Gjest ~Milla~ Skrevet 22. januar 2010 #561 Del Skrevet 22. januar 2010 Så herlig, gleder meg til det blir min tur til å gå på Ul og se på nurket i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. januar 2010 #562 Del Skrevet 22. januar 2010 Så deilig å høre at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. januar 2010 #563 Del Skrevet 22. januar 2010 Så herlig å lese om UL! :rødme: Nyt helga i lykkerus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. januar 2010 #564 Del Skrevet 22. januar 2010 Åååå, så hyggelig å høre UL er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. januar 2010 #565 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei Rosa Så godt å lese at UL gikk bra! :strix :Kliper meg stadig i armen for jeg har det så bra. Jeg og mannen har det så godt sammen og det at vi sammen har skapt et lite liv i magen min gjør oss enda mer knyttet som par :rødme: Herlig å lese at dere har det så bra sammen :rødme: Ha ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 22. januar 2010 #566 Del Skrevet 22. januar 2010 Åååå, så gøy med ultralyd! Det er så godt å få vite at alt står bra til med den lille! Særlig før man kjenner bevegelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. januar 2010 #567 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Så flott at alt såg bra ut på UL i dag! Det er ein heilt fantastisk opplevelse å vera på UL, og sjå den perfekte lille minibabyen som sprellar rundt der inne. :rødme: Gledar meg til eg får oppleva det igjen! Endret 22. januar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. januar 2010 #568 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Da er jeg tilbake fra Ul og jeg er helt :rødme: :rødme: :rødme: Først det viktigste og det er alt var i skjønneste orden med lille nurket vårt. Det er så godt å få det bekreftet! Det var rart å kunne se på den lille i magen sprelle rundt og strekke på de spinkle beina etc. Veldig rart å tenke på at jeg og kjære mannen har skapt dette lille underet Legen var kjempe flink og forklarte alt han så. Nurket var mellom 18 - 20 cm og stemte bra i forhold til mine 16 uker sa han. Han kunne ikke se kjønnet enda. Hadde vært gøy å vite, men det viktigste er at alt så bra ut Jeg her helt i lykkerus her jeg sitter, men får vel prøve å konsentrere meg litt om jobben min også Rart å tenke på at for ikke så lenge tilbake så tenkte jeg at jeg kanskje ikke ville ha barn engang, og nå sitter jeg her utrolig lykkelig og gleder meg helt vanvittig til å bli mor Oh.. it's god damn amazing! :rødme: Jeg er så veldig veldig veldig glad for deg Endret 22. januar 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 23. januar 2010 Tusen takk jenter, dere er så go Går fortsatt å bare titter på bildene fra UL, nydelige nurket :rødme: I dag har jeg planer om å ta det med ro hjemme, kanskje bare ta en gåtur. Mannen skal på skitur, men jeg står over i dag. Kanskje i morgen Jeg er litt sliten etter i går. Sto opp litt tidligere enn vanlig, og dro i bursdag rett etter jobb. Der ble vi litt sene, så det ble en liten oppkast runde før jeg la meg, lærer aldri Ønsker alle som stikker innom dagboken min en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. januar 2010 #570 Del Skrevet 23. januar 2010 Så bra at alt gikk bra på UL! Du får høre på kroppen din nå....jeg kjenner at om jeg er for lenge på besøk på kvelden så kommer jeg nesten alltid til å Håper du koser deg i helga med nydelige bilder av nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 23. januar 2010 Takk Neytiri Ellers er jeg ganske sikker på at de små dumpene jeg kjenner i magen er lille nurket som sparker og koser seg inne i magen :rødme: Herlig å kjenne liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 23. januar 2010 #572 Del Skrevet 23. januar 2010 Takk Neytiri Ellers er jeg ganske sikker på at de små dumpene jeg kjenner i magen er lille nurket som sparker og koser seg inne i magen :rødme: Herlig å kjenne liv! Så herlig å kjenne de små dumpene som du kaller det :rødme: Jeg tror vi har et lite nurk som ikke satt så god pris på at jeg drakk en Farris Bris på styrten i går. Fikk ikke tak i vann og var på en liten Oslo tur etter jobb, så da ble det en farris. Kjente noen slike bobler som tidliger etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. januar 2010 #573 Del Skrevet 23. januar 2010 Å, gleder meg sånn til å kjenne liv igjen, det er HELT fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. januar 2010 #574 Del Skrevet 23. januar 2010 ohhhhhh gleeeeder meg å kjenne liv når den tiden kommer....virker som om det er evigheter til men men det kommer vel det og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2010 #575 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer av å lese i dagbøkene til dere som har vært så heldig å bli gravide :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 #576 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Lurer på å kjøpe meg slik kroppspute for gravide. Noen som har en slik og er fornøyd? Hei Rosa76 Jeg kjøpte meg en slik pute på fredag, og er veldig fornøyd. Den er jo ikke så lang, men veldig god å ha mellom bena (knærne). Er myk, med en slags saccosekk fyll og avlaster godt. Håper du har en fin søndag. Gleder meg til å ta en tur i morgen. Tenkte jeg kanskje kunne ta med meg albumet fra bryllupet, om du ville se hvordan Japan Photo albumene blir Endret 24. januar 2010 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 24. januar 2010 Å, gleder meg sånn til å kjenne liv igjen, det er HELT fantastisk :rødme: Ja det er en spennende tid og gleder meg til sparkene blir enda tydeligere :rødme: Håper tiden fram til du kjenner liv går fort også ohhhhhh gleeeeder meg å kjenne liv når den tiden kommer....virker som om det er evigheter til men men det kommer vel det og.... Det gjør det helt sikkert! Jeg synes tiden etter 12 uker har gått veldig fort iallefall, så før du vet ordet av det så opplever du det også Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer av å lese i dagbøkene til dere som har vært så heldig å bli gravide :rødme: Det er bra Krysser fingrene for at du snart lykkes du også! Hei Rosa76 Jeg kjøpte meg en pute på fredag, og er veldig fornøyd. Den er jo ikke så lang, men veldig god å ha mellom bena (knærne). Er myk, med en slags saccosekk fyll og avlaster godt. Håper du har en fin søndag. Gleder meg til å ta en tur i morgen. Tenkte jeg kanskje kunne ta med meg albumet fra bryllupet, om du ville se hvordan Japan Photo albumene blir Den puta så kjempe fin ut Kjøpte du den på nett eller i butikk? Gleder meg til i morgen jeg også Ta gjerne med deg album, kjekt å se hvordan det ser ut og kos å se hvordan dagen din var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 24. januar 2010 Helgen går så alt for fort, snart leggetid for å være opplagt for ny arbeidsuke! Hatt en veldig fin dag i dag da Kom meg ut på langrenns tur Bestandig litt tungt før man kommer i gang, men så er det bare kjekt. Det er noe eget med det å gli bortover i den fine naturen og friske luften Og jeg synes jeg er i overraskende god form egentlig, men passer på å ikke presse meg for hardt selvfølgelig. Kjenner jeg er litt salig etter all friske luften så kommer nok til å sove godt i natt. Sov godt dere også jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 #579 Del Skrevet 24. januar 2010 Den puta så kjempe fin ut Kjøpte du den på nett eller i butikk? Jeg kjøpte den i butikken på Egertorget,men de har jo butikk både på Jessheim og Strømmen Storsenter også så de har sikkert sånne der å. Sees i morgen Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 27. januar 2010 Drømte jeg fødte en gutt i natt. En nydelig stor gutt, Kjærligheten bare strømmet :rødme: Drømte han ble født for tidlig (men likevel stor ja - ikke alt som er logisk i drømmer :gjeiper:) Drømte så at jeg dro på jobb for å rydde opp pulten min når jeg kom hjem fra sykehuset, og da trudde ikke mine kollegaer meg på at jeg hadde fått barn og jeg begynnte selv og tvile... og så våkna jeg!! Og fikk en følelse av skuffelse over at nurket ikke var der med meg Gleder meg slik til å holde barnet mitt Ellers er jeg en person som drømmer mye og ofte sant også.... Så nå har jeg plutselig fått en følelse på at det er gutt jeg får, for hver gang jeg drømmer om at jeg har barn så er det gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå