore.

Jeg sitter på trikken og blir verbalt voldtatt av en 9 somalsk gutter (12-15 år). I det jeg går av sperrer de veien for meg, klår og diverse.

Jeg ikke kan bevege meg ett skritt utenfor døren uten å ha med voldtekstalarm.

Jeg har blitt antastet (på meget ufine måter) flere ganger, uavhengi av hva jeg har på meg og hvordan jeg ser ut.

Jeg vil legge vekt på at jeg ikke ser ut som en bimbo. Jeg har naturlig lyst hår, men ikke oversminket og kløft under haka. Men uansett, jeg syns jeg skulle kunne gått kledd som en bimbo hvis jeg ville. Jeg syns faktisk ikke at jeg skal trenge å skifte i bilen når jeg skal ett sted fordi jeg ikke vil ha ubehagelige opplevelser på veien. I tillegg kommer all volden. De siste ukene har området jeg bor i vært på nyhetsbilde 5 ganger pga vold, skyting, voldtekstforsøk.

Igjen; Jeg vil si at jeg har like mye imot nordmenn som oppfører seg på denne måten, problemet mitt er at jeg aldri har opplevd det.

Noe må gjøres...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hele mitt liv vært åpen for alle raser. Jeg har hatt venner og kjæreste av utenlandsk opprinnelse og aldri ofret det en tanke at de hadde en annen kultur/hudfarge/bakgrunn enn meg. Så flytter jeg til Oslo. Jeg bor nærme sentrum og jeg blir skremt av meg selv fordi jeg blir mer og mer "rasistisk" for hver dag som går. Jeg har jo aldri hatt noe problem med hudfarger/kulturer? Men hvorfor? Jo fordi:

Jeg på en varm sommerdag ikke kan gå i shorts uten å bli beglodd, plystret etter eller får kommentarer slengt etter meg av de utenlandske mennene som sitter på hjørnene og henger.

Jeg kan ikke ta bussen til ett bursdagsselskap, kledd i penkjole (ikke utfordrende), uten å høre at de utenlandske damene putter hodene sammen og visker at jeg er hore.

Jeg sitter på trikken og blir verbalt voldtatt av en 9 somalsk gutter (12-15 år). I det jeg går av sperrer de veien for meg, klår og diverse.

Jeg ikke kan bevege meg ett skritt utenfor døren uten å ha med voldtekstalarm.

Jeg har blitt antastet (på meget ufine måter) flere ganger, uavhengi av hva jeg har på meg og hvordan jeg ser ut.

Jeg vil legge vekt på at jeg ikke ser ut som en bimbo. Jeg har naturlig lyst hår, men ikke oversminket og kløft under haka. Men uansett, jeg syns jeg skulle kunne gått kledd som en bimbo hvis jeg ville. Jeg syns faktisk ikke at jeg skal trenge å skifte i bilen når jeg skal ett sted fordi jeg ikke vil ha ubehagelige opplevelser på veien. I tillegg kommer all volden. De siste ukene har området jeg bor i vært på nyhetsbilde 5 ganger pga vold, skyting, voldtekstforsøk.

Igjen; Jeg vil si at jeg har like mye imot nordmenn som oppfører seg på denne måten, problemet mitt er at jeg aldri har opplevd det.

Noe må gjøres...

Kunne ikke vært mer enig enn med deg!!

Jeg har alltid vært den som er "politisk korrekt" i sånne disksjoner, men også ment det. Men etter å ha bodd i oslo i 10 år, så har menigen forandret seg.

vi må få øynene opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettpåsak
Kunne ikke vært mer enig enn med deg!!

Jeg har alltid vært den som er "politisk korrekt" i sånne disksjoner, men også ment det. Men etter å ha bodd i oslo i 10 år, så har menigen forandret seg.

vi må få øynene opp!!!

fy faen jeg er lei og. Hvordan damer kler seg etc er da ikke deres problem? Hadde jeg dratt til Somalia (ikke at jeg skal gjøre det hehe) så hadde jeg bett dama om å kle seg opp litt. Men dette er Norge for faen vår egen hovedstat, da bør det absolutt være mulig å gå så utfordrende man selv hvil.

Garanterer dere at det blir FRP til høsten.

-NorskMann

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hvorfor flytter du ikke fra Oslo til et tryggere sted da?

Så vi som er innfødte oslo-boere og har vært det i flere generasjoner skal rømme byen vår? Hvem skal betale forresten for alle de sosialytelser disse skal ha hvis vi norske som jobber og betaler skatt drar? Men til syvende og sist blir vel valget å gi opp det Oslo jeg en gang var glad i: Når min mann og jeg går av med pensjon, blir det vel ut av Oslo, dessverre.

Endret av Aniria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om 20 år er etniske nordmenn en minoritet i Oslo. Om 90 år er etniske nordmenn en minoritet i Norge.

:roll:

Enig med Sheherasade. Drittlei slike fordomsfulle og idiotiske innlegg som dette.

Flytt ut av landet hvis dere har det så fælt!

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det hvis du får dokumentasjon?

"innvandrere kan være i majoritet i Oslo senest i 2029, og i Norge senest i

2100."

http://www.rights.no/filer2//HRS_Demografi-notat_171108.pdf

Dokumentasjon og dokumentasjon..

Og så? De har mørk hudfarge! Hjelp! :roll:

Om de er overrepresentert der eller der er ikke problemet. Problemet er elendig integrering. Dere som har denne holdningen mener oftest at lukkede asylmottak er tingen. Hvorfor? Fordi de er mørkhuda og da bør de behandles slik?

Hva med norsk undervisning, undervisning i hvordan samfunnet i Norge fungerer, arbeidshjelp/undervisning. Det som må til for at de lettest mulig skal klare seg her.

Har vi noe av dette allerede? Sikkert. Men det er ikke godt nok. Legger vi inn mer ressurser i integrering, og har mer logisk integrering, så sparer vi innvandrerne og samfunnet for mye.

Og som jeg håper alle vet så hadde Norge ikke klart seg uten innvandring.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...