letme Skrevet 28. september 2009 #121 Skrevet 28. september 2009 Sex? hehe. Ellers er alt bra i dag! En oppgave levert, en skal leveres i morgen, og en på fredag. Den siste var frivillig, så den blir levert hvis tiden strekker til! Haha, usikker på om jeg forstår sexletinga di. Har det blitt lenge siden? Jeg er så glad (her kommer informasjon som ikke alle vil vite sikkert) for jeg hadde sex i helga, og det var lenge siden sist. hihi. Du klarer så fint å få inn de oppgavene. Jeg har hele troen på deg:)
Miss moneypenny Skrevet 28. september 2009 Forfatter #122 Skrevet 28. september 2009 Haha, usikker på om jeg forstår sexletinga di. Har det blitt lenge siden? Jeg er så glad (her kommer informasjon som ikke alle vil vite sikkert) for jeg hadde sex i helga, og det var lenge siden sist. hihi. Du klarer så fint å få inn de oppgavene. Jeg har hele troen på deg:) Det er du nok den eneste som har akkurat nå! Det er en innlevering i skatterett jeg sliter med, forbanna vanskelig Ja du forstod du, jeg lurer på hvor sex'en har blitt av... hehe. Er godt over en uke siden sist, merker at jeg begynner å bli litt frustrert! Hadde sjansen i går da vi våkna da, da var det en som ville :rødme: Men jeg følte meg så ustelt og fæl at jeg ikke orka, følte meg rett og slett helt herja. Også lå foreldrene mine på naborommet. Vi får se i dag da
letme Skrevet 29. september 2009 #123 Skrevet 29. september 2009 Det er du nok den eneste som har akkurat nå! Det er en innlevering i skatterett jeg sliter med, forbanna vanskelig Ja du forstod du, jeg lurer på hvor sex'en har blitt av... hehe. Er godt over en uke siden sist, merker at jeg begynner å bli litt frustrert! Hadde sjansen i går da vi våkna da, da var det en som ville :rødme: Men jeg følte meg så ustelt og fæl at jeg ikke orka, følte meg rett og slett helt herja. Også lå foreldrene mine på naborommet. Vi får se i dag da Den sexen er ikke grei å få kvist inn alltid nei. Noen ganger har vi så veldig lyst, men så sier vi nei av grunner som at vi føler oss ustelt. hehe. Vi er rare dyr:) Kom du i gang på oppgaven?
Miss moneypenny Skrevet 29. september 2009 Forfatter #124 Skrevet 29. september 2009 Den sexen er ikke grei å få kvist inn alltid nei. Noen ganger har vi så veldig lyst, men så sier vi nei av grunner som at vi føler oss ustelt. hehe. Vi er rare dyr:) Kom du i gang på oppgaven? Jepp, nå er det bare å sette igang med oppg nr 3! ARG jeg var oppe og tissa i natt TRE ganger!!!!
Miss moneypenny Skrevet 29. september 2009 Forfatter #125 Skrevet 29. september 2009 Litaågo? hvordan går det med deg?
Gjest litaågo Skrevet 29. september 2009 #126 Skrevet 29. september 2009 Litaågo? hvordan går det med deg? Heisnn! Jeg er her, det har bare vært ei helg med mye opplegg og noen stressende dager. Helga bød på jobbing, jobbing, familiemiddager og innflytningsfester. Når søndagen kom la jeg med rundt sju-tida.... Helt kjørt... Så merker at jeg har mindre energi om dagene ja. Det går ellers bra med meg. Jeg er sliten og sliter med en veeeeldig treg fordøyelse, men heldigvis hjelper biola og svisker (æsj!...) på. Jeg har også fått bestilt time hos legen, fikk time om et par uker. Det føles enn så lenge ut som en evighet Hvordan går det med deg om dagen? Føler plutselig at du har kommet så utrolig langt på vei her jeg. Ser dere snakket om dette med sex. Ikke like lett å få til alltid når man føler seg ustelt og sliten...
letme Skrevet 29. september 2009 #127 Skrevet 29. september 2009 Ser dere snakket om dette med sex. Ikke like lett å få til alltid når man føler seg ustelt og sliten... Ikke bare ustelt og sliten, men trøtt og kvalm også. Og så når fordøyelsen stopper opp er det heller ikke gøy. Gleder meg til etter uke 12 når lysten skal komme tilbake. Har hatt en veldig støttende type gjennom denne tiden i sølibat da, jeg har vært heldig.
Miss moneypenny Skrevet 29. september 2009 Forfatter #128 Skrevet 29. september 2009 Heisnn! Jeg er her, det har bare vært ei helg med mye opplegg og noen stressende dager. Helga bød på jobbing, jobbing, familiemiddager og innflytningsfester. Når søndagen kom la jeg med rundt sju-tida.... Helt kjørt... Så merker at jeg har mindre energi om dagene ja. Det går ellers bra med meg. Jeg er sliten og sliter med en veeeeldig treg fordøyelse, men heldigvis hjelper biola og svisker (æsj!...) på. Jeg har også fått bestilt time hos legen, fikk time om et par uker. Det føles enn så lenge ut som en evighet Hvordan går det med deg om dagen? Føler plutselig at du har kommet så utrolig langt på vei her jeg. Ser dere snakket om dette med sex. Ikke like lett å få til alltid når man føler seg ustelt og sliten... Hei, der var du ja Hørtes ut som litt av en helg du hadde hatt! Ikke rart du var sliten! Treg fordøyelse ja, skulle nesten ønske jeg hadde det problemet, fremfor det motsatte. Men hadde jeg hatt treg fordøyelse hadde jeg helt sikkert sagt noe annet! Har du prøvd å drikke masse masse vann? Jeg har hørt at hvis man spiser masse fiber men ikke drikker nok vann fører det til at magen stopper opp.. men hvis man får i seg masse vann er fiber superbra. Og har du prøvd biolaen med bringebær? Den synes jeg er god Jeg er også sliten, i dag sov jeg til kl 10, sa til typen at jeg hadde fri fra skolen, hehe. Tror jeg må si til han i kveld at det ikke var sant, og at han må dra meg ut av senga om morran kan hende han skjønte det og, men syntes at jeg trengte å slappe av! Og det var jo deilig! Sex er ikke bestandig så enkelt å få til nei. Jeg pleier ikke være den som sier nei for å si det sånn, uansett åssen formen er.. har så lyst på han hele tiden Men på søndagen følte jeg meg som sagt ikke særlig lekker! Så i går tenkte jeg å gjøre det godt igjen, men da sa han bare "nei jeg har ikke dusja og føler meg ikke så velstelt akkurat nå". Dummingen min! Hvor langt er du på vei nå? Ser ikke noen ticker nå som jeg er i "skriv svar", men mener at du har en? Får se når jeg er ferdig med å svare da
Miss moneypenny Skrevet 29. september 2009 Forfatter #129 Skrevet 29. september 2009 Hvor langt er du på vei nå? Ser ikke noen ticker nå som jeg er i "skriv svar", men mener at du har en? Får se når jeg er ferdig med å svare da Å, nesten 7 uker ja, tiden går jo fort
Miss moneypenny Skrevet 29. september 2009 Forfatter #130 Skrevet 29. september 2009 Ikke bare ustelt og sliten, men trøtt og kvalm også. Og så når fordøyelsen stopper opp er det heller ikke gøy. Gleder meg til etter uke 12 når lysten skal komme tilbake. Har hatt en veldig støttende type gjennom denne tiden i sølibat da, jeg har vært heldig. Har du lest det noe sted? (at sexlysten skal komme tilbake etter uke 12). Det kan i tilfelle stemme bra med meg! De første ukene var sexlysten mye mindre enn før, men jeg hadde fremdeles litt lyst da. Nå er den mye mye bedre!
letme Skrevet 30. september 2009 #131 Skrevet 30. september 2009 Har du lest det noe sted? (at sexlysten skal komme tilbake etter uke 12). Det kan i tilfelle stemme bra med meg! De første ukene var sexlysten mye mindre enn før, men jeg hadde fremdeles litt lyst da. Nå er den mye mye bedre! Jeg har lest mange steder at før uke 12 er man gjerne mer trøtt, sliten og kanskje kvalm og dårlig, så da synken lysten. Men etter uke 12 blir de fleste bedre og får gjerne mer lyst enn de hadde før de ble gravid:)
Gjest litaågo Skrevet 1. oktober 2009 #132 Skrevet 1. oktober 2009 Hei hei! Hvordan går det med deg? Selv sitter jeg her og prøver å finne motivasjonen til en oppgave som skal skrives, men virker som om motivasjonen har gjemt seg godt. Biola med bringebær er god, ja. Drikker den om dagen og heldigvis ser den ut til å ha litt positiv virkning. Ser du hadde det motsatte problemet. Usj, det er vel ikke noe godt noe av delene. Og uansett hva vi har skulle vi ønske vi hadde det motsatte... Hehe... Aldri fornøyd nei
Miss moneypenny Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #133 Skrevet 1. oktober 2009 Hei hei! Hvordan går det med deg? Selv sitter jeg her og prøver å finne motivasjonen til en oppgave som skal skrives, men virker som om motivasjonen har gjemt seg godt. Biola med bringebær er god, ja. Drikker den om dagen og heldigvis ser den ut til å ha litt positiv virkning. Ser du hadde det motsatte problemet. Usj, det er vel ikke noe godt noe av delene. Og uansett hva vi har skulle vi ønske vi hadde det motsatte... Hehe... Aldri fornøyd nei Heisann Er nok sant det! Jeg begynner å bli vant til det nå da, det har jo vært sånn hele tiden. Men hadde jo vært fint om magen var litt mer stabil! Er redd for at alt av sunne næringsstoffer skal forsvinne uten at småen i magen skal rekke å få noen av de Ellers går det bra her, strever med motivasjonen selv da, hehe. Bare en oppgave igjen, som skal leveres i morgen. Har gjort endel på den da Håper du har fått gjort litt siden du skrev her da! Selv har jeg bare surra i dag!
Gjest litaågo Skrevet 2. oktober 2009 #134 Skrevet 2. oktober 2009 Har fått gjort litt på oppgaven, men ikke så mye som jeg nok burde. Hehe... Det er "bra" det er flere enn meg som sliter med motivasjonen. Bare innom for å ønske deg ei god helg! Jeg skal ha ei helg full av og .
Miss moneypenny Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #135 Skrevet 4. oktober 2009 Har fått gjort litt på oppgaven, men ikke så mye som jeg nok burde. Hehe... Det er "bra" det er flere enn meg som sliter med motivasjonen. Bare innom for å ønske deg ei god helg! Jeg skal ha ei helg full av og . Hehe det hørtes bra ut! Selv vurderer jeg å ta meg en liten lur på sofaen, men får så dårlig samvittighet for samboeren er nede i kjelleren og jobber.. men jeg har støvsuga hele huset i dag da, og vaska vinduer og lagt sammen klær.. fortjener vel å lukke øynene i noen minutter da? hehe. Ha en fin søndag
Gjest litaågo Skrevet 5. oktober 2009 #136 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe det hørtes bra ut! Selv vurderer jeg å ta meg en liten lur på sofaen, men får så dårlig samvittighet for samboeren er nede i kjelleren og jobber.. men jeg har støvsuga hele huset i dag da, og vaska vinduer og lagt sammen klær.. fortjener vel å lukke øynene i noen minutter da? hehe. Ha en fin søndag Høres ut som om du fortjente en liten lur etter dette ja. Kan forstå at du har litt dårlig samvittighet ovenfor samboeren, men om du ikke har energien til å delta så blir du jo ikke akkurat et godt selskap heller, i tillegg til at du sliter deg ut mer enn nødvendig. Forresten - gratulerer med 15 fullgåtte uker
letme Skrevet 6. oktober 2009 #137 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Miss. Hvordan står det til med deg? Når har du ultralyd/neste legetime? Gratulerer med 15 uker:)
Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #138 Skrevet 6. oktober 2009 Høres ut som om du fortjente en liten lur etter dette ja. Kan forstå at du har litt dårlig samvittighet ovenfor samboeren, men om du ikke har energien til å delta så blir du jo ikke akkurat et godt selskap heller, i tillegg til at du sliter deg ut mer enn nødvendig. Forresten - gratulerer med 15 fullgåtte uker Tusen takk Nei det er ikke så mye jeg kan hjelpe han med heller, han er handyman, jeg er kløne skulle være litt flink da, så jeg støvsugde hele huset mens han jobba i kjelleren. Men vi må bytte kontakt, fra varmtvannstanken til sentralstøvsugeren, og bytte tilbake etterpå. Men å bytte tilbake etterpå glemte jeg.. så han fikk seg en kald dusj Han ble litt sinna... Og i går låste jeg han ute, da jeg var på jobb. Så han måtte låne bilen til sjefen og kjøre til jobben min og hente husnøkkelen jammen godt jeg har et lite nurk i magen, ellers hadde jeg sikkert vært hjemløs nå Åssen går det med deg da, noe nytt? Du skal vel snart på første svangerskapskontroll, eller har du allerede vært? Hei Miss. Hvordan står det til med deg? Når har du ultralyd/neste legetime? Gratulerer med 15 uker:) Hei! takk Jeg venter så veldig på innkallelse til ultralyd! Det er vel om et par uker tenker jeg. Hadde jeg bare hatt en dato å forholde meg til er så spent på om jeg skal shoppe rosa eller lyseblått
letme Skrevet 7. oktober 2009 #139 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg venter så veldig på innkallelse til ultralyd! Det er vel om et par uker tenker jeg. Hadde jeg bare hatt en dato å forholde meg til er så spent på om jeg skal shoppe rosa eller lyseblått Bestiller du ikke din egen ultralydundersøkelse? Kjipt å bare sitte å vente. Nå er det bare en uke til jeg skal til legen for å (forhåpentligvis) høre hjertelyd:) Du er helt sikker på at du skal vite kjønn? Fasinerende:)
Gjest litaågo Skrevet 7. oktober 2009 #140 Skrevet 7. oktober 2009 Tusen takk Nei det er ikke så mye jeg kan hjelpe han med heller, han er handyman, jeg er kløne skulle være litt flink da, så jeg støvsugde hele huset mens han jobba i kjelleren. Men vi må bytte kontakt, fra varmtvannstanken til sentralstøvsugeren, og bytte tilbake etterpå. Men å bytte tilbake etterpå glemte jeg.. så han fikk seg en kald dusj Han ble litt sinna... Og i går låste jeg han ute, da jeg var på jobb. Så han måtte låne bilen til sjefen og kjøre til jobben min og hente husnøkkelen jammen godt jeg har et lite nurk i magen, ellers hadde jeg sikkert vært hjemløs nå Åssen går det med deg da, noe nytt? Du skal vel snart på første svangerskapskontroll, eller har du allerede vært? Hehe... Jeg har hørt om ammetåke, men kanskje du har fått litt graviditetståke? Her går det fint, men er fortsatt veldig sliten! Skal snaaaaart på første svangerskapskontroll, ja Men enda ei hel uke igjen Akkurat nå føles det veldig lenge!!! Så spennende at du nærmer deg ultralyd Du/dere vil vite kjønnet? Har tenkt litt fram og tilbake på dette selv, og tenker at nok jeg også vil det, men får se det ann litt nærmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå