Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2010 #781 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det ut januar du jobber i den gamle jobben? Tenker du gleder deg til å slutte! Jeg vet hvordan det er, for å si det sånn!! Håper du finner rom i alt maset til å trekke pusten innimellom! Jepp, ut januar! Og så skal jeg ha tre dager fri, så i praksis har jeg tre dager igjen. Det blir deilig! Hvor lenge må du vente igjen, jeg har kommet helt ut av det hele jeg! Jeg prøver å trekke pusten litt innimellom, nå skal jeg for eksempel legge meg litt på sofaen! Håper alt er bra med deg cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. januar 2010 #782 Del Skrevet 21. januar 2010 Oj Oj... snart jobb bytte ja.... synes det ikke er lenge siden du nevnte at du hadde fått ny jeg Så moro!!!! Blir deilig kan jeg tenke... og de tre fridagene du har må du nyyyyyte.... kroppen trenger hvile.. ikke gå på en utbrenthetssmell som jeg gjorde en gang... sånt sitter leeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 21. januar 2010 #783 Del Skrevet 21. januar 2010 :hoppe: for ny jobb. Blir sikkert deilig å begynne på ny frisk en annen plass. Det er ikke bra når man blir for sliten av å være på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. januar 2010 #784 Del Skrevet 22. januar 2010 Kvalme og hodepine pga slitenhet er ikke bra. Godt du snart er ferdig der og kan hente deg inn litt igjen før du skal begynne i ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. januar 2010 #785 Del Skrevet 22. januar 2010 Jepp, ut januar! Og så skal jeg ha tre dager fri, så i praksis har jeg tre dager igjen. Det blir deilig! Hvor lenge må du vente igjen, jeg har kommet helt ut av det hele jeg! Jeg prøver å trekke pusten litt innimellom, nå skal jeg for eksempel legge meg litt på sofaen! Håper alt er bra med deg cypress! Alt er bra med meg ja!! Jeg må antagelig jobbe ut februar, men kaaaanskje jeg slipper litt før. Jeg har ikke fått endelig beskjed enda, de har litt beslutningsvegring disse gutta på toppen her. : Men men, for min del er det ganske avslappende å være på jobb om dagen, jeg får ingen nye saker, og sitter myyye på nett og drodler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2010 #786 Del Skrevet 22. januar 2010 God helg! Håper du får mer overskudd og energi når det går seg til med den nye hverdagen din fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. januar 2010 #787 Del Skrevet 26. januar 2010 Oj Oj... snart jobb bytte ja.... synes det ikke er lenge siden du nevnte at du hadde fått ny jeg Så moro!!!! Blir deilig kan jeg tenke... og de tre fridagene du har må du nyyyyyte.... kroppen trenger hvile.. ikke gå på en utbrenthetssmell som jeg gjorde en gang... sånt sitter leeeenge Jeg er litt enig med deg også Devilina, det har faktisk gått ganske fort med denne oppsigelsestida! Og det er godt, for jeg begynte å bli ganske klar for å få den overstått! Har prøvd det med å gå på en smell jeg også, heldigvis tre og et halvt år siden nå, men jeg brukte nesten et år på å stable meg sakte men sikkert på beina igjen. Sånt er ikke moro! Håper du har en fin bursdag! :hoppe : for ny jobb. Blir sikkert deilig å begynne på ny frisk en annen plass. Det er ikke bra når man blir for sliten av å være på jobb. Jeg tror det blir kjempedeilig! Og litt skummelt... tilbake! Kvalme og hodepine pga slitenhet er ikke bra. Godt du snart er ferdig der og kan hente deg inn litt igjen før du skal begynne i ny jobb. Tid for innhenting! Ikke for det, plutselig har jeg en del planer for fridagene også, men det er heldigvis av det koselige slaget! Alt er bra med meg ja!! Jeg må antagelig jobbe ut februar, men kaaaanskje jeg slipper litt før. Jeg har ikke fått endelig beskjed enda, de har litt beslutningsvegring disse gutta på toppen her. Men men, for min del er det ganske avslappende å være på jobb om dagen, jeg får ingen nye saker, og sitter myyye på nett og drodler. Godt å høre at de ikke lesser deg ned med masse nytt i oppsigelsestida da! Så heldig var ikke jeg, men nå har jeg overlatt alt til andre og forlatt åstedet med god samvittighet God helg! Håper du får mer overskudd og energi når det går seg til med den nye hverdagen din fremover! Tusen takk for Mazilla! Helgen var veldig deilig og avslappende, nå blir det deilig med litt ekstra avslapping før jeg begynner i den nye jobben! Masse tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. januar 2010 #788 Del Skrevet 26. januar 2010 Plutselig er jeg ferdig i den gamle jobben!! Det kjennes veldig merkelig. Har vært lite KG-tid i det siste, mellom jobb, trening og helger hos svigers (to på rad nå) har jeg kun rukket innom for å lese litt hos dere andre. Har ikke fått skrevet så mye, og ingen oppdateringer fra meg.... Men nå er det plutselig over, og jeg skal ha fri fram til mandag når jeg starter i den nye jobben. Gleder meg mye, men det er jammen litt skummelt også. Håper det ikke er for mye å sette seg inn i med en gang! Det virket jo som de hadde god tone i arbeidsmiljøet, så jeg satser på at de tar godt vare på meg! Det har som sagt vært hektisk, men synes jeg har klart å ta litt vare på meg selv oppi det hele også. I tillegg til alt det vanlige, har jo det andre pole-kurset startet nå, forrige mandag var første gangen. Jeg ser ikke ut på hofta, tidenes blåmerke. Det ser ut som jeg blir banka hjemme! Men det er nok bare flodhestkråking på stanga som gjør det. Fikk til litt mer i går, men det er jo ikke akkurat sånn at man blir værende på de samme utfordringene som sist, her er det progresjon hele veien. Jeg må prøve å få prioritert det å komme på egentreningsøktene også, trenger mer øvelse! Det er en del av disse øvelsene som jeg ikke akkurat er naturtalent på så det er vel bare trening som gjelder. I går begynte vi å skulle lære mer klatring, jeg får det bare ikke til!!!! Men, jeg SKAL lære det!! Forrige uke rakk vi også å lage middag til ei venninne av kjære som reiser til Australia for tre år nå om en ukes tid. Det var kjempehyggelig, hun er stas! I kveld skal vi til en kompis på middag, han skal kokke for oss. Vanligvis har det vært omvendt, eventuelt at vi lager mat sammen, men denne gangen er det vi som slipper å jobbe. Tror det blir bra! I morgen skal jeg på "baby"-besøk, ei venninne hentet valp i går! Så jeg skal innom og hilse på, har ikke kost valp på kjempelenge!! Gleder meg masse til det!! Det eneste jeg må gjøre er å vaske badet og rense sluket først.... Torsdag tror jeg ikke det skjer så mye mer enn og trening, før visning på leiligheta. Fredag skal jeg gi blod og klippe meg, og lørdag er det konsert. Så, det skal som sagt fortsatt skje endel... Håper det er bra med dere alle sammen her inne, jeg følger med dere selv om jeg ikke alltid rekker å legge igjen så mange livstegn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. januar 2010 #789 Del Skrevet 26. januar 2010 Gratulerer med å være ferdig i gamle jobben! Og jeg må si at det er sannelig masse som skal skje denne uka også. Husk å slappe godt av innimellom alt. Ta ekstra lange varme dusjer, og spis sen frokost i pysjen (eller lignende ting som du liker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 #790 Del Skrevet 26. januar 2010 Bare innom og oppdaterer meg i twist-livet Nyyyyyyt disse fridagene du får nå før du starter i nyjobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. januar 2010 #791 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei Er innom og oppdaterer meg litt.. Har vært en ikke-eksisterene KGer i 2010 jeg Så godt å være ferdig i jobben da Nyt fridagene dine for fult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #792 Del Skrevet 27. januar 2010 Gratulerer med å være ferdig i gamle jobben! Og jeg må si at det er sannelig masse som skal skje denne uka også. Husk å slappe godt av innimellom alt. Ta ekstra lange varme dusjer, og spis sen frokost i pysjen (eller lignende ting som du liker) Tusen takk Store My! Masse program ja, men jeg skal høre på deg og ta timeouts for å kunne nyte fridagene! Bare innom og oppdaterer meg i twist-livet Nyyyyyyt disse fridagene du får nå før du starter i nyjobben Hyggelig å se deg innom dinedama!! Hei Er innom og oppdaterer meg litt.. Har vært en ikke-eksisterene KGer i 2010 jeg Så godt å være ferdig i jobben da Nyt fridagene dine for fult! Hei eleit! Long time no see! Moro at du har funnet veien tilbake til oss! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #793 Del Skrevet 27. januar 2010 Middagen i går var veldig koselig. :rødme: Det er stas når kveldene blir koselige selv om jeg er sliten og kanskje heller ville blitt på sofaen. Vår snille kompis laget gresk moussaka med salat og brød til, etterfulgt av sjokoladeis med mango, eple og pære. Nam! Og, enda festligere, vi så Snatch Tydeligvis noe jeg har gått glipp av, den var jo kjempefestlig!!!! Nå har jeg renset det nevnte sluket og tar det helt med ro på sofaen. Skal prøve å gjøre mest mulig ingenting før jeg skal bort på valpebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2010 #794 Del Skrevet 27. januar 2010 Hadde du ikke sett Snatch? Jaja, bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #795 Del Skrevet 27. januar 2010 Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #796 Del Skrevet 27. januar 2010 Hadde du ikke sett Snatch? Jaja, bedre sent enn aldri! Jeg vet det... Det var noen kolleger av kjære som hadde snakket om den på jobb og vært sånn når hun ikke hadde sett den. Så det lå bak filmvalget for gårsdagen og jammen er jeg glad jeg fikk sett den!! Har virkelig ikke visst hva jeg har gått glipp av! Fantastiske pikey-dialekta!!! Is Jepp, den var sinnssykt god!!! Satt og hadde lyst på mer, men måtte være streng!! Sjokoladeis er farlig godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #797 Del Skrevet 27. januar 2010 :rødme: Fiiine valpen!!! Det er en av disse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. januar 2010 #798 Del Skrevet 28. januar 2010 Å fy søren for noen søte småtasser!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2010 #799 Del Skrevet 28. januar 2010 Å fy søren for noen søte småtasser!!!! :rødme: Ja!! Blir ordentlig valpesjuk av sånt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 #800 Del Skrevet 28. januar 2010 Skal dere ha en sånn vovvis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg