Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #421 Del Skrevet 7. oktober 2009 Straks på farten for å litt med Elen, det skal bli bra! Måtte bare innom for å si at det har jammen vært deilig med en sånn dag som i dag! Tidligere denne uka har jeg bare vært deprimert på jobbsituasjonen og på jobben per se, men i dag har heldigvis vært bedre. Både fordi jeg har klart å holde meg selv litt bissi istedenfor å sitte å furte for meg selv, og fordi det har vært gode ting som har skjedd. Ikke for det, jeg gleder meg fortsatt til å komme herfra, kjenner at det meste går på rutine og at jeg trenger nye utfordringer. Men godt å ha en dag der jeg ikke bare er mutt og motløs da jeg går hjem for dagen! Og så har jeg søkt en ny jobb! Ble tipset i lunchen om en prosjektstilling som ligger ute nå, relatert til IKT og sosialsystemene! Leste på den og den viste seg å være kjempeinteressant! Så da har jeg like gjerne sendt inn en søknad med en gang, søknadsfristen er på mandag. Blir spennende å se! Gamlesjefen ringte forresten også i går kveld angående den stillingen hun ville jeg skulle komme inn i fort som f..., det viste seg at det hadde skjedd en del ting der som gjorde at hun ikke fikk lov til å hente inn folk uten å lyse ut stillingen, så da må hun gjøre det. Men hun ville fortsatt at jeg skulle søke da, så jeg får ta den vurderinga når utlysningen kommer! Oj! Klokka er mye, må løpe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2009 #422 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så spennende!! Håper det ordner seg for deg snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #423 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så spennende!! Håper det ordner seg for deg snart!! Tusen takk cypress! Det håper jeg også, særlig siden jeg har vært så demotivert denne uka... Men fikk jo en skikkelig boost da jeg fant denne stillingen i dag da, så det finnes tydeligvis engasjement i meg ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. oktober 2009 #424 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mye spennende som skjer på en gang her. Det er vel som forventet det, at hun må lyse den ut. Men du er jo nærmest headhuntet likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2009 #425 Del Skrevet 7. oktober 2009 Godt det finnes engasjement i deg enda! Jeg har nettopp vært på demotivasjonskurs, og du faller definitivt ikke inn i den kategorien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. oktober 2009 #426 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Spennende hverdag du har da! Spennende med jobbsøking! Tvi tvi!! Endret 7. oktober 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2009 #427 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mye spennende som skjer på en gang her. Det er vel som forventet det, at hun må lyse den ut. Men du er jo nærmest headhuntet likevel Hihi, sant det! Så gjenstår det bare å se om jeg har funnet noe annet og spennende før det da! Godt det finnes engasjement i deg enda! Jeg har nettopp vært på demotivasjonskurs, og du faller definitivt ikke inn i den kategorien! Demotivasjonskurs?? :klø: Hva er det?? Spennende hverdag du har da! Spennende med jobbsøking! Tvi tvi!! Takk takk Redbird! I morra skal jeg på dine trakter, kanskje jeg kikker innom hvis du jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #428 Del Skrevet 8. oktober 2009 Demotivasjonskurs?? :klø: Hva er det?? Saksa litt fra programmet jeg: Tid for tomgang! Freddy Kjensmo viser ved hjelp av ”Learning by not doing” hvordan vi blir umotiverte individer. Her får du vist hvordan du får kontakt med latskapen inni deg. Kjensmo er en av veteranene i den nye generasjonen humorister, med over 1500 stand-up show. Han har levert tekster til radioprogram som Nitimen, Reiseradioen, Hallo i Uken og skrevet tekster for blant annet Anne Kat Hærland i Nytt på Nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #429 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det hørtes artig ut!! Ikke at jeg trenger å bli flinkere til å være lat, men det er jo alltids noen tips man har overssett selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #430 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk takk Redbird! I morra skal jeg på dine trakter, kanskje jeg kikker innom hvis du jobber? Så stas! Jeg jobber ja. Jobber kvelden idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2009 #431 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mazilla og Ansjoni: Redbird: Da skal du se jeg plutselig kommer innom en gang før 13.30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #432 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mazilla og Ansjoni: Redbird: Da skal du se jeg plutselig kommer innom en gang før 13.30! :dåne: Åneeeeei, jeg begynte ikke på jobb før 15 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2009 #433 Del Skrevet 9. oktober 2009 :dåne: Åneeeeei, jeg begynte ikke på jobb før 15 jeg... Det var synd! Vi får satse på at jeg kommer til annengangsintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2009 #434 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bissibissibissi! I går var det rett hjem fra jobb, kaste i seg middag og holde visning. Jeg og kjære hadde planer om en middagslur den timen det var visning, men jammen kom det ikke folk! 2 ganger!! OG de skrev seg på lista!!! Vi er seriøst i sjokktilstand ennå! Det betyr jo ikke at det blir noe salg, men det er ihvertfall bedre enn på evigheter, bokstavelig talt! Etter visning var det rett avgårde på trening, så var det hjem for å finne attester og busstider og diverse til i dag. I dag er det workshop fra halv ni til tolv, buss 1239 til intervju 1330, møte med tidligere kollega før jeg kommer meg inn til byen igjen, middag med venninne 1730 før vi skal se Saltimbanco av Cirque de Soleil. Ha en flott fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2009 #435 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oi, for et tett program du kjører!! Lykke til på jobbintervju da!! Og kose deg på Cirque de Soleil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. oktober 2009 #436 Del Skrevet 9. oktober 2009 Husk å puste innimellom da Neferet Kos deg masse på Cirque de Soleil!!!! .......også krysser og fletter jeg for at noen av de på lista kjøper leiligheten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #437 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kos deg i dag med bissibissibissi-planen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2009 #438 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oi, så bra med flere interesserte på liste Og lykke til på jobbintervju Kos deg på Cirque du Soleil i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2009 #439 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei søte deg Håper du har en fin dag og klarer å puste litt innomellom all bissiheten!! kose deg med Cirque du Soleil gleder meg til å høre hvordan det var, for vil gjerne ha referat ha en strålende fredag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 #440 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gøøøy med bissi hverdag og folk på visning!! Og kos deg STORT med CdS! Drøm deg bort og nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg