Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #401 Del Skrevet 4. oktober 2009 Takk for PM! Skal få somlet meg til å svare snart! Vi så filmen i går, jeg digget den Sure kritikere får bare ha seg i veien Håper du hadde en fin lørdag (og søndag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2009 #402 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det hørtes ut som en koselig lørdag. Håper du har en like fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. oktober 2009 #403 Del Skrevet 4. oktober 2009 hei søta innom med en søndags til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2009 #404 Del Skrevet 4. oktober 2009 Takk for PM! Skal få somlet meg til å svare snart! Vi så filmen i går, jeg digget den Sure kritikere får bare ha seg i veien Håper du hadde en fin lørdag (og søndag!) Helt enig! Vi kan være våre egne kritikere!! Håper det går bra med deg!! Det hørtes ut som en koselig lørdag. Håper du har en like fin søndag. Veldig bra både lørdag og søndag her i gården. Det eneste som er kjipt er at det er mandag i morra... Håper du nyter søndagskvelden! hei søta innom med en søndags til deg!! Ah, det skal man ikke kimse av!! tilbake på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. oktober 2009 #405 Del Skrevet 4. oktober 2009 søta masse til deg!!! gleder meg til å treffe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2009 #406 Del Skrevet 4. oktober 2009 I lige måte Miso, det blir moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2009 #407 Del Skrevet 5. oktober 2009 I dag våknet jeg kl 6 og så at vekkerklokka hadde begynt å lyse (har en sånn som simulerer soloppgang). Da ble jeg litt irritert på kjære, jeg kunne ikke skjønne at hun hadde satt på vekkerklokka, det var jo fortsatt helg!! Jeg var hellig overbevist om at det var søndag, skuffelsen ble jo da desto større da jeg fant ut at jeg tok feil... Helga skulle vært lengre!! Dette blir en bissi mandag, jobb til 4, Pole Dancing fra fem til halv sju, og kamp på Ullevål kl 7. Jeg kommer nok ikke til å rekke fram til sju, så får finne kjære der inne når jeg dukker opp. Så sånn i halv ti-tida er jeg nok hjemme igjen! Denne uka og neste er helt sykt fylt opp, må puste med magen og ta en dag av gangen! Kjære skal forhåpentligvis ringe legen i dag, hun fant plutselig ut at hun kunne vente til onsdag, men tror hun ombestemte seg da hun snakket med sin mamma i går kveld og fant ut at det var andre enn meg som mente det var på tide å komme seg avgårde... Hun sliter med at hun er tungpustet og ikke eier matlyst i tillegg til svimmelheten og slappheten, så jeg synes ikke det er noe å drøye lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 #408 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høres slitsomt ut, men ta en dag (eller en programpost) av gangen, så kommer du deg nok gjennom! Helt enig i at din kjære må få ringt legen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2009 #409 Del Skrevet 5. oktober 2009 Huff, nå kjenner jeg at jeg er litt frustrert. Kjære ringte, hun har vært hos legen nå. Men det kom ikke stort ut av det, og hun hadde måttet vente veldig lenge. Så hun opplever det bare som masse tid som ble kastet bort på ingenting. Vi har samme fastlege, og vanligvis er hun helt fantastisk, men tydeligvis var det ikke sånn i dag. Kjære fortalte at legen hadde hengt seg opp veldig i det at kjære puster dårlig, og ikke vært så interessert i de andre tingene som plager henne (dårlig matlyst, svimmelheten og slappheten). Legen hadde vel også antydet at det kunne være stressrelatert, men kjære synes ikke det er noen god forklaring, hun har sjelden hatt det så bra på jobb som nå. Så det endte da ihvertfall med en henvisning til lungerøntgen og en spesialist i forhold til lunger/allergi. Hadde håpet på litt mer tydelige svar og signaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. oktober 2009 #410 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjenner jeg blir oppgitt på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2009 #411 Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk dinedama, det er godt det er flere enn meg som blir litt oppgitt... Det ordner seg nok,hadde bare forventet mye mer! --------------------------------------------------------------------- Denne dagen har vært litt tung, selv om jeg ikke har noen god forklaring på det. Har vært slapp og frossen og kjempetrøtt, og alt har krevd mye mer tiltakslyst enn jeg har klart å oppdrive... Så det kan vel trygd sies at jeg har hatt mer effektive dager enn denne... Får håpe dagens stangdans gjør verden til et bedre sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 5. oktober 2009 #412 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må bare litt av morgenen din jeg! Men, at dagen din har vært tung er jo ikke noe rart når kroppen og hodet ditt var innstilt på søndag! Men, huff.. Det er så utrolig irriterende når man skal til legen og har den lista med ting man vil ta opp, også føler man ikke at man får fokus på mer enn én av tingene. Tror det der er en sykdom som feiler veldig mange leger! Håper resten av dagen din med så mange ting som skjer blir bra i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. oktober 2009 #413 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hadde jeg ikke visst om dine preferanser så skulle jeg nok dratt ett ordtrix eller tre på den der "stangdansen" du refererer til Men her vil det vel være å stange huet i veggen Håper du koste deg på dansinga!! Ellers så er det leit å høre om din kjære, at hun er så syk og sliten, og ikke får noe ordentlig undersøkelse av legen :sint: Det blir for dårlig. Husk at hun har rett til en 2nd opinion fra en annen lege! Håper det går an å finne ut av det allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 #414 Del Skrevet 5. oktober 2009 Stangdans kan løse mange verdensproblemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. oktober 2009 #415 Del Skrevet 6. oktober 2009 Veldig bra både lørdag og søndag her i gården. Det eneste som er kjipt er at det er mandag i morra... Håper du nyter søndagskvelden! Sånn tenker jeg noen ganger på søndag også. Blir nesten trist når søndagskvelden kommer for da er det jo snart jobb igjen. Men når mandagen kommer går det jo greit likevel. Kan tenke meg at det ikke er mye morsomt å tro det er helg når man våkner mandag morgen! Håper bissidagen din i går var koselig. Det var jo hvertfall morsomme poster på programmet. Håper også kroppen din ikke er helt mørbanket i dag. Leit at din kjære ikke får bedre legehjelp. Bør jo kunne få bedre svar! Får håpe det blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #416 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eleit: Ja, man må litt av sånne morgener. Jeg var jo oppriktig sur på kjære som ikke skjønte at vekkerklokka ikke passet inn en søndag morgen... Takk for , sender deg noen tilbake. Ansjoni: Den stangdansen var faktisk agn til deg... Moro å se at det fungerte, og at du fikk lagt inn et ordtrix uansett! Jeg fikk uansett svingt meg og hadde det kjempestas! Redbird: Så absolutt! Muffin!: Gårsdagen gikk faktisk utrolig greit med tanke på hvor mye som skjedde. Det var jo bra ting på agendaen som du sier, så det hjelper jo. Og foreløpig oppfører kroppen seg helt fint, men vi hadde noen syke tøyinger i går som kroppen ikke er vant til, så regner med stølheta kommer krypende i løpet av ettermiddagen og morgendagen.... Både jeg og kjære er litt mindre oppgitte nå enn i går, det er jo også bra. Hun skal få tatt røntgen og bestille time hos spesialisten, og hvis det ikke bedrer seg i løpet av en uke, så drar hun tilbake og krever flere (og bedre) svar. Hun er veldig flink til det når hun først er bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2009 #417 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ansjoni: Den stangdansen var faktisk agn til deg... Moro å se at det fungerte, og at du fikk lagt inn et ordtrix uansett! Jeg fikk uansett svingt meg og hadde det kjempestas! Da var det jaggu godt jeg bet på! Må lese med og lupe her inne fremover skjønner jeg, når det blir lagt ut slike lokkebiter Vil jo anse det som et personlig nederlag hvis jeg ikke finner det Bra du koste deg med stanga og at dere er mindre oppgitt mht helsetilstanden til din kjære! Stå på krava!! Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #418 Del Skrevet 7. oktober 2009 Huff, blir så oppgitt og sint når jeg leser hvordan legen behandler din kjære på! Liker ikke leger som ikke tar pasientene sine på alvor!! *sint* Håper virkelig at det kommer frem noen svar på de neste undersøkelsene!! Sender masse tanker og til dere begge to vennen!! Pass på deg selv oppi dette da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2009 #419 Del Skrevet 7. oktober 2009 Innom med en onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #420 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da var det jaggu godt jeg bet på! Må lese med og lupe her inne fremover skjønner jeg, når det blir lagt ut slike lokkebiter Vil jo anse det som et personlig nederlag hvis jeg ikke finner det Hihi, jeg kan ikke love slike godbiter i tide og utide altså! Huff, blir så oppgitt og sint når jeg leser hvordan legen behandler din kjære på! Liker ikke leger som ikke tar pasientene sine på alvor!! *sint* Håper virkelig at det kommer frem noen svar på de neste undersøkelsene!! Sender masse tanker og til dere begge to vennen!! Pass på deg selv oppi dette da!! Det ordner seg nok. Mulig vi hadde litt høye forventninger i og med denne legen vanligvis er veldig bra! Satser på at kjære blir bedre så hun slipper å farte rundt mellom legekontorene! Og jeg passer på meg jeg! Innom med en onsdags- Right back at ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg