Mazilla Skrevet 1. oktober 2009 #381 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje det må vurderes litt nærmere hva man skriver når man faktisk møter folk irl også...? Nei til sensur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. oktober 2009 #382 Del Skrevet 1. oktober 2009 Og forresten: True blood begynner jo i dag! Har hørt mange som er imponert over den, så den skal ihvertfall tas opp! Orker nok ikke å se på så sent, jeg er jo kveldstrøtt av natur... True blood hadde vi tenkt å se i kveld. Men tror du ikke det går akkurat samtidig med det tv-programmet jeg var publikum på går da. Og vi skal se programmet sammen med deltakeren så kan nesten ikke svisje fram og tilbake da. (Har ikke opptaker vi. ) Men får ta en titt på slutten av True blood, og heller være klar fra neste uke. Ha en fin torsdag! Jeg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2009 #383 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei til sensur!! Men vi har jo ikke møttes enda heller da.... True blood hadde vi tenkt å se i kveld. Men tror du ikke det går akkurat samtidig med det tv-programmet jeg var publikum på går da. Og vi skal se programmet sammen med deltakeren så kan nesten ikke svisje fram og tilbake da. (Har ikke opptaker vi. ) Men får ta en titt på slutten av True blood, og heller være klar fra neste uke. Ha en fin torsdag! Jeg fortsatt. Ånei! Så kjedelig! Leste anmeldelse i aftenposten nå i lunchen, og synes det virker lovende! Det sto ihvertfall at den bare blir bedre og bedre, så kanskje det holder å få med seg fra neste uke av.. Det er bra du heier, det hjelper! Ha en fin torsdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #384 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei søta Slenger innom med en torsdag og ønsker deg en fortsatt gooood dag!! Er også enig at vi blåser vel i sensur håper virkelig du får vært med den 16, har sååå lyst til å treffe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. oktober 2009 #385 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei til sensur!! Enig!! Selvsensur er kjipt, ass, sa hun i det følgende: Jeg har pult relativt nylig, jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2009 #386 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvilken kanal og når er det true blood? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2009 #387 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei søta Slenger innom med en torsdag og ønsker deg en fortsatt gooood dag!! Er også enig at vi blåser vel i sensur håper virkelig du får vært med den 16, har sååå lyst til å treffe deg Jeg tror det skal gå helt fint å bli med, så sant jeg får lov til å komme når jeg er ferdig hos frisøren hvis dere starter tidlig! Enig!! Selvsensur er kjipt, ass, sa hun i det følgende: Jeg har pult relativt nylig, jeg og Søta! Hvilken kanal og når er det true blood? Nrk3 i kveld kl 22.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. oktober 2009 #388 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gi meg en liten oppdatering... True blood? Dette har jeg ikke fått med meg... noe som er bra? Sluker jo det meste jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #389 Del Skrevet 1. oktober 2009 Enig!! Selvsensur er kjipt, ass, sa hun i det følgende: Jeg har pult relativt nylig, jeg og Jeg tror det skal gå helt fint å bli med, så sant jeg får lov til å komme når jeg er ferdig hos frisøren hvis dere starter tidlig! du kan komme akkurat når du vil bare du kommer!! regner ikke med at vi treffes før i 17:00/18:00 tida!! åååhh...så bra at det ser ut som at du kommer skal jeg ta bort kanskje fra lista da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2009 #390 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skjønte ikke sensurstreken før nå jeg Good for you Ansjosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2009 #391 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gi meg en liten oppdatering... True blood? Dette har jeg ikke fått med meg... noe som er bra? Sluker jo det meste jeg da True Blood Fikk riktignok ikke sett på annet enn introen, fant ut at hvis vi begynte å se på mer ble vi sittende oppe. Men gleder meg til å se opptaket! du kan komme akkurat når du vil bare du kommer!! regner ikke med at vi treffes før i 17:00/18:00 tida!! åååhh...så bra at det ser ut som at du kommer skal jeg ta bort kanskje fra lista da?? Det kan du gjøre! Jeg skjønte ikke sensurstreken før nå jeg Good for you Ansjosen Du er søt da dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2009 #392 Del