Gå til innhold

Prøvedagbok for Gaupa. Blir vi kanskje snart 3?


Gaupa

Anbefalte innlegg

At det går ann!!! :kjefte:

Skulle ut med bilen, og har klart å ripe opp + knekt av en bit av ene sidespeilet på bilen. Pokker. Er ikke min bil, men bruker den mye, og særlig når samboeren min er borte slik at han ikke trenger den. Var glatt og sporete, så bilen bare skjenet inn i murveggen.

Æsj, har vært redd for det lenge siden bilen er stor og det er trangt der vi har bilen stående. Pokker, pokker, pokker!!

Jaja, får bare overbringe den dårlige nyheten når han kommer hjem fra jakt om ikke så lenge. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det er aldri gøy når noe sånt skjer, men det kan skje med oss alle, og det skjer faktisk med veldig mange daglig. Men skjønner godt at det er surt. Sender over en stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er aldri gøy når noe sånt skjer, men det kan skje med oss alle, og det skjer faktisk med veldig mange daglig. Men skjønner godt at det er surt. Sender over en stor :klemmer:

Takk for :klemmer: .

Skikkelig surt ja, men samboer tok det ikke så tungt. Spent på hva det koster å bytte det, men må heldigvis ikke byttes med en gang siden det funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg så når jeg logget på KG var at Bestee er gravid. Så koselig :kgbaby: . Morro når det klaffer for noen man har fulgt med en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 dager til jeg kanskje tør å ta en test. På en måte har jeg bare lyst til å vente å se, men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok testing om ikke mensen kommer før onsdag i neste uke. Prøver å si til meg selv at det er veeldig liten sjanse for at det klaffet denne PP, men har jo samtidig et håp.

Men ingen symptomer å melde om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser fingrene for en god nyhet innen onsdag*

:klemmer:

Takk takk :)

-----

Skulle ønske syklusen min var kortere. Er så sykt lenge å vente synes jeg. :rodme: Samtidig vet jeg jo at den ikke er unormalt lang, og forhåpentligvis er den stabil. Eller aller helst dukker den ikke opp før om lenge på grunn av graviditet da :jepp:

Ønsker meg også symptomer. Så kan jeg også tolke kroppen. Ikke hatt så mye som et stikk en gang. Når er det festeblødning pleier å være tro?(ikke det at alle får det da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gaupa og tusen takk for gratulasjon i dagboka mi. :)

Ser det går mot spennende tider her også. Krysser fingrene for deg og håper du følger etter meg om ikke så mange dagene. :duskedame:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gaupa og tusen takk for gratulasjon i dagboka mi. :)

Ser det går mot spennende tider her også. Krysser fingrene for deg og håper du følger etter meg om ikke så mange dagene. :duskedame:

Ha en fin dag! :klemmer:

Så koselig å få besøk her av en nygravid :) Kanskje det hjelper på fruktbarheten min.

Er spennende tider nå ja. Tenker jeg tester på tirsdag i neste uke. Om jeg klarer å holde meg så lenge. Har jo hørst om de som tester positivt lenge før IKM.

Håper også på å kunne lage ticker og gravidbok om noen få dager :)

Ha en fin fin dag du også :klemmer:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det off to work. Kjenner ikke at jeg har så lyst. Blir skikkelig demotivert av å jobbe sent jeg. Særlig når jeg vet jeg skal stå alene hele vakten. Kjedelig. Satser på mye folk så tia går fort. :jepp:

Har to graviditets-tester her hjemme. Beggo to slike billigstrips. Men får jeg en av de positiv så blir det rett på apoteket for å kjøpe CB digital.

Gleder meg sånn til positiv test :rødme: :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gaupa! :goodbye:

Vil bare ønske deg masse lykke til, så spennende!

Jeg heier på positiv test! :duskedame:

Så koselig med et nytt ansikt :) , og tusen takk for :duskedame::klemmer:

Har du selv dagbok her inne?*snoke rundt å lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld til de som enda er våkne.

Er nesten nødt til å være flere som meg. Som trives godt på kvelden/natten. Kan godt være trøtt sånn på ettermiddagen, men våkner omtrent bestandig til sånn i 20-tiden. Småirriterende.

Sånn som nå feks. Skulle ha lagt meg for noen timer siden. Skal jo opp i morgen(i dag blir det vel) på jobb. 7 timer til jeg må opp.Akk ja :sukk:

Ellers er det nå 4-5 dager til jeg fyrer av en test. Kunne sikkert gjort det tidligere også, men har nå bare 2 tester liggende. Så ikke noe alkohol på meg i helgen. :vin: Egentlig helt greit. Tør ikke så nærme IKM sånn i tilfelle. Hadde jeg drukket og fått positiv test noen dager etterpå ville jeg blitt redd for at fosteret ville bli skadet. Tenker mye sånn, tenk om, at, hvis...

Kjennes forferdelig ut som at mensen er på vei. Er rar nede i magen slik jeg pleier før mensen, så er vel bare å forberede seg på skuffelse.

Men nå må jeg ta kvelden snart. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gaupa :vinke: Nå ble jeg litt usikker på om jeg har skrevet hos deg før :klø:

Spennende med IKM :popcorn: Hvor lenge har dere prøvd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gaupa :vinke: Nå ble jeg litt usikker på om jeg har skrevet hos deg før :klø:

Spennende med IKM :popcorn: Hvor lenge har dere prøvd nå?

Hmm, har du ikke det da...men hadde du kanskje annet nick for en stund siden? hehe, ikke helt lett å bli klok på det. Har sett gjennom boka mi nå , og ser deg ingen plasser, men var helt sikker på at det var sånn jeg fant deg. jaja :ler:

Jupp, snaaart IKM :)

Er i første ordentlige PP nå. Sluttet på pillen i august, pillemensen og så ventet jeg på ordentlig mensen. Den kom etter 32 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig søndag :kaffekopp:

Kjennes av og til ut som at mensen kommer, men hver gang jeg sjekker er det ikke kommet noenting. Var pittelitt lyyyyyserosa farge på papiret i morrest, men ikke noe mer. Føler meg ikke gravid, så egentlig kan bare mensen komme slik at vi kan begynne på en ny PP. :kjefte: . Men forventet IKM er jo ikke før ca onsdag neste uke, så må vel smøre meg med talmodighet noen dager til ja.

Ha en super søndag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag, og har ikke testet i dag. Var voldsomt fristet i morrest, men klarte å la være. Tenker at jeg skal holde meg til onsdags morgen. Om ikke mensen kommer før den tid da.

Forrige periode begynte jeg å spotte 3 dager før mensen kom, men denne gangen er det ikke tegn til spotting enda.

Fikk sykt vondt på ene siden i morrest når jeg hostet. Akkurat som om noen ble vridd rundt. Litt sånn under hoftebenet. Tro hva det kan være?

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...