Gå til innhold

Prøvedagbok for Gaupa. Blir vi kanskje snart 3?


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fredag :kaffekopp:

Men ikke helg riktig enda. Skal jobbe i kveld og i hele morgen fram til 17, men da er det helg. :)

Føler meg i grunn ikke gravid. Annet enn at det stod gravid på den digitale testen jeg tok.

Hvis jeg virkelig leter etter symptomer så kan jeg kanskje finne noe:

- murringer fra tid til annen nederst i magen, men kommer sjeldnere nå.

-ble sykt kvalm i går en periode, men mulig det hadde sammenheng med litt migrene. Men var likevell mye kvalmere enn jeg pleier ved migrene. Brakk meg bare jeg drakk vann :spy:

Og ellers er alt som vanlig.

-----

Mannen er skikkelig søt. :rødme: Leser en hel masse om embryo/foster, og bryr seg enda mer om hvordan jeg føler meg. Tenkte jeg skulle kjøpe en bok om svangerskapet til han. Men hvilken? Han har bursdag snart, så da passer det jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at han er så oppmerksom da! En bok syns jeg høres ut som en god idé, men har ingen forslag til hvilken dessverre.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med din første helg som (vitende) gravid :)

Blir nok bra!!!! Kjempekoselig at du har lyst å gi mannen din en bok om svangerskap - det setter han sikkert stor pris på. Er mange morsomme bøker - Babyshop har endel for fedre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen - så utrolig koselig å se at du har blitt gravid denne måneden, du også! :strix:

GRATULERER SÅ MASSE! :bolledeig::danse::strix::hoppe::skya:

Gleder meg til å følge deg framover, vi er jo nesten like langt. Moro! :hoppe:

Ha en flott helg som nygravid! :klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at han er så oppmerksom da! En bok syns jeg høres ut som en god idé, men har ingen forslag til hvilken dessverre.

Ha en fin helg!

Ja er godt at det ikke bare er meg som er helt kokko angående dette nå :fnise:

Håper du har hatt en fin helg du og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med din første helg som (vitende) gravid :)

Blir nok bra!!!! Kjempekoselig at du har lyst å gi mannen din en bok om svangerskap - det setter han sikkert stor pris på. Er mange morsomme bøker - Babyshop har endel for fedre.. ;)

Var merkelig og koselig å vite at jeg var gravid denne helgen. :) Måtte holde det hemmelig på lørdagskvelden, men det gikk fint.

Får sjekke ut babyshop :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt denne. men han har ikke fått den enda da :roll: Har lest litt i den, og den er veldig morsom og underholdende :)

God helg :strix:

Den boken så bra ut :lur: . Må snoke litt å se hva de har på bokhandelen her i byen først tenker jeg.

Håper helgen din har vært fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen - så utrolig koselig å se at du har blitt gravid denne måneden, du også! :strix:

GRATULERER SÅ MASSE! :bolledeig::danse::strix::hoppe::skya:

Gleder meg til å følge deg framover, vi er jo nesten like langt. Moro! :hoppe:

Ha en flott helg som nygravid! :klemmer:

jupp :rødme: Det er så koselig å tenke på :kgbaby:

Tusen takk for gratulasjon :klemmer:

Morro at vi er nesten likt. Skal nok følge med deg og. Artig å se hvordan noen som er likt har det.

:klemmer:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu!!

Endelig søndag. Har vært noen dager med texas her, så har ikke hatt tid til data eller knapt vært hjemme.

Men nå roer det seg, og jeg skal lage

meg graviditetdagbok i løpet av dagen. Og en ticker :danse:

Men snart ut å gå tur. Er litt småkvalm og slapp, så satser på at det hjelper med luft :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det hjelper med frisk luft :hug:

Koser deg som nygravid? ;)

Misunnnnelig..... :fnise:

Ha en super søndagskveld! :klem:

Det hjalp med frisk luft :)

Nikoser meg som nygravid jeg :fnise: . Men gleder meg til 12 uker er gått slik at ting er mer sikkert og vi kan fortelle det til folket :jepp:

Ha en super søndag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig når de mennene blir engasjert i prøving/svangerskap/nyfødt :) Det fins ganske mange pappa-bøker for tiden, så du finner nok helt sikkert en kjempefin en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er alltid så koselig når de mennene blir engasjert i prøving/svangerskap/nyfødt :) Det fins ganske mange pappa-bøker for tiden, så du finner nok helt sikkert en kjempefin en!

Jupp, føler meg ikke så alene om denne "galskapen" da :fnise: . Særlig nå før vi kan si noe til familie og kjente er det godt å kunne prate med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er har også vært småkvalm og uggen de siste dagene. Litt sånn fyllesyk følelse.

Skal bli veldig deilig å passere de magiske 12 ukene, ja - det gleder jeg meg også til. :strix: Håper tida raser avsted fram til da!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesyk er rette ordet ja :jepp:

De siste dagene derimot har jeg ikke kjent så mye, så håper det ikke er et dårlig tegn. Blir jo helt kokko av å tenke på at det kan gå galt. Så gleder meg kjempemye til jul, når jeg har passert 12 uker. :jepp:

:klemmer: tilbake Happyfeet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...