Gjest Neferet Skrevet 28. september 2009 #361 Del Skrevet 28. september 2009 Håper du får en fin uke Tusen takk Store My!! Håper din uke blir bra også!! Så spennende det var her da Så godt å vite at kollegaene dine vil hjelpe deg, det fortjener du virkelig Her er det spennende! Men ikke noe mer spennende å melde dessverre... Har ikke hørt noe fra tidligere sjef, og prøver nå på beste måte å finne ut om "ettermiddagen" betyr etter jobb eller om hun er opptatt eller om hun kanskje har glemt meg... Har ikke tenkt jeg skal finne det ut før i morgen, virker litt i overkant desperat kanskje. Men føler meg litt slem overfor nåværende jobb, når jeg ruger på en sånn stor hemmelighet helt for meg selv! Tusen takk for gode ord LilleEkorn! Dette var spennende nyheter!! Håper det ordner seg med permisjon og alt sammen, og at du får en ny stilling du vil trives bra med! Det håper jeg også!! Hei vennen!! nå har jeg fått oppdatert meg litt her, og må først av alt gi deg en for at det har vært litt tunge tider for deg! men så litt for at de rundt tenker på deg håper det ordner seg med jobb og at dagene blir lyse igjen Tusen takk Miso! Det blir litt tunge tider når de gode menneskene forsvinner. Tomt og stille på jobb i dag, til tross for at det er folk her. Det er bare ikke de riktige folka! Håper det skjer noe spennende kjempesnart! Men først: Pole dancing kl 17.00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2009 #362 Del Skrevet 28. september 2009 Have a nice pole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. september 2009 #363 Del Skrevet 29. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. september 2009 #364 Del Skrevet 29. september 2009 Må bare opplyse om at cherryfroskene ble prøvesmakt for første gang i går, og de smaker helt herlig! Så det var en vellykket gave, som falt i smak (et godt ordtrix kan aldri brukes for ofte ) på flere måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #365 Del Skrevet 30. september 2009 Have a nice pole I did!!! Men jeg må betale for det nå da, jeg er jo halvt invalid... Blir morsomt å trene i dag tenker jeg.... Ooooooooo! Må bare opplyse om at cherryfroskene ble prøvesmakt for første gang i går, og de smaker helt herlig! Så det var en vellykket gave, som falt i smak (et godt ordtrix kan aldri brukes for ofte) på flere måter! Så godt å kunne gi en gave som fortsatt gleder! Masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2009 #366 Del Skrevet 30. september 2009 Hei snacksy Sniker innom og takker for og søta Hvordan står det til med deg på denne høstmorgenen?? Det er nemlig offisielt høst for meg nå, i dag måtte jeg skrape is av bilen *grøss* Håper du får en flotters dag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #367 Del Skrevet 30. september 2009 Hei snacksy Sniker innom og takker for og søta Hvordan står det til med deg på denne høstmorgenen?? Det er nemlig offisielt høst for meg nå, i dag måtte jeg skrape is av bilen *grøss* Håper du får en flotters dag snuppa!! Hei Miso! Så hyggelig du tar turen innom denne morgenen! Helt enig i at det er høst, men jeg synes det er litt stas også jeg da... Bortsett fra å fryse om morgenen, det kan jeg være foruten. Jeg har sovet utrolig dårlig, lurer på om det er fordi jeg er så støl at kroppen skriker hver gang jeg beveger meg...? Men skal nok gå greit å komme gjennom dagen. Ble litt misfornøyd i dag tidlig, gikk på vekta og den var ikke min venn... Så etter utfordringen jeg fikk fra Diddles, skal jeg prøve å gå inn 100% og litt til for trening, og spesielt mat. Har regnet ut hvor mye jeg må spise for å gå ned på "riktig" måte, og skal gi meg selv en sjanse til. Ikke minst, jeg har funnet ut at når jeg ser 65,0 skal jeg få nye klær! Dette ble vel en lang utgreining du strengt tatt ikke ba om, og kanskje den passer bedre i den andre boka mi, men jeg ble litt ivrig... Ha en bra dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2009 #368 Del Skrevet 30. september 2009 Kjære deg, bare å få ut frustrasjon når som helst!! Er her for deg når du trenger det vet du Det er aldri noe hyggelig når vekta ikke er venn, men jeg syns du er flott jeg vet at det ikke hjelper, men.. Og så er det mange her som støtter deg vet du!! Håper du får en bra dag snuppa!! Legger igjen masse masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. september 2009 #369 Del Skrevet 30. september 2009 Ha en fiiiiin dag vennen Vi skal heie på deg så du når målene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2009 #370 Del Skrevet 30. september 2009 Ja det skal vi! Og hvis det ikke nytter så blir det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #371 Del Skrevet 30. september 2009 Kjære deg, bare å få ut frustrasjon når som helst!! Er her for deg når du trenger det vet du Det er aldri noe hyggelig når vekta ikke er venn, men jeg syns du er flott jeg vet at det ikke hjelper, men.. Og så er det mange her som støtter deg vet du!! Håper du får en bra dag snuppa!! Legger igjen masse masse til deg!! Takk søte Miso! Ha en fiiiiin dag vennen Vi skal heie på deg så du når målene dine Takk LilleEkorn! Med så mye oppbacking som finnes her inne må det jo bare bli helt ypperlig! Ha en fin dag du også! Ja det skal vi! Og hvis det ikke nytter så blir det ! Høres ut som en perfekt miks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. september 2009 #372 Del Skrevet 30. september 2009 Innom med en og mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #373 Del Skrevet 30. september 2009 Tusen takk Muffin! ------------------------------------------------------------------- Meget bra trening i dag, etterfulgt av mat og en solid omgang . Da skal man ikke klage. Nå ser kjære på fotball mens jeg sitter med laptop ved siden av og har KG-tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2009 #374 Del Skrevet 30. september 2009 Så bra!! Jeg har også hatt en bra treningsøkt, men ingen middag (bare godteri, er det bra for treningseffekten? :klø: ) eller Men mannen er på vei hjem, og kvelden er ennå ung.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #375 Del Skrevet 30. september 2009 Er det riktig dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2009 #376 Del Skrevet 30. september 2009 Nei, det er jo ikke det, men jeg vurderer å jukse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2009 #377 Del Skrevet 30. september 2009 Det må være lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. september 2009 #378 Del Skrevet 30. september 2009 Meget bra trening i dag, etterfulgt av mat og en solid omgang . Da skal man ikke klage. Nå ser kjære på fotball mens jeg sitter med laptop ved siden av og har KG-tid Litt artig å få vite så detaljert hva du gjorde etter at vi gikk fra hverandre i dag (barnslig som jeg er ) Men det hørtes ut som kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2009 #379 Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt artig å få vite så detaljert hva du gjorde etter at vi gikk fra hverandre i dag (barnslig som jeg er ) Men det hørtes ut som kos Kanskje det må vurderes litt nærmere hva man skriver når man faktisk møter folk irl også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2009 #380 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ny dag, nye muligheter... Det blir mørkere og mørkere for hver morgen nå, men jeg er jo egentlig litt glad i høsten også, så når jeg først har kommet meg ut av senga er det greit! Værmeldinga sa fint vær, og nå har høstregnet meldt seg, så det er vel ikke helt pålitelig...? Ikke noe spesielt som skjer i dag, skal få trent litt i kveld, men først blir det felles middag med kjære (har ikke vært mange av dem denne uka) og en lur på sofaen tror jeg. Ellers er det jo dag 2 av Neferets regime, er heldigvis fortsatt ved godt mot Det kan jo snu fort, jeg har mange eksempler på det bak meg! Og forresten: True blood begynner jo i dag! Har hørt mange som er imponert over den, så den skal ihvertfall tas opp! Orker nok ikke å se på så sent, jeg er jo kveldstrøtt av natur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg