Gå til innhold

Skravletråd jan/feb 2010


Nótt

Anbefalte innlegg

Lykke til på kontroll i dag da Missiw!!

I går fikk jeg meg en liten sånn "Åi, vi har ca bare 3 uker igjen til å være bare sambo og meg" Synes det er litt skummelt i grunn..selv om jeg gleder meg veldig til den lille kommer da.

I natt drømte jeg at den lille var født og mamma var på besøk og overtok styringa fullstendig! Hun skifta på klærne og kommenterte at jeg gjorde alt galt..kjente jeg var litt irritert da jeg våkna før jeg kom på at det var jo bare en drøm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk ikke hatt en eneste sprø "gravid-drøm" dette svangerskapet. I mitt første svangerskap drømte jeg så mye rart at :fnise:

Kjenner godt på kroppen nå at jeg er lei av å bare gå hjemme og ikke ha noe særlig å ta meg til. Det går i husarbeid, litt tv, pc og avslapping. Innholdsrike dager gitt :fnise: Ikke kommer jeg meg noe særlig ut heller, får jo vondt over alt for ingen ting. Er også så redd for å falle på isen ute, Skrekk og gru.

Nei, nå vil jeg snart ha action her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint i dag! Fikk (endelig) god oppfølging/informasjon. :nigo:

Vi ble godt undersøkt, både litja og meg. Alt er bra med oss begge, for uten at jeg har litt lite fostervann. Litja har vokst litt til, men jeg ble glad for å høre at hodet hennes bare ligger litt over normalen. Lover godt mpt på fødselen. :jepp:

Jeg er moden og legen strippet meg. Vi håper det har god virkning!

Skal tilbake onsdag for ny ultralyd og å følge opp fostervannet. Blir også da mest sannsynlig satt i gang, selv om vi alle håper at hun kommer av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, her snør det noe skikkelig nå, jeg vil ha VÅR!!!!

Lurer fælt på hvordan det går med thumbalina nå jeg, har vært og snokt litt i boka hennes og det ser ut som ting er på gang, kanskje hun har fått jenta si nå?!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det faktisk sol og nydelig vær! Måtte kle på meg og gå meg en tur tidligere i dag, ble så rastløs av å sitte inne og se ut :) Men det er litt for kaldt synes jeg da.. Selv om det er veldig godt å slippe å traske rundt i surpe og nullføre!

Jeg er også utrolig spent på Thumbalina!! Hvorfor har vi ingen sladriser her så vi andre kan få slippe å gå rundt slik i uviten? :ler: Kanskje hun ligger på sykehuset med jenta si i armene nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Frk. Edderkopp! :strix:

Spennende med Thumbalina ja. :popcorn:

Her romsteres det sånn i magen at jeg til tider lurer på om hun prøver å åle seg ut helt på egen hånd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Frk. Edderkopp, fin bursdagspresang det da :)

Mye romstrering her også, dette er jammen en aktiv unge, i forhold til hvordan vesla var i magen.

Nå har vi nettopp vært ute på litt shopping, jeg fikk kjøpt meg litt fine klær som jeg kan ha etter fødsel, deiligt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Frk. Edderkopp!! Håper alt står bra til med alle sammen og at fødselen gikk greit =)

Her romsteres det sånn i magen at jeg til tider lurer på om hun prøver å åle seg ut helt på egen hånd. :fnise:

Haha slik er det her også, i stad var det så ille at sambo ble sittende og stirre på magen før han utbrøt: "herregud for en alienmage du har da..?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Innom en liten tur for å meddele at frøkna kom i går 21.59. Riene begynte klokka ni om morraen med 10 min mellomrom. Kom inn på føden klokka 11, og klokka 13 var jeg på fødestua med "påbudt" lystgass.. hadde 1 cm åpning, og klokka 17 hadde jeg 5 cm... fikk da beskjed om å ta epiduralen - og gud det var som å komme til himmelen! Fra å ligge i vinkel i senga, til å ligge å "kose" meg. Ti over halv ti begynte en "evigvarene" ri (varte i 20 min) - da var føttene på vei ut så de satt på drypp for å få fortgang i sakene. Hadde hatt 10 cm åpning i en times tid, men det var så fullt på føden at de hadde ikke tid til å ta i mot ungen enda...! Men da hun stakk føttene ut på egenhånd ble det fart i legene! Jeg fikk beskjed om å holde igjen i en eeeeeevighet.. og til slutt fikk jeg lov å presse - tok vel ca 10 minutter før hun var helt ute. Måtte ta i bruk tanga fordi de fikk så dårlig lyd helt på slutten. Måtte sy en del, så klarer fortsatt ikke å sitte oppe i dag.. håper det gror fort!

Lillejenta mi var 2735 og 49 cm lang - og kjempesnill. Suger som en helt og mor er avhengig av Purlan salve allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Innom en liten tur for å meddele at frøkna kom i går 21.59. Riene begynte klokka ni om morraen med 10 min mellomrom. Kom inn på føden klokka 11, og klokka 13 var jeg på fødestua med "påbudt" lystgass.. hadde 1 cm åpning, og klokka 17 hadde jeg 5 cm... fikk da beskjed om å ta epiduralen - og gud det var som å komme til himmelen! Fra å ligge i vinkel i senga, til å ligge å "kose" meg. Ti over halv ti begynte en "evigvarene" ri (varte i 20 min) - da var føttene på vei ut så de satt på drypp for å få fortgang i sakene. Hadde hatt 10 cm åpning i en times tid, men det var så fullt på føden at de hadde ikke tid til å ta i mot ungen enda...! Men da hun stakk føttene ut på egenhånd ble det fart i legene! Jeg fikk beskjed om å holde igjen i en eeeeeevighet.. og til slutt fikk jeg lov å presse - tok vel ca 10 minutter før hun var helt ute. Måtte ta i bruk tanga fordi de fikk så dårlig lyd helt på slutten. Måtte sy en del, så klarer fortsatt ikke å sitte oppe i dag.. håper det gror fort!

Lillejenta mi var 2735 og 49 cm lang - og kjempesnill. Suger som en helt og mor er avhengig av Purlan salve allerede :fnise:

Gratulerer så mye til Thumbalina :klemmer:

Endelig fikk du lillejenta hos deg :kgbaby:

Hørtes ut som du hadde en litt tøff fødsel, men det er vel glemt allerede tenker jeg :jepp:

Her ventes og ruges det enda desverre.... Er så utrolig spent på når og hvordan fødselen starter! Var hos legen i dag og han bestilte time til overtidsvurdering/igangsettelse neste tirsdag, men satser på å føde innen den tid :jepp::jepp::jepp:

Får prøve litt :sengekos: i kveld, selv om det frister ikke akkurat... Men hvis det setter i gang fødselen så er det verdt det! he he he

Lykke til dere andre som ikke har født enda :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :strix:

Så spennende med alle babyene som popper ut her nå - fremdeles ingen tegn til at min er spesielt interessert i livet på utsiden :ler: (Men er "bare" i uke 39, jeg da.. har faktisk ikke pakket fødebagen enda, tenkte kanskje muligens at jeg skulle gjøre det i morgen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Frk.Edderkopp og Thumbelina!!Her ventes det fortsatt, 2 dagen på ovetid nå og det er kjedelig å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Frk.Edderkopp og Thumbelina!!Her ventes det fortsatt, 2 dagen på ovetid nå og det er kjedelig å vente...

Godt du har sladris som kan oppdatere når noe skjer :)

Får håpe du slipper å vente så altfor lenge til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...