Skrevet 2. oktober 2009 God morgen søta for at jeg kan ta bort kanskje fra liste så koselig!!!! håper du får en flott dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. oktober 2009 #393 Del Skrevet 2. oktober 2009 Digger True Blood! Har allerede sett sesong 1 for en stund siden! Den er nok litt sær og utenom det vanlige, men den fenger skikkelig!! Dukker opp flere kule varmpyrer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2009 #394 Del Skrevet 2. oktober 2009 God morgen søta for at jeg kan ta bort kanskje fra lista så koselig!!!! håper du får en flott dag vennen God dag kjære Miso! Har vært på veiledning i dag jeg, så jobbdagen blir amputert, sånt liker vi! Og plutselig har det åpnet seg litt på jobbfronten også, er rådet til å søke en spennende stilling, og er kalt inn på intervju til en av de jeg har søkt. Og i kveld venter kino, så da skal man vel ikke klage?? Håper du har en bra dag også, det så sånn ut inne i boka di! Digger True Blood! Har allerede sett sesong 1 for en stund siden! Den er nok litt sær og utenom det vanlige, men den fenger skikkelig!! Dukker opp flere kule varmpyrer etterhvert. Høres lovende ut! Jeg håper bare jeg klarer å slutte å irritere meg over at tennene er feil.... Det må da være basics å få sånt riktig?? Og kule vampyrer er bra, men jeg blir svært overrasket hvis noen klarer å danke ut Spike Ingen over, ingen ved siden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. oktober 2009 #395 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for koseoverdosen, det ble jeg veldig glad for! Mye bra på jobbfronten her! Og så stas med intervju! Det er jo kjempebra! Litt nysgjerrig også Håper du får en fin kveld med kino, hva skal du se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #396 Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for koseoverdosen, det ble jeg veldig glad for! Mye bra på jobbfronten her! Og så stas med intervju! Det er jo kjempebra! Litt nysgjerrig også Håper du får en fin kveld med kino, hva skal du se? Hei Ansjoni! Takk for hopping og positive vibber på jobbfronten! Sender deg en PM også jeg! Kinokvelden var bra vi så Jenta som lekte med ilden! Jeg likte den jeg, til tross for en del blandede kritikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #397 Del Skrevet 3. oktober 2009 Plutselig lørdag, og jeg våknet tidlig... Så nå sitter jeg her og ser på regnet og slapper av. Skal snart få i meg litt frokost før jeg drar avgårde og Gleder meg! Etter treningsøkta er unnagjort kommer ei venninne og sønnen hennes på besøk, veldig lenge siden sist vi har sett dem, så det blir veldig stas å litt! Satser på de blir til middag også, så vi får beholde dem en stund! Og så har kjære varslet at det er fotballkamp i kveld, så da blir det vel anledning til litt KG fra sofaen for meg Ellers har helga ingen faste planer, litt deilig det også! Og helt nødvendig for kjære som fortsatt sliter med svimmelheten sin. Ha en fin lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #398 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ha en fin lørdag du og! Høres forresten bedre ut å våkne av seg selv enn til vekkerklokka... Jeg er sterk motstander av vekkerklokker i helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 #399 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er hun enda svimmel? Finner de ikke ut hva som er feil? Stakkars kjæren din.. Ikke noe kos å gå rundt å være svimmel Du får henge deg på jentefest her i kveld Jeg skal visstnok ha fest i kveld Og siden du skal sitte på nettet så er du herved invitert Får ta det som en sånn conferance-call Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #400 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ha en fin lørdag du og! Høres forresten bedre ut å våkne av seg selv enn til vekkerklokka... Jeg er sterk motstander av vekkerklokker i helgene! Det er kjære også! Hun blir grisesur hvis hun må ha på vekkerklokke i helgene. Skikkelig b-menneske, der jeg er a-menneske... Er hun enda svimmel? Finner de ikke ut hva som er feil? Stakkars kjæren din.. Ikke noe kos å gå rundt å være svimmel Du får henge deg på jentefest her i kveld Jeg skal visstnok ha fest i kveld Og siden du skal sitte på nettet så er du herved invitert Får ta det som en sånn conferance-call Jeg mistenker at hun kjører for hardt, at hun ikke hviler nok til at alle tilskuddene får gjort henne bedre. Men hun bør egentlig uansett være bedre nå, så turen til legen er nok uunngåelig! Her er mitt bidrag til festen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg