Gå til innhold

Nå er jeg LEI!


Gjest Else B.

Anbefalte innlegg

Er enig med ts. Hvorfor kan man ikke sende de kriminelle innvandrerne hjem til det landet de kom fra?

Jeg tar ikke ALLE over en kam, men skal ærlig innrømme at jeg føler meg ikke høy i hatten om jeg må gå forbi en stor gjeng med utlendinger og det er mørkt ute. Men det er jo ikke noe rart i at det blir sånn. Som regel så står det jo av utenlandsk opprinnelse i avisene. Nei, jeg sier ikke det står på hver side, og på alle artiklene, men er vel ikke så langt unna heller..

Jeg har ikke noe imot utlendinger jeg, om de kan lære seg norsk, prøve å få seg jobb og fornorske seg litt. De er i Norge og ikke sitt eget land.

Mange av de gidder jo ikke å lære seg norsk. Mange av dem går på sosialen, men store flotte hus og fine biler har dem. Hvordan får de rå til det?

Hvis de har det så fælt der de kommer fra, bør de jo være takknemlige for at de kan bo her? Da bør de jo for søren meg oppføre seg også! Synd dette går utover de som virkelig gjør det de kan og er ordentlige mennesker. Men det er min mening, og jeg er vel rasist og bør flytte ut av landet. Huff, det er jo så synd på de også, at folk tenker sånn..

Folk bør virkelig våkne.....!

Om 50 år er det vel ikke mange nordmenn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, men jeg vil komme med et innlegg likevel..

Egentlig er jeg imot den holdningen til ts hvor hun grer alle innvandrere under en og samme kam. Men når det er sagt så vet jeg at det finnes uendelig mange som søker asyl og oppholdstilatelse her i andet bare for å selge narkotika. Med narkotikalanging kommer ofte vold og en holdning som kan være truende for mange..

Jeg synes ikke vi skal kaste ut alle som søker asyl her i landet, men vurdere HVEM man skal gi asyl til litt bedre!

Og hva er det med den prognosen om at i 2100 er innvandrere majoriteten i landet? VI nordmenn føder jo barn vi også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det, men har du sett bnoen av de utlendingene?

Føder jo barn og står i. kommer med en i vogn, en litt større, og enda en, + en i magen., Typisk her jeg bor ihvertfall. De fødemaskinene nesten jo.,.. NOEN av dem selvfølgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Joe_*
JA, så nå skal JEG bli fordevet fra mitt eget bosted, der mine foreldre, og deres foreldre osv. ble født og oppvokst. Hvis alle som har noe imot denne horrible innvandringen skal gjøre på den måten, blir det bare svarte, gule, grå og SVere igjen i Oslo, som kunne vært en så vakker, fin og trygg by!

Nei, få opp øynene. Det er innvandrerne som står for mesteparten vold, ran og generell kriminalitet her i landen. Og det er ikke fordi det er synd på dem! De får allerede ALT for mye!

Fordrevet? Det er jo i tilfelle du selv som opplever det som så utrygt at du vil flytte.

Jeg synes det ville være en helt grei løsning. Faktisk den eneste om du føler det slik.

For utviklingen klarer du uansett ikke å stoppe. Om du er en riktig drømmer så kan du jo sette pengene dine på FrP nå til høsten og se om du vinner. :fnise:

Men uansett, jeg tror du vil få det bedre med deg selv om du aksepterer verden slik den er og slår deg til ro med det du ikke kan endre. I motsatt fall står du overfor et liv med skuffelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentasjon og dokumentasjon..

Og så? De har mørk hudfarge! Hjelp! :roll:

Om de er overrepresentert der eller der er ikke problemet. Problemet er elendig integrering. Dere som har denne holdningen mener oftest at lukkede asylmottak er tingen. Hvorfor? Fordi de er mørkhuda og da bør de behandles slik?

Hva med norsk undervisning, undervisning i hvordan samfunnet i Norge fungerer, arbeidshjelp/undervisning. Det som må til for at de lettest mulig skal klare seg her.

Har vi noe av dette allerede? Sikkert. Men det er ikke godt nok. Legger vi inn mer ressurser i integrering, og har mer logisk integrering, så sparer vi innvandrerne og samfunnet for mye.

Og som jeg håper alle vet så hadde Norge ikke klart seg uten innvandring.

Har overhodet ingenting med fargen på hud eller hår å gjøre, det har med kultur å gjøre. altså ingen rasisme, men en sunn skepsis mot kulturer som har utviklet seg i feil retning. Man vil så klart ha minst mulig inflytelse i sitt hjemområde av kulturer som er veldig umoderne, voldelige og disrespektfulle overfor befolkningen som har bygget landet gjennom generasjoner og skapt en moderne kultur. Klart vi ikke vil gå bakover i utviklingen. Disse kulturene er ikke ønskelig her når de blir så mange at de ikke kan påvirkes i positiv retning enten ved at de ikke vil eller ikke kan på grunn av sin religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola_dunk

Ja, det er de såkalte fremmedkulturelle som har høy andel av kriminelle blant seg. Det er det laget mange statistikker på og er fakta som ingen kan benekte. Visste dere forresten at Mohammed er det vanligste guttenavnet på nyfødte i Oslo?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyere fødselsrate og det fakta at disse som blir født også skal gifte seg med noen i sitt opprinnelsesland (muslimene), så behøver du ikke være professor i mattematikk for å finne ut hvordan det går.

Ja! For muslimske fedre vil IKKE godta at hans barn gifter seg med noen som ikke er muslimske. Da er ikke nordmenn potesielle partnere med mindre de konverterer.

Dette visste politikerne meget godt da de startet dette sosiale eksperiementet med befolkningen her til lands. DE visste at de ikke var kompatible. LIKEVEL fant de det ikke mer fornuftig å velge folk fra andre kulturer/religioner som faktisk er kompatible med nordmenn. Det hadde vært mye lettere å ta inn kristne irakere eller afghanere etc. som er forfulgt av muslimer i hele verden. NEIDA, man velger den mest umulige løsningen som fører til store konflikter mellom folkegrupper når våre barnebarn vokser opp.

Nordmenn får 1-2 barn. Muslimer får 4-6 barn.

Familiegjenforening heter det når de får ektemaken hit. Disse familiegjenforeningene utgjør en betydelig andel av innvandringen. Samtidig kommer innvandringen utenom familiegjenforeningene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mille_*
De fleste innvandrere i Norge er ikke kriminelle.

nei, men ...

de fleste kriminelle er innvandrere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan være hvite, gule, grønne eller ROSA for min del - fargen spiller ingen rolle. Har de ikke en kultur som er forenelig med den norske og kan leve i harmoni med den moderne kulturen som er opparbeidet i landet, så burde de ALDRI få bli her og påvirke kulturen her i negativ retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål: er det "innvandrere" eller "utlendinger" som er overrepresentert i norske fengsler? At utlendinger er overrepresentert er ingen nyhet, sånn har det vært lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhodet ingenting med fargen på hud eller hår å gjøre, det har med kultur å gjøre. altså ingen rasisme, men en sunn skepsis mot kulturer som har utviklet seg i feil retning. Man vil så klart ha minst mulig inflytelse i sitt hjemområde av kulturer som er veldig umoderne, voldelige og disrespektfulle overfor befolkningen som har bygget landet gjennom generasjoner og skapt en moderne kultur. Klart vi ikke vil gå bakover i utviklingen. Disse kulturene er ikke ønskelig her når de blir så mange at de ikke kan påvirkes i positiv retning enten ved at de ikke vil eller ikke kan på grunn av sin religion.

Du overbeviser kanskje deg selv om at du ikke er rasist, men ikke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 20 år er etniske nordmenn en minoritet i Oslo. Om 90 år er etniske nordmenn en minoritet i Norge.

I sverige bruker de 14 millioner kroner for å prøve å flytte 45 innvandrerfamilier ut av Malmö. Kanskje noe liknenende kan være løsningen for Oslo?

Lamö har ca 280 000 innbyggere, og 30% er muslimer. 50% av ungdom opp til 17 år er muslimer.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1177717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sverige bruker de 14 millioner kroner for å prøve å flytte 45 innvandrerfamilier ut av Malmö. Kanskje noe liknenende kan være løsningen for Oslo?

Lamö har ca 280 000 innbyggere, og 30% er muslimer. 50% av ungdom opp til 17 år er muslimer.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1177717

Jeg mente Malmö, ikke Lamö..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminelle invandrere kan bli kastet ut igjen, asylsøkere, folk i kirkeasyl osv osv.

Bryr meg ikke, få dem ut.

Svensk, dansk, iransk, pakistansk eller fra mars.

Bryr meg ikke om det heller.

Men da må man også komme til et punkt hvor man sier at nå er du norsk og trenger ikke frykte for å bli kastet ut om noe skjer, samtidig som at man ikke oppfordrer til at man kan gjøre som man vil nå som man er norsk.

Dette er også desverre en ting som hadde vært bedret om norge bare hadde tatt vare på de vi tok inn.

Istdenefor å slippe inn 2000 personer man ikke kan hjelpe kan man heller slippe inn 1000 og gi den omsorgen og hjelpen de trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overbeviser kanskje deg selv om at du ikke er rasist, men ikke andre.

Nå sliter du litt med trumfkortet ditt. Du kan ikke bruke rasistkortet hver gang en kultur får kritikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste i en svensk avis forresten:

Invandrare "krigar" mot svenskar med rån

Malmö. Vågen av personrån som drabbat Malmö det senaste året är till en del "ett krig mot svenskarna". Det säger elva unga rånare med invandrarbakgrund som motiv till att de bara ger sig på svenska ungdomar.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/invandrar...ed-ran-1.730573

Endret av Aniria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overbeviser kanskje deg selv om at du ikke er rasist, men ikke andre.

Alle som ikke er enig med deg er ikke rasistisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...