Androide Skrevet 8. september 2011 #2661 Skrevet 8. september 2011 Da satser vi på at halsvonden er borte som dugg for solen nå!
Disco Biscuit Skrevet 8. september 2011 #2662 Skrevet 8. september 2011 Håper halsvondten er blitt bedre nå Skal si du har hektiske dager
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2011 #2663 Skrevet 9. september 2011 Håper formen fortsatt er stigende. Hørtes ut som fin medisin. Den var heldigvis det! I går var jeg enda bedre, og i dag har er jeg erklært frisk, om ikke akkurat rask Savnet fortsatt Burlesque i går, så må nok snart gå til innkjøp av den! Da satser vi på at halsvonden er borte som dugg for solen nå! Heldigvis!! Håper den holder seg unna ihvertfall resten av året! :Nikke1: Håper halsvondten er blitt bedre nå Skal si du har hektiske dager Tja, de hektiske dagene ble det jo fort slutt på da, i og med jeg måtte bli liggende i senga og på sofaen i tre dager. Så planlagte treninger, besøk og frisørbesøk ble avlyst og erstattet med hvile. Spørs om jeg må prøve å legge inn litt hvile innimellom slagene som forebygging nå da... Håper dine dager er fine, sikkert hektiske de også!
Diddles Skrevet 9. september 2011 #2664 Skrevet 9. september 2011 Lusker innom med en natti ....og god bedring til deg
Muffin! Skrevet 11. september 2011 #2665 Skrevet 11. september 2011 Håper du er frisk igjen, og har en finfin helg! Har du kjøpt Burlesque?
Gjest Neferet Skrevet 12. september 2011 #2666 Skrevet 12. september 2011 (endret) Lusker innom med en natti ....og god bedring til deg Koselig å se deg innom på nattestid! Jeg er alltid litt imponert over at dere mammaer er innom KG når dere er oppe om natta med de små!! Jeg er heldigvis frisk igjen, det ville vært kjedelig å bruke helga på å være syk... Håper du er frisk igjen, og har en finfin helg! Har du kjøpt Burlesque? Helga har vært hektisk (som vanlig...) men fin! Fredag måtte jeg bruke middagen til å klage litt over jobben til kjære, godt å få det unnagjort før helga kunne begynne på ordentlig. Vi slappet av, koste oss og så på mens vi drømte oss bort til neste september, da er vi forhåpentligvis på Hawaii... Lørdag fikk vi besøk av svigers, og de hjalp oss med å gjøre klart huset for høsten og vinteren. Nå er det skiftet en takrenne, beiset over noen partier som var utsatt for fukt, ryddet opp i bed og krukker, Ericaer har fått plass i krukkene og eføy er flyttet inn og grill og utemøbler er tatt inn for vinteren. Godt å ha det gjort! Som belønning laget jeg hjemmelaget pizza som vi spiste til fotballkampen, kjempegodt! Mens svigerfar var vaktmester og skiftet takrenne, var jeg, kjære og svigermor en tur på shopping, jeg skulle ikke kjøpe noe, som ofte er et utgangspunkt til å ta med masse hjem... Litt ble det da også, fikk kjøpt nye Kari Traa-hipstere (ikke bare er de gode, de er fine til pole også), massasjeballer, proteinbarer til bussturene hjem fra pole og i tillegg benyttet jeg meg av et knalltilbud på shampoo og balsam. Fikk faktisk også kjøpt en julegave! Greit med alt som er unnagjort! I går var vi på babybesøk hos et vennepar og fikk kikke litt på deres 11 dager gamle sønn. Veldig søt, og veldig våken til å være så liten! Sveler fikk vi også, så kunne ikke klage. Vel hjemme igjen dro vi på sykkeltur (jeg ble motvillig med, men hadde så godt av det) før middag, fotballkamp og litt Og plutselig var det mandag igjen... I dag skal jeg møte en kompis etter jobb, før det er tid for Lyrical pole i Sometimes' nye lokaler. Blir spennende å se hvordan det har blitt! Endret 12. september 2011 av Neferet
Mazilla Skrevet 12. september 2011 #2667 Skrevet 12. september 2011 Jeg er alltid litt imponert over at dere mammaer er innom KG når dere er oppe om natta med de små!! For min del handler det om å ha noe å gjøre for å holde meg våken mens S spiser.. Høres ut som du har hatt en fin helg!
Androide Skrevet 12. september 2011 #2668 Skrevet 12. september 2011 Det hørtes ut som en aktiv helg! Håper du har fått tid til å puste litt mellom slaga også! Jeg har faktisk også allerede begynt med julegavene!
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2011 #2669 Skrevet 13. september 2011 For min del handler det om å ha noe å gjøre for å holde meg våken mens S spiser.. Høres ut som du har hatt en fin helg! Godt poeng! Kan tenke meg det er tungt å holde seg våken i nattetimene... Det hørtes ut som en aktiv helg! Håper du har fått tid til å puste litt mellom slaga også! Jeg har faktisk også allerede begynt med julegavene! Puste?? Hva er det? Det er det jeg skal gjøre den kommende helga! Men vi pusta litt både fredag og søndag også da, selv om det var høyt aktivitetsnivå. Heldigvis er alt som hastet før vinteren gjort, så da er det ikke noe som absolutt MÅ gjøres i helgene framover, det er jo bra! Klart du må begynne med julegaver, de skal vel sendes langt? Skal dere hjem til jul i år forresten?
Diddles Skrevet 13. september 2011 #2670 Skrevet 13. september 2011 For min del handler det om å ha noe å gjøre for å holde meg våken mens S spiser.. Hear hear Takk og pris for IPad
Muffin! Skrevet 13. september 2011 #2671 Skrevet 13. september 2011 Så bra du var frisk igjen til helgen! Hørtes ut som dere også har hatt en fin miks av fornuftige ting og kos. (Det er jo fornuftig å kose seg også da. ) Og det var jo nok en herlig kamp av United på lørdag! Nå er det plutselig snart onsdag, og snart helg igjen.
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2011 #2672 Skrevet 14. september 2011 Godt og høre at formen ble bra tilslutt, men husk og slappe av imellom slagene også Høres ut som en koselig men hektisk helg dere hadde. Og takk for påminnelsen om å ta inn hagemøblene burde strengt talt gjort det jeg også Ha en fin dag
TuttaV Skrevet 14. september 2011 #2673 Skrevet 14. september 2011 Du er savnet på dansetimen Men håper du koser deg MAX hos Sometimes!
Gjest Neferet Skrevet 15. september 2011 #2674 Skrevet 15. september 2011 Hear hear Takk og pris for IPad *misunnelig* (På iPad'en, ikke nattevåken ) Så bra du var frisk igjen til helgen! Hørtes ut som dere også har hatt en fin miks av fornuftige ting og kos. (Det er jo fornuftig å kose seg også da. ) Og det var jo nok en herlig kamp av United på lørdag! Nå er det plutselig snart onsdag, og snart helg igjen. Det er absolutt fornuftig å kose seg! Hvis ikke blir hverdagen stusselig! Her går uka fort, og i morgen kan vi over at det er fredag igjen. Litt mer hvile denne helga enn forrige for min del tror jeg. Håper du også trekker pusten mellom slagene! Godt og høre at formen ble bra tilslutt, men husk og slappe av imellom slagene også Høres ut som en koselig men hektisk helg dere hadde. Og takk for påminnelsen om å ta inn hagemøblene burde strengt talt gjort det jeg også Ha en fin dag Jeg prøver så godt jeg kan å slappe av litt mellom slagene! Ikke så lett denne uka, men helga og neste uke ser ut til å bli betraktelig bedre. Det er greit å være ekstra travel innimellom når det ikke er kronisk Har du fått tatt inn hagemøblene ennå? Vi fant ut det ikke ville bli så mye mer brukt for dem videre i høst, vi har noen litt mindre stoler vi kan ta med på terrassen hvis vi trenger det, så da var det greit å pakke unna. Håper du og lille F har en fin torsdag! Du er savnet på dansetimen Men håper du koser deg MAX hos Sometimes! Åh, jeg savner dere også!! Kommer ikke til å finne igjen meg selv i koreografien når jeg er tilbake, bare virre rundt som en hodeløs høne....
Gjest Neferet Skrevet 15. september 2011 #2675 Skrevet 15. september 2011 Denne uka er helt vill! Mandag var det jobb før jeg møtte en kompis og tok en kaffe. I gamle dager var vi veldig nære, nå er det en sjelden gang vi møtes Innimellom savner jeg ham så det gjør fysisk vondt, så det er deilig de gangene vi får skravlet litt! Etter kafetur var det tid for poletime på Sometimes, i nye lokaler. Veldig spent på hvordan disse var, og var ikke umiddelbart overbevist om at det var en god ting at de flytta. Iskaldt, ikke noe godt gulv å danse på, og litt snobbete følelse. I tillegg var det ikke en bra time, så jeg var veldig skeptisk da jeg dro hjem. Håpet jeg ville bli overbevist om at førsteinntrykket var feil på onsdagen, har jo fortsatt to uker igjen av medlemsskapet mitt! Tirsdag var det jobb, legebesøk og besøk hos ei venninne som bor utenfor byen (festlig nok eksen til kameraten jeg møtte dagen før ) Jeg og kjære dro direkte fra kjæres jobb, og forventet masse kø. Heldigvis var det ikke så ille, så vi kom fram ca 20 min etter vi ville gjort uten rushtid. Middag og skravling, før vi dro avsted når hennes snart 3 år gamle sønn var klar for å legge seg. Hadde tenkt at det var greit, for vil ikke tro det hadde vært noen enkel jobb å legge ham mens vi ventet nede i stua. Han er et ordentlig sjarmtroll, så moro å se dem begge igjen. I går holdt jeg kurs på jobb, og for et kurs! Det som skulle være et kurs for nyansatte i saksbehandlingssystemet, ble virkelig et kurs i Murphys lov!! Kurset skulle starte kl 9, og jeg var litt stressa på morgenen for å rekke å gjøre alt før deltakerne kom. De dukket opp i tur og orden, og vi startet opp. Så viser det seg at det er massive problemer med å komme inn på systemet, og etter ekstreme mengder styr kunne vi begynne på det vi egentlig skulle gjort kl 9, da var klokka kvart over 10 Det var så utrolig pinlig, jeg kunne jo ikke noe for det, men vet jo hva jeg selv ville tenkt hvis det var ting som ikke fungerte når man var på eksternt kurs... Ikke mindre enn to andre hendelser med tekniske problemer hadde vi i løpet av dagen, det var helt grusomt! Jeg er glad det ikke var første gang jeg holdt kurs, da hadde jeg neppe gjort det igjen...! Heldigvis ble dagen bedre etter at jobben var overstått, møtte en tidligere kollega og spiste middag med henne, før jeg prøvde meg på Pole 3 på Sometimes. Instruktøren heter Jorge Lera og er en argentinsk herre. For en festlig fyr! Veldig bra, og grundig, og ny oppvarming, spennende (og litt vanskelige)øvelser, og mye humor i det hele! Jeg fikk til mer enn jeg kanskje hadde forventet, og hadde heldigvis et mye bedre inntrykk av "nye" Sometimes etter gårsdagens klasse. Ikke bare var det varmere, men det litt snobbete preget var ikke der lenger. Spørs om det bare var litt ekstra på åpningsdagen. Jeg skal på ny klasse i kveld, så håper gårsdagens inntrykk holder stand! Men først skal jeg gå littegrann tidlig fra jobb sånn at jeg rekker litt Det er sårt tiltrengt nå!!
DDuck Skrevet 15. september 2011 #2676 Skrevet 15. september 2011 Jeg er bare innom og litt av aktivitetsnivået ditt.
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2011 #2677 Skrevet 16. september 2011 Jeg er bare innom og litt av aktivitetsnivået ditt. Takk DDuck, det er godt det ikke bare er meg som synes det er litt i overkant!! Kjenner kroppen er overlykkelig over at det er fredag, og at helga er relativt fri for planer. Jeg må vaske litt i huset, jeg skal trene en time på Sometimes på søndag, og bortsett fra det skal jeg H-V-I-L-E!!! Rolig dag på jobb i dag, jeg har en kropp som er stiv i dag etter gårsdagens (og onsdagens) trening, så det passer meg godt at det kan gå litt tregt. Var på Pole 2 i går, fokus var på ulike spins, og det gikk ganske bra. Det er moro å kjenne at det er en bedre flyt nå enn det var for et par uker siden, jeg er ikke like ukomfortabel i mitt eget skinn når det må danses litt, og det er deilig. I tillegg delte jeg stang med ei jeg har delt med før, vi fungerer veldig bra sammen og det er også godt. Så alt i alt en bra time! Etter Pole 2 var det tid for Stretch, og det er mildt sagt tortur Fokus på hofter og bein, spagattøying med andre ord Jeg vet det blir bedre av å puste og av å slappe av, men det er jammen lettere sagt enn gjort når man er i en ekstremstilling! Instruktøren var flink til å minne oss på at vi "ikke skal ha noe spenning i hofter og benmuskler", ikke spenning my ass!!! Neida, hun er strålende, men det er fortsatt ulidelig vondt! Etter trening var beina helt skjelvne og rare, utrolig merkelig å gå etter en sånn stretchingklasse, det er liksom noe som ikke helt sitter på plass Jeg var tydeligvis også såpass sliten og slarkete i beina at når jeg var på vei fra badet til soverommet i går kveld klarte jeg å tråkke feil, vri fotbladet på høyrebeinet under seg selv, og det gjorde skikkelig vondt!! Stretch og pole er ikke noe problem liksom, men et enkelt skritt ut fra badet?? Fikk lagt på litt is, og det er heldigvis nesten bra igjen nå, men makan til kløne!! Jeg er ihvertfall lykkelig over treningsfri i dag og i morgen, her skal kroppen få komme litt til hektene igjen så det er klart for mer! Neste uke blir heldigvis ikke like bissi som denne, tror ikke det er sunt i lengden. Såh, seks og en halv time til jeg er hjemme og kan spise og kose med kjære!! *smileymedklokkesomtikker*
TuttaV Skrevet 16. september 2011 #2678 Skrevet 16. september 2011 over travel uke og av ben som har vanskeligheter på badet. Godt å høre det nesten er bra igjen! Hørtes lurt å ta en rolig helg Nyyyyt den
Muffin! Skrevet 16. september 2011 #2679 Skrevet 16. september 2011 Ånei, så kjip kursdag! Det er så irriterende når teknikken svikter. Ellers ser jeg du har hatt nok en travel uke. Ble litt sliten av å lese om det, men du har jo gjort en god innsats både sosialt og på trening. Regner med at du nyter fredagskvelden nå. Slapp av og kos deg masse i helgen!
Mazilla Skrevet 16. september 2011 #2680 Skrevet 16. september 2011 Og jeg som trodde jeg hadde hektiske dager..! Kos deg med helg!
Fremhevede innlegg