Mirabella76 Skrevet 27. september 2009 #221 Del Skrevet 27. september 2009 Lykke til med PP5! Eg heiar på deg, og kryssar fingrane for full klaff denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 27. september 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 27. september 2009 Tusen takk for det, Mirabella! Jeg er på syklusdag 14 i dag, og selv om jeg ikke har testet med EL tester denne måneden så går jeg ut i fra at jeg har EL i morgen. EL har vært på syklusdag 15 alle de andre månedene, så satser på at det gjelder nå også. Er litt stolt over meg selv som har klart å holde meg unna testing, men det hadde jo vært typisk om EL hadde flytta på seg akkurat denne PPn.. Har på dag 11, 13, 14, og får se hvordan det blir i morgen. Hadde vært greit å helgardert seg selv om det ikke er sånn kjempe stas med "pliktsex", men det må jo til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 27. september 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 27. september 2009 Hei Hvordan går det, EL har ikke kommet enda? Ha noen fantastiske dager med masse :strix: Har holdt meg borte fra testing denne måneden, men etter de andre syklusene å dømme er EL i morgen, så her står vi på! Ser lenger oppe her at du har lagt inn et innlegg jeg ikke har sett tidligere. Om Wild Yam. Jeg fikk ingen bivirkninger av de pillene nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 28. september 2009 #224 Del Skrevet 28. september 2009 Har holdt meg borte fra testing denne måneden, men etter de andre syklusene å dømme er EL i morgen, så her står vi på! Ser lenger oppe her at du har lagt inn et innlegg jeg ikke har sett tidligere. Om Wild Yam. Jeg fikk ingen bivirkninger av de pillene nei. Må være deilig med så stabil syklus. Jeg har ikke hatt to sykluser med samme lengde etter hverandre siden nyttår jeg De varierer alt fra 26 til 32 dager. Så jeg synes El-testene er veldig hjelp for meg, blant annet for å vite når IKM er så jeg slipper å vente i spenning lenger enn nødvendig... Jeg har fått litt mer avslappet i forhold til prøvingen, men ikke så mye at jeg legger til side all kontroll Jeg hadde noen dager med treg mage i forrige uke og tenkte kanskje at det kom av Wild Yam, men ikke lett å si. Virker ikke som de har gitt noen bivirkninger ellers for meg heller. Kos deg videre med prøvingen Bestee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 #225 Del Skrevet 28. september 2009 babystøv babystøv babystøv Nå klaffer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 28. september 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 28. september 2009 Må være deilig med så stabil syklus. Jeg har ikke hatt to sykluser med samme lengde etter hverandre siden nyttår jeg De varierer alt fra 26 til 32 dager. Så jeg synes El-testene er veldig hjelp for meg, blant annet for å vite når IKM er så jeg slipper å vente i spenning lenger enn nødvendig... Jeg har fått litt mer avslappet i forhold til prøvingen, men ikke så mye at jeg legger til side all kontroll Jeg hadde noen dager med treg mage i forrige uke og tenkte kanskje at det kom av Wild Yam, men ikke lett å si. Virker ikke som de har gitt noen bivirkninger ellers for meg heller. Kos deg videre med prøvingen Bestee Ja, jeg er veldig glad for at syklusene mine er såpass stabile som de er. De har jo variert mellom 27 og 29 dager (hittil) siden vi begynte å prøve, men skal absolutt ikke klage på det. Har ligget på 28 dager de siste PP`ne bortsett fra den siste på 27, og EL har alltid kommet 14 dager før tanta, så denne måneden bare satser jeg på at det er slik det pleier. I PP 4 var EL riktig nok 13 dager før, men jeg tror vi skal ha truffet uansett hvordan det blir.. Jeg tror vi kan si at prøvingen er over for denne måneden, så da er det bare å begynne å håpe igjen.. Håper du har en kjempe fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 28. september 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 28. september 2009 babystøv babystøv babystøv Nå klaffer det! Å, tusen takk søte, søte!! Stoler på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 29. september 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 29. september 2009 I går var syklusdag 15 som jeg har hatt EL hver PP hittil, så satser på at det stemmer denne måneden også. Det vil si at jeg er 1 dpo i dag. Så da er jeg i hvert fall på riktig side av EL, og jeg kan stålsette meg på to lange uker. Har ventet IKM 12. oktober, og drar til krakow 13. så da har jeg noe å glede meg til selv om det ikke skulle klaffe denne måneden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. september 2009 #229 Del Skrevet 29. september 2009 I går var syklusdag 15 som jeg har hatt EL hver PP hittil, så satser på at det stemmer denne måneden også. Det vil si at jeg er 1 dpo i dag. Så da er jeg i hvert fall på riktig side av EL, og jeg kan stålsette meg på to lange uker. Har ventet IKM 12. oktober, og drar til krakow 13. så da har jeg noe å glede meg til selv om det ikke skulle klaffe denne måneden heller. Krysser fingrene for at innsatsen deres har gitt resultat denne gang Høres fint ut med Krakow tur rett etter IKM da, så har man noe å glede seg til uansett. Høres så koz ut med en liten høsttur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmm.. Hva har skjedd her da?! Ble helt stressa jeg nå. Helt ny look for KG! Veldig fint, men ble litt nervøs for å ikke finne dagboka mi et lite øyeblikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 1. oktober 2009 Krysser fingrene for at innsatsen deres har gitt resultat denne gang Høres fint ut med Krakow tur rett etter IKM da, så har man noe å glede seg til uansett. Høres så koz ut med en liten høsttur Tusen takk for kryssing av fingre og babystøv! Ja, nå gleder jeg meg til ferie! Bare fire dager igjen på jobb, så blir det 11 dager ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. oktober 2009 #232 Del Skrevet 1. oktober 2009 :klø: ny KG jo.. Jaja - blir sikkert fint Uansett... babystøv babystøv Jeg var også redd for at alle "mine innlegg" var slettet, men det var de jo ikke hadde dog satset på noe nytt i smileyavdelingen, men neida Håper du hadde en fin natt på jobb, at du har fått masse under EL-perioden og at spira nå sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. oktober 2009 #233 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ferie hørtes deilig ut! Og Krakow rett etter IKM var veldig lurt Da trenger du ikke å tenke så mye på det Håper det klaffer for dere nå, så utrolig kjedelig å gå slik å vente, for så igjen måtte vente 9 mnd når det først klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 2. oktober 2009 :klø: ny KG jo.. Jaja - blir sikkert fint Uansett... babystøv babystøv Jeg var også redd for at alle "mine innlegg" var slettet, men det var de jo ikke hadde dog satset på noe nytt i smileyavdelingen, men neida Håper du hadde en fin natt på jobb, at du har fått masse under EL-perioden og at spira nå sitter Jeg hadde også håpet på noen nye smileyer, så ble litt skuffa der.. Etter tre netter på jobb har jeg endelig en natt fri før det braker til med helgejobbing. Uff, vil ha fri alle helger jeg.. Etter å ha funnet et litt suspekt sekret dagen etter antatt EL, tok jeg ingen sjanser og lurte sambo til enda mer den dagen også. Man kan aldri være sikker. Neste måned blir det garantert EL-testing igjen. Ble mer stressa av å ikke vite sikkert. Dette skal ikke være lett altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ferie hørtes deilig ut! Og Krakow rett etter IKM var veldig lurt Da trenger du ikke å tenke så mye på det Håper det klaffer for dere nå, så utrolig kjedelig å gå slik å vente, for så igjen måtte vente 9 mnd når det først klaffer Ja, nå gleder jeg meg kjempe masse til ferie! Fikk en mail i går om at vi ikke kunne bo på det hotellet vi ville allikevel, og hadde flyttet oss til et annet et uten å spørre oss først. Ble ganske irritert og avbestilte det hotellet, for å finne et nytt selv. Nå viser det seg at det ikke er så fryktelig mange å velge i siden det meste begynner å bli opptatt, så det ser ut til at vi må bestille rom på det hotellet de flytta oss til i første omgang.. Føler meg litt dum? Ja.. Jeg er en utrolig utålmodig person av natur, så da sier det seg selv at det er vanskelig for meg å ikke stresse med denne babylagingen. Jeg vil ha nå!! Helst i går! Hadde jeg bare visst helt sikkert at vi kan få barn tror jeg at jeg hadde tatt det langt mer med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. oktober 2009 #236 Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha... ja, da må du nok bestille der de har plass ja. Men dårlig gjort av dem å flytte dere uten å spørre først! Ja, jeg skulle nok tatt det mer med ro om jeg visste jeg også. Det er ingen unnskyldning at vi er unge og friske, det er mange som sliter med å bli gravide. På jobben min er det tre stk som sliter, så vidt jeg vet.Og det kan likesågodt være meg. Men det vil jo tiden vise Og det er god hjelp å få hvis man er en av de Jeg vil også ha fri i helgen Helgejobbing er så kjedelig. Jobber du i helsevesenet du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. oktober 2009 #237 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er en utrolig utålmodig person av natur, så da sier det seg selv at det er vanskelig for meg å ikke stresse med denne babylagingen. Jeg vil ha nå!! Helst i går! Hadde jeg bare visst helt sikkert at vi kan få barn tror jeg at jeg hadde tatt det langt mer med ro. Akkurat slik er jeg også! Er sååååå kjedelig å vente når man først har bestemt seg for noe. Jeg er litt(!) eldre enn deg også, så klart det gjør meg vel litt ekstra stresset. Men det ordner seg vel for oss til slutt :rødme: Ha en fin helg da selv om du må jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 5. oktober 2009 #238 Del Skrevet 5. oktober 2009 . Du har falt helt ut av mine innlegg. Rart :klø: . Så koselig med en høst-tur for dere to. Kjenner igjenn følelsen av å være utalmodig. Er også sånn at når jeg har bestemt meg for noe, så skal det skje nå!, eller aller helst skulle det skjedd i går liksom Ikke sååå lenge til testing nå, så ønsker deg lykke til , og at det ble klaff på dette forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 6. oktober 2009 #239 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lite aktiv på KG om dagen ser jeg. Vet ikke om du har dratt på ferie nå, uansett så vil jeg ønske deg en kjempe fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 6. oktober 2009 . Du har falt helt ut av mine innlegg. Rart :klø: . Så koselig med en høst-tur for dere to. Kjenner igjenn følelsen av å være utalmodig. Er også sånn at når jeg har bestemt meg for noe, så skal det skje nå!, eller aller helst skulle det skjedd i går liksom Ikke sååå lenge til testing nå, så ønsker deg lykke til , og at det ble klaff på dette forsøket Skulle aller helst hatt baby i går ja! I dag er jeg 8 dpo, så det begynner jo å bli litt spennende ja. Har ikke noe tro på at det har klaffet denne måneden heller gitt. Har en dårlig følelse. Har ingen symptomer, men håper selvfølgelig på at det dukker opp noen veldig snart. Tusen takk for lykkeønskninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå