*Lollipop* Skrevet 17. mars 2010 #281 Del Skrevet 17. mars 2010 Det må være så herlig å være i så god form og slippe kvalmen foreløpig! Håper det fortsetter sånn og at du kan gå igjennom et nydelig svangerskap med bare gode følelser :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 17. mars 2010 #282 Del Skrevet 17. mars 2010 Næimen frkhøne da! Så spennende! Gratulerer så mye! Dere er kjempeheldige som slipper alt styret med prøverør osv. Det er ikke akkurat gøy skal jeg si deg. Masse lykke til i svangerskapet! Jeg kommer til å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 21. mars 2010 6 uker!! :strix: Og enda ingen særlige symptomer! Syns det er litt rart, kjenner jo ingen plasser på kroppen at jeg er Men bank i bordet, det kommer sikkert! Skal bare nyyyyte det mens det enda er slik som det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 21. mars 2010 Tusen takk, Viktoria! Jeg hadde egentlig slått meg til ro med at vi skulle gjennom prøverør jeg.. Men er jo veldig glad for at vi slipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. mars 2010 #285 Del Skrevet 21. mars 2010 for 6 uker!!! Det er like vanlig å ha masse symptomer sånn som ingen.....men fleste opplever ikke symptomer før rundt uke 6-7 så det kan komme hos deg enda.....jeg må si jeg misunner dem som ikke sliter med oppkast....jeg har gjort det siden EL og til uke 17, så vær glad for at det ikke har truffet enda, det gjør man driitslliten! Når er du har regnet termin forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 21. mars 2010 for 6 uker!!! Det er like vanlig å ha masse symptomer sånn som ingen.....men fleste opplever ikke symptomer før rundt uke 6-7 så det kan komme hos deg enda.....jeg må si jeg misunner dem som ikke sliter med oppkast....jeg har gjort det siden EL og til uke 17, så vær glad for at det ikke har truffet enda, det gjør man driitslliten! Når er du har regnet termin forresten? Ja jeg krysser alt for at jeg ikke skal få så mange ille symptomer! Foreløpig termin er vel 18 November. Så får vi se hva legen sier når jeg skal til henne over påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. mars 2010 #287 Del Skrevet 21. mars 2010 Alltid spennende sånn opp til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 21. mars 2010 #288 Del Skrevet 21. mars 2010 Så spennende med UL etter påske, da. Og enda mer spennende å vite om det er eller siden du testet positivt så tidlig... Her er det en , i hvert fall som vi fikk se. Det første jeg la merke til var det bitte lille bankende hjerte :rødme: så bevegelse på skjermen og kunne ikke være noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. mars 2010 #289 Del Skrevet 22. mars 2010 for 6 uker (og 1 dag) Utrolig hvordan tia flyr!! Og så bra at du fortsatt er i så fin form...det må være utrolig oppløftende sånn at du virkelig får nytet denne tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #290 Del Skrevet 22. mars 2010 Heia Innom og oppdaterer meg. Her ser det jo ut til at alt går strålende. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 22. mars 2010 #291 Del Skrevet 22. mars 2010 Hæ...anonym? Det er pinkpus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2010 #292 Del Skrevet 23. mars 2010 6 uker! Så spennende med legetime etter påske! Jeg må si som en av de over her at jeg også er litt spent på om det kanskje kan være to der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 23. mars 2010 #293 Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer med graviditeten! Så hyggelig å komme hjem å finne en slik god nyhet på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 25. mars 2010 #294 Del Skrevet 25. mars 2010 6 uker allerede?!?!?! :) :hoppe: Så fort tiden går!! Ser du har lite symptomer? Det må vel være godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 25. mars 2010 6 uker! Så spennende med legetime etter påske! Jeg må si som en av de over her at jeg også er litt spent på om det kanskje kan være to der inne Jeg har store tvil på at det er flere der inne, selv om jeg fant det ut tidlig, så ble ikke teststrekene på de billigtestene skikkelig sterke før etter over en uke senere.. Gratulerer med graviditeten! Så hyggelig å komme hjem å finne en slik god nyhet på KG!! Tusen takk :rødme: 6 uker allerede?!?!?! :) :hoppe: Så fort tiden går!! Ser du har lite symptomer? Det må vel være godt Føler ikke helt at det har gått så veldig fort hit, er jo enda lenge igjen til det er sikkert Men symptomfri er jeg nesten ja Vonde pupper, også har jeg blitt litt småkvalm hvis jeg har blitt for mett! Men ellers er det veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. mars 2010 #296 Del Skrevet 26. mars 2010 Du har samme symptomer som jeg hadde... lite med andre ord.. helt til jeg kom i uke 6-7 da ble jeg STUP trøtt... og kvalmen fikk jeg heller ikke, bare litt uggen nå og da på kveldstid, men det hjalp og få i seg litt mat Hadde ikke noe særlig ømme pupper og har det enda ikke. Så spennende med legetime etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mars 2010 #297 Del Skrevet 30. mars 2010 Ha en riktig god påske frkhøne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 30. mars 2010 #298 Del Skrevet 30. mars 2010 Oi, nå gikk det litt fort igjen. for 7 uker! Snart legetime. Jeg er så spent på om det er en eller to, så tidlig som du testet positivt. :dåne: Håper du har en fin påske! Og tenk, over halvveis til 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. mars 2010 #299 Del Skrevet 30. mars 2010 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 4. april 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 4. april 2010 Du har samme symptomer som jeg hadde... lite med andre ord.. helt til jeg kom i uke 6-7 da ble jeg STUP trøtt... og kvalmen fikk jeg heller ikke, bare litt uggen nå og da på kveldstid, men det hjalp og få i seg litt mat Hadde ikke noe særlig ømme pupper og har det enda ikke. Så spennende med legetime etter påske Har ikke fått trøttheten heller enda, våkner ganske så tidlig hver dag, helt forskjellig fra før jeg ble gravid! Jeg kan legge meg senere og stå opp senere, men sover ca like mange timer uansett hver natt... Puppene er ømme dem Ikke så veldig ekstremt, men slik at det er vondt å klemme noen for hardt eller komme hardt borti dem Ha en riktig god påske frkhøne! Tuuusen takk og i lige så til deg *Buffy*! Oi, nå gikk det litt fort igjen. for 7 uker! Snart legetime. Jeg er så spent på om det er en eller to, så tidlig som du testet positivt. :dåne: Håper du har en fin påske! Og tenk, over halvveis til 12 uker! Ja og nå var det plutselig 8 uker!! Ja blir spennende til legen, men får nok ikke noe UL da, det må jeg nok vente med til den ordinære som er i uke 17-18? De har ikke UL maskin her, bor ikke i noen by så 7 uker 8 uker! Sender avgårde masse babystøv til alle som vil ha! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå