Serenity88 Skrevet 27. august 2009 #61 Skrevet 27. august 2009 Håper magen roer seg ned på ferien da... Blir nok knalldeilig på Kreta! Særlig siden ikke sommeren har vært så mye å skryte av i det siste... Tenk, 9 uker og 3 dager! Om bare en uke er det mindre enn 200 dager igjen *gosj*
Nilla Skrevet 28. august 2009 #62 Skrevet 28. august 2009 Har du reist til Kreta nå, eller var det litt senere? Begynner å bli litt for mye å følge med på for min stakkars hukommelse? :klø: Vel vel, uansett, jeg skulle bare innom her for å gi deg en helge- , og håper du får ei fin helg med lite kvalme, enten du er her eller der.
Miss moneypenny Skrevet 10. september 2009 Forfatter #63 Skrevet 10. september 2009 Twilight-bøkene har jeg ikke lest, men har vurdert det. Synes det er litt artig når bøkene tar deg ut på grensa til hva som er mulig og tillater en å bruke fantasien. Bare det ikke blir for klisje-aktig. Når det er sagt - det virker jo som om både den første filmen og bøkene er populære, så noe bra må det jo være Hvis du velger å lese den, så får du jo fortelle meg hva du syntes?! Selv så skal jeg på ferie til Rhodos, i to uker. Gleder meg veldig til en skikkelig ferie, med bading, soling og litt titting rundt Du må ha en fin-fin ferie da! Det gjorde skikkelig godt å komme til sol og varme! helt fantastisk, nå er jeg klar til å møte høsten! Jeg er helt overrasket over hvor godt jeg likte twilightboka, jeg leste den på 2 dager! Også tråkka jeg byen rundt etter neste bok, (new moon), og den gikk også unna på 2 dager! så da kjøpte jeg de to siste og, og nå er jeg halvveis i den fjerde boka. Anbefales!
letme Skrevet 11. september 2009 #64 Skrevet 11. september 2009 Velkommen tilbake. Hvordan går det med magen? Håper ferien gikk over alle forventninger :o)
Miss moneypenny Skrevet 13. september 2009 Forfatter #65 Skrevet 13. september 2009 I dag har jeg bare vært hjemme og tatt det med ro Har fått lest litt i det ene faget jeg har på skolen, har jo gått glipp av en del når jeg har vært på ferie. Kroppen min begynner å bli litt "rar", det stikker litt her og der, og i går og i natt var jeg livredd for spontanabort. Leste litt i barn i magen boka mi, og jeg har ikke visst før at spontan abortn og missed abortion er 2 forskjellige ting... skremmende! Men, 12 uker i morra jeg satser på at den runden med utflod da jeg var på ferie var ufarlig. Har bestemt meg for at dersom jeg fremdeles tenker på det når jeg skal til jordmor, skal jeg snakke med henne om det da. Hvis ikke legger jeg det bak meg. Tok en tur på vekta istad, har ikke gått opp noe enda! Selvom jeg har spist VELDIG usunt.. skal skjerpe meg nå! Jeg har også vært veldig dårlig til å få i meg kalsium, skal ta meg noen brødskiver og et glass melk nå, og en youghurt før jeg legger meg. Snart ferdig med folat'en, weeeee
letme Skrevet 14. september 2009 #66 Skrevet 14. september 2009 I dag har jeg bare vært hjemme og tatt det med ro Har fått lest litt i det ene faget jeg har på skolen, har jo gått glipp av en del når jeg har vært på ferie. Kroppen min begynner å bli litt "rar", det stikker litt her og der, og i går og i natt var jeg livredd for spontanabort. Leste litt i barn i magen boka mi, og jeg har ikke visst før at spontan abortn og missed abortion er 2 forskjellige ting... skremmende! Men, 12 uker i morra jeg satser på at den runden med utflod da jeg var på ferie var ufarlig. Har bestemt meg for at dersom jeg fremdeles tenker på det når jeg skal til jordmor, skal jeg snakke med henne om det da. Hvis ikke legger jeg det bak meg. Tok en tur på vekta istad, har ikke gått opp noe enda! Selvom jeg har spist VELDIG usunt.. skal skjerpe meg nå! Jeg har også vært veldig dårlig til å få i meg kalsium, skal ta meg noen brødskiver og et glass melk nå, og en youghurt før jeg legger meg. Snart ferdig med folat'en, weeeee Ja, det glemte jeg å nevne i boka mi - jeg går ikke opp i vekt. På det meste har jeg vært 400g tyngre enn jeg var på første kontroll etter 4 uker. Det er jo litt snålt. Nå spiser jeg i alle fall dobbelt så mye som jeg gjorde før også, blir jo dårlig om jeg ikke gjør det. Og så må du slutte å tenke på aborter. Jeg går også rundt og tenker på det alt for mye, men prøver å få bort de tankene og tenke positivt heller. Om du mister så mister du uansett, så bare slapp av og vær positiv frem til det motsatte blir bevist.
Miss moneypenny Skrevet 14. september 2009 Forfatter #67 Skrevet 14. september 2009 Ja, takk Letme, du har helt rett. Det er tullete å bruke så mye energi på å bekymre seg om det! Ønsker meg bare denne lille noe så innnmari Men, 12 uker i dag, og nå skal jeg PRØVE å la angsten forsvinne
letme Skrevet 14. september 2009 #68 Skrevet 14. september 2009 Ja, takk Letme, du har helt rett. Det er tullete å bruke så mye energi på å bekymre seg om det! Ønsker meg bare denne lille noe så innnmari Men, 12 uker i dag, og nå skal jeg PRØVE å la angsten forsvinne Det er ikke lett å slappe av. Og det hjelper ikke at folk sier at du skal slappe av heller Men man får det mye bedre om man prøver å ta det rolig. Og spesielt om du allerede er kommet til uke 12. Men selvfølgelig, det er store ting som skjer med kroppen din og dette er noe vi vil beholde, så da er det ikke lett å ta det rolig. Men ta deg en tur til legen eller jordmor og snakk om det dersom du ikke klarer å slappe av. Det kan kanskje hjelpe.
Miss I.W. Skrevet 14. september 2009 #69 Skrevet 14. september 2009 Grattis med 12 uker! Er forresten enig med letme om at du ikke må gå å begymre deg sånn, selv om jeg tror all bekymringen er en liten forberedelse til når minen kommer, for da skal du se at vil bekymre oss mye! Det er uansett ingen vits å gjøre seg selv usikker over ting en ikke rår over! Oppsøk noen (lege/jm) som kan svare DEG om det DU er bekymret for! Internett er ikke alltid beste stedet å oppsøke når en lurer på noe.
Miss moneypenny Skrevet 15. september 2009 Forfatter #70 Skrevet 15. september 2009 Det er ikke lett å slappe av. Og det hjelper ikke at folk sier at du skal slappe av heller Men man får det mye bedre om man prøver å ta det rolig. Og spesielt om du allerede er kommet til uke 12. Men selvfølgelig, det er store ting som skjer med kroppen din og dette er noe vi vil beholde, så da er det ikke lett å ta det rolig. Men ta deg en tur til legen eller jordmor og snakk om det dersom du ikke klarer å slappe av. Det kan kanskje hjelpe. Skal til jordmor neste tirsdag Ei venninne av meg sa at man kunne høre hjertelyden da, det blir spennende! Hvordan går det med deg i dag?
Miss moneypenny Skrevet 15. september 2009 Forfatter #71 Skrevet 15. september 2009 For en dag jeg hadde på skolen i dag... huttetu! Brukte bilen til samboern til skolen i dag, og mista nøkkelen da jeg kom inn på skolen! Lette hele dagen, OVERALT. Spurte i resepsjonen, kantina, hos vaktmesteren, IT-tjenesten, you name it. Tenkte veldig på hva i alle dager jeg skulle si til samboeren, var nesten helt på gråten... men så ringte de meg fra resepsjonen, en snill sjel hadde levert den!!! JUHU!!! Ellers er formen bra i dag, så nå tenkte jeg å vaske hus og kanskje gå en liten tur Fikk endel mammaklær i posten i dag, det var gøy! Magen har jo vokst endel, nytter ikke å holde den inne lenger! Så jeg fortalte det til sjefen i dag, hadde ikke store valget
letme Skrevet 15. september 2009 #72 Skrevet 15. september 2009 For en dag jeg hadde på skolen i dag... huttetu! Brukte bilen til samboern til skolen i dag, og mista nøkkelen da jeg kom inn på skolen! Lette hele dagen, OVERALT. Spurte i resepsjonen, kantina, hos vaktmesteren, IT-tjenesten, you name it. Tenkte veldig på hva i alle dager jeg skulle si til samboeren, var nesten helt på gråten... men så ringte de meg fra resepsjonen, en snill sjel hadde levert den!!! JUHU!!! Ellers er formen bra i dag, så nå tenkte jeg å vaske hus og kanskje gå en liten tur Fikk endel mammaklær i posten i dag, det var gøy! Magen har jo vokst endel, nytter ikke å holde den inne lenger! Så jeg fortalte det til sjefen i dag, hadde ikke store valget Det finnes fortsatt noen ærlige sjeler der ute, det er godt:) Og gratulerer med å fortelle det til sjefen, hva var reaksjonen? Kvinne/mann?
Miss moneypenny Skrevet 15. september 2009 Forfatter #73 Skrevet 15. september 2009 Det finnes fortsatt noen ærlige sjeler der ute, det er godt:) Og gratulerer med å fortelle det til sjefen, hva var reaksjonen? Kvinne/mann? Reaksjonen var "så gøy da, lykke til!". Enkelt og greit
Gjest litaågo Skrevet 16. september 2009 #74 Skrevet 16. september 2009 Du må ha en fin-fin ferie da! Det gjorde skikkelig godt å komme til sol og varme! helt fantastisk, nå er jeg klar til å møte høsten! Jeg er helt overrasket over hvor godt jeg likte twilightboka, jeg leste den på 2 dager! Også tråkka jeg byen rundt etter neste bok, (new moon), og den gikk også unna på 2 dager! så da kjøpte jeg de to siste og, og nå er jeg halvveis i den fjerde boka. Anbefales! Hei! Da er jeg også tilbake igjen fra ferie - og det var skikkelig deilig! Bare komme vekk, legge fra seg mobilen og ikke stresse med verken studier eller jobb. Bare nyte sol og varme, mat og mange opplevelser. Så bra du likte twilightbøkene Kanskje det blir aktuelt å lese de en gang i en ikke altfor fjern framtid. Forresten... Gratulerer så mye med 12 uker!!!
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2009 Forfatter #75 Skrevet 16. september 2009 Hei! Da er jeg også tilbake igjen fra ferie - og det var skikkelig deilig! Bare komme vekk, legge fra seg mobilen og ikke stresse med verken studier eller jobb. Bare nyte sol og varme, mat og mange opplevelser. Så bra du likte twilightbøkene Kanskje det blir aktuelt å lese de en gang i en ikke altfor fjern framtid. Forresten... Gratulerer så mye med 12 uker!!! Hei! Tusen takk Deilig å komme seg vekk ja, og bare glemme alt! Det er ingenting som slår det Hvor var det du var på ferie?
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2009 Forfatter #76 Skrevet 16. september 2009 Forguder lille nurket i magen min 12+2
Gjest litaågo Skrevet 16. september 2009 #77 Skrevet 16. september 2009 Hei! Tusen takk Deilig å komme seg vekk ja, og bare glemme alt! Det er ingenting som slår det Hvor var det du var på ferie? Var på Rhodos. Fint sted, med muligheter for både å ligge på stranda og oppleve litt historie.
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2009 Forfatter #78 Skrevet 16. september 2009 Var på Rhodos. Fint sted, med muligheter for både å ligge på stranda og oppleve litt historie. Ååå, du er gravid gratulerer!! Må få deg dagbok da, så kan jeg følge med! Rhodos ja, der har jeg aldri vært. Men jeg har sett bilder fra Ving sitt hotell der, det ser veldig fint ut! Tenkte faktisk at jeg kanskje skal prøve Rhodos neste gang. Men nå blir det en stund til det blir reising på meg igjen da...
Gjest litaågo Skrevet 16. september 2009 #79 Skrevet 16. september 2009 Ååå, du er gravid gratulerer!! Må få deg dagbok da, så kan jeg følge med! Rhodos ja, der har jeg aldri vært. Men jeg har sett bilder fra Ving sitt hotell der, det ser veldig fint ut! Tenkte faktisk at jeg kanskje skal prøve Rhodos neste gang. Men nå blir det en stund til det blir reising på meg igjen da... Hehe... Ja, jeg er visst det Selv om det ikke kom helt uventet, så skjedde det litt overraskende, så jeg er nok litt sjokkert enda. Men fem tester kan vel ikke ta feil?! Får la det synke litt inn først, så blir det vel kanskje en dagbok etter hvert Det blir vel kanskje en stund til de neste store utenlandsreisene igjen ja, men når den tid kommer, så kan du sterkt vurdere Rhodos
Miss moneypenny Skrevet 17. september 2009 Forfatter #80 Skrevet 17. september 2009 Hehe... Ja, jeg er visst det Selv om det ikke kom helt uventet, så skjedde det litt overraskende, så jeg er nok litt sjokkert enda. Men fem tester kan vel ikke ta feil?! Får la det synke litt inn først, så blir det vel kanskje en dagbok etter hvert Det blir vel kanskje en stund til de neste store utenlandsreisene igjen ja, men når den tid kommer, så kan du sterkt vurdere Rhodos Skjønner godt at det ikke har gått helt opp for deg enda, men det kommer nok etterhvert skal du se Ble litt satt ut jeg også! Første dagen var jeg helt overlykkelig, så fulgte noen dager med VILL PANIKK, ("jeg kommer til å bli verdens dårligste mamma" osv), men så roet jeg meg ned og begynte å skjønne at dette går jo fint Hvordan går det med deg da? Er du plaget av kvalme og sånn, eller er alt bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